Naisia vihaava, millainen on suhteesi äitiisi/siskoihisi?
Kommentit (36)
Mua vituttaa koska naiset saavat kaiken helpolla ja heillä on keinoja kohentaa omaa menekkiään - ilman kirurgisia toimenpiteitä. Miehen on synnyttävä komeana. Jos ei synny, on turha pyristellä vastaan. Lisäksi nainen voi olla kaunis, nätti tai söpö - miehillä ei ole tällaisia välimuotoja.
Vihani naisia kohtaan johtuu siis kateudesta ja avuttomuuden tunteesta kun ei voi itse tehdä asialle mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:34"]
Miehet ovat kohdelleet minua paremmin aivan alusta asti - isäni siis kohteli minua paremmin kuin äitini, työpaikoilla miehet ovat olleet minulle solidaarisempia kuin toiset naiset, miehet ovat olleet minulle parempia opettajia, miehet ovat olleet oikeudenmukaisempia työnantajia minulle, olen voinut luottaa enemmän mieskavereihin kuin naiskavereihin, miehet eivät ole juoruilleet selkäni takana tai olleet kateellisia minulle jne. Sori nyt vaan, mutta subjektiivisesti koen näin. Paras ystäväni on kyllä nainen, mutta paljon minua vanhempi. Samoin isoäitini oli elinaikanaan minulle rakas. Molempia naisia on kyllä sanottu äijämäisiksi. Homomiehet ovat myös olleet minulle erittäin hyviä ystäviä. Yleisesti ottaen ymmärrän miesten ajatuksenjuoksua paremmin. Siskoja minulla ei ole. Kaksi isoveljeä löytyy.
[/quote]
Varmuudeksi vielä alleviivaan, että olen siis nainen. [/quote]
Unohdin lisätä, että naiset kestää kritiikkiä huonommin kuin miehet. Vastasin alkuperäiseen kysymykseen ja kiitokseksi satelee alapeukkua. AV:llä ainoa suvaittu asenne on varmaan telaketju-feministi. Naisissahan ei ole koskaan mitään vikaa, kaikki vika on miehissä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:05"]Mua vituttaa koska naiset saavat kaiken helpolla ja heillä on keinoja kohentaa omaa menekkiään - ilman kirurgisia toimenpiteitä. Miehen on synnyttävä komeana. Jos ei synny, on turha pyristellä vastaan. Lisäksi nainen voi olla kaunis, nätti tai söpö - miehillä ei ole tällaisia välimuotoja.
Vihani naisia kohtaan johtuu siis kateudesta ja avuttomuuden tunteesta kun ei voi itse tehdä asialle mitään.
[/quote]
Eikä edes riitä, että olisi komea ja rikas. Eihän se taannoinen amerikkalainen ammuskelijakaan saanut pillua, vaikka oli syntymässä saanut valttikortit käteen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 23:05"]Mua vituttaa koska naiset saavat kaiken helpolla ja heillä on keinoja kohentaa omaa menekkiään - ilman kirurgisia toimenpiteitä. Miehen on synnyttävä komeana. Jos ei synny, on turha pyristellä vastaan. Lisäksi nainen voi olla kaunis, nätti tai söpö - miehillä ei ole tällaisia välimuotoja.
[/quote]
Eikä edes riitä, että olisi komea ja rikas. Eihän se taannoinen amerikkalainen ammuskelijakaan saanut pillua, vaikka oli syntymässä saanut valttikortit käteen.
[/quote]
No onko mikään ihme, ettei muita halveksuva saa muiden kunnioitusta, oli minkä näköinen tahansa? Varmasti sen näköinen henkilö olisi saanut kumppanin, jos ei olisi ollut niin sekaisin.
Jännä kun nykyään huoruuteen ilmeisesti riittää se, että jalkovälissä on tietynlainen värkki. Neitsytkin on siis huora jos on nainen, tämä vitun selvä.
Naiset on seksuaalisia, meidät on luotu sellaisiksi.
Mustakin ois kiva tietää. Tosin uskoisin että moni "lassukka" on äitinsä pilalle hemmottelema jolle on opetettu, että on komea unelmien poikamies, joka saa kenet tahansa naisen haluaa. Sit kun ei saakaan ketään kaunista naista niinkuin olisi pitänyt, alkaa syyttää naisia.
Saa toki korjata jos olen väärässä.
Miten tuo naisvihamielisyys todennetaan. Rikosrekisteri? Vai naistuomioistuin av:llä päättää?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:55"]
Mustakin ois kiva tietää. Tosin uskoisin että moni "lassukka" on äitinsä pilalle hemmottelema jolle on opetettu, että on komea unelmien poikamies, joka saa kenet tahansa naisen haluaa. Sit kun ei saakaan ketään kaunista naista niinkuin olisi pitänyt, alkaa syyttää naisia. Saa toki korjata jos olen väärässä.
[/quote]
No en tiedä... Tai siis toki tää on varmaan se toinen skenaario, mut luulen et monilla on myös oikeesti ikäviä kokemuksia naisten/tyttöjen kanssa ja ne on sitten jääneet muhimaan enemmän kuin normaalisti, syystä tai toisesta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:03"]
Miten tuo naisvihamielisyys todennetaan. Rikosrekisteri? Vai naistuomioistuin av:llä päättää?
[/quote]
Ne, ketkä kokee tällaisia tunteita. Itse kai sen voi määritellä. Kyllähän täällä joku aina sillon tällön tunnustautuu...
ap
Yhtä hyvin voi kysyä: Milloin hakkasit lapsesi viimeksi ja miltä se tuntui? Millainen on suhteesi lastensuojeluviranomaisiin/poliisiin?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:03"]
[/quote]
Ne, ketkä kokee tällaisia tunteita. Itse kai sen voi määritellä. Kyllähän täällä joku aina sillon tällön tunnustautuu...
ap
[/quote]
No kyllä sitten! Joskus on myös vihantunteita niin naisia, kuin miehiä kohtaan.
Mutsi oli juoppo, ei siskoa!
Olen ns. lassukka, mutta korjataan taas tämä väärinkäsitys: Eivät miesasiamiehet vihaa naisia! Se, jos joskus esittää perusteltua kritiikkiä tai sanoo suoraan totuuden naisista ja naisten epäloogisesta käytöksestä, ei ole vihaamista.
Kun kerran kysytään, niin vastataan: äiti on rakas ja on aina tultu hyvin toimeen. Lapsena en ollut hemmoteltu, vaan opetettiin omatoimiseksi pienestä asti. Äidin mielestä olen kiltti, komea ja fiksu kunnon mies, eikä varmaankaan käsitä, miksi en kelpaa naisille (en rumille enkä kauniille) suhteeseen. Luulee naisettomuuden olevan oma valintani. Tuskinpa hänen ikäisensä ovat koskaan kuulleet markkina-arvoteoriasta ja alemman tason miehistä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:25"]
Olen ns. lassukka, mutta korjataan taas tämä väärinkäsitys: Eivät miesasiamiehet vihaa naisia! Se, jos joskus esittää perusteltua kritiikkiä tai sanoo suoraan totuuden naisista ja naisten epäloogisesta käytöksestä, ei ole vihaamista.
Kun kerran kysytään, niin vastataan: äiti on rakas ja on aina tultu hyvin toimeen. Lapsena en ollut hemmoteltu, vaan opetettiin omatoimiseksi pienestä asti. Äidin mielestä olen kiltti, komea ja fiksu kunnon mies, eikä varmaankaan käsitä, miksi en kelpaa naisille (en rumille enkä kauniille) suhteeseen. Luulee naisettomuuden olevan oma valintani. Tuskinpa hänen ikäisensä ovat koskaan kuulleet markkina-arvoteoriasta ja alemman tason miehistä.
[/quote]
Naisista ei ole olemassa yhtä totuutta. Ja hälytyskellojen pitäisi soida aina silloin, kun joku yrittää jotain sinulle selittää "totuutena".
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 20:42"]
Naisista ei ole olemassa yhtä totuutta. Ja hälytyskellojen pitäisi soida aina silloin, kun joku yrittää jotain sinulle selittää "totuutena".[/quote]
Onpa. Kuten kaikki naiset ovat huoria. Se on niin 100% fakta kuin olla ja voi.
Mä niin vihaan tuota sanontaa. Saada pillua. Inhottavaa. Eikä mulla muuta.