Jos voittaisin lotossa niin ostaisin tämän!
Olen tässä vähän haaveillut ja tutkaillut asuntoja ja tämmöisen löysin, mieskin tykkäsi :) Ja ei, en ole myymässä tätä täällä, vaikka välittäjää ei olekaan kuvioissa. http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8377981
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:26"]
Ihana ranta, I like!
[/quote]
Joo mut se ei ole oma :(
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:06"]
Jos voittaisin lotossa (tarpeeksi) niin muuttaisin varmaan Berliiniin. Siellä on mukavan rento ilmapiiri, kiva suomalaisyhteisö ja halpaa.
[/quote]
Mä lähtisin luultavasti Tukholmaan, olen asunut siellä ennenkin ja viihtynyt. Ostaisin Södermalmilta tai Vasastanista tai Östermalmilta jonkun kivan kämpän arvokiinteistöstä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:05"]
Häh? Onko tämä sarkasmia, joku vitsi? Voittaisit lotossa ja ostaisit ihan tavallisen, pintaremonttia kaipaavan omakotitalon Espoosta? Mä en nyt ymmärrä. Me asutaan Helsingissä vastaavassa, tosin parikymmentä tuhatta euroa tästä maksettiin vähemmän. Sisustus ei ole tuollainen Sotka-ysäri, vaan tältä vuosikymmeneltä. Oliko tämä aloitus siis huono vitsi? Ei tuo mikään karmea ole, mutta ehkä maailman tylsin ja tavallisin talo.
[/quote] Ei ole vitsi :D En minä tiedä mikä tuossa niin kiehtoo. Ja haluaisinkin pintaremonttia kaipaavan asunnon. Olisi kamalaa tuhlata puolitoista miljoonaa uuteen asuntoon, joka pitäisi joka tapauksessa remontoida :D Eikä oman rakentaminen inspiroi. Harmi kun en päässyt sinun oikotiellesi, se meni umpikujaan :( [/quote]
Omalla tavallaan kiva talo ja itsekin remontoisin esim. keittiön toimivammaksi ja koristekivet sen seinistä hiiteen. Uima-altaan voisi vielä lisätä tontille ja ja ja...
[/quote]
Tottakai sisustus keittiöineen ja kylpyhuoneineen menisi ihan uusiksi minullakin. Jos voittaisin lotossa, haluaisin sillä sijaintia ja neliöitä. Omakotitalo Espoossa olisi kauhistus. Omakotitaloja kammoan kuin ruttoa, sellaiseen työleiriin en halua rahojani sijoittaa. En tykkää puuhailla ja puunata yhtään mitään, en kasvattaa mitään kasveja, enkä istua pihalla.
Helsingin kantakaupunki, paljon neliöitä ja plussaa joku näkymä johonkin. Siinäpä se.