Jos voittaisin lotossa niin ostaisin tämän!
Olen tässä vähän haaveillut ja tutkaillut asuntoja ja tämmöisen löysin, mieskin tykkäsi :) Ja ei, en ole myymässä tätä täällä, vaikka välittäjää ei olekaan kuvioissa. http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8377981
Kommentit (24)
Ei mun tyylii, mutta onhan toi aika hieno!:)
Kyllä mullekin kelpais:). Miten musta tuntuu, että tuo hinta on epäilyttävän halpa?
No kuvia katsellessa huomaa, että siellä on puutosta vähän siellä ja täällä. Ehkä rahat loppunu kesken, niin pitää saada edes halvalla myytyä?
-ap-
Ei olisi meikäläisen valinta, jos tulisi miljoonia lotossa.
Jos tuohon muuttaisin niin tulis kyllä remppamiehille töitä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:53"]
No kuvia katsellessa huomaa, että siellä on puutosta vähän siellä ja täällä. Ehkä rahat loppunu kesken, niin pitää saada edes halvalla myytyä?
-ap-
[/quote]
Kuvissa joissa näkyy pieniä yksityiskohtia, näkee että on huonosti tehty.
Millainen olisi sinun unelmasi? Itse tykkään sijainnista, lattiamateriaalista, sopivan kokoisesta keittiöstä ja takasta. Tosin haluaisin lisätä tuohon keittiöön vielä puuhellan, se pitäisi olla jokaisessa omakotitalossa. Sisustus on minulle se ja sama, en minä noita sohvia kaupassa ostaisi :D
-ap-
Häh? Onko tämä sarkasmia, joku vitsi?
Voittaisit lotossa ja ostaisit ihan tavallisen, pintaremonttia kaipaavan omakotitalon Espoosta? Mä en nyt ymmärrä. Me asutaan Helsingissä vastaavassa, tosin parikymmentä tuhatta euroa tästä maksettiin vähemmän. Sisustus ei ole tuollainen Sotka-ysäri, vaan tältä vuosikymmeneltä. Oliko tämä aloitus siis huono vitsi? Ei tuo mikään karmea ole, mutta ehkä maailman tylsin ja tavallisin talo.
Jos voittaisin lotossa (tarpeeksi) niin muuttaisin varmaan Berliiniin. Siellä on mukavan rento ilmapiiri, kiva suomalaisyhteisö ja halpaa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:05"]
Voittaisit lotossa ja ostaisit ihan tavallisen, pintaremonttia kaipaavan omakotitalon Espoosta? Mä en nyt ymmärrä. Me asutaan Helsingissä vastaavassa, tosin parikymmentä tuhatta euroa tästä maksettiin vähemmän. Sisustus ei ole tuollainen Sotka-ysäri, vaan tältä vuosikymmeneltä. Oliko tämä aloitus siis huono vitsi? Ei tuo mikään karmea ole, mutta ehkä maailman tylsin ja tavallisin talo.
[/quote]
Niin ja oma lottovoittokoti löytyy kantakaupungista, http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8842256. Tuossa tosin häiritsee se, että suoraan talon edessä on tuo leikkipuisto.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:05"]
[/quote]
Ei ole vitsi :D En minä tiedä mikä tuossa niin kiehtoo. Ja haluaisinkin pintaremonttia kaipaavan asunnon. Olisi kamalaa tuhlata puolitoista miljoonaa uuteen asuntoon, joka pitäisi joka tapauksessa remontoida :D Eikä oman rakentaminen inspiroi. Harmi kun en päässyt sinun oikotiellesi, se meni umpikujaan :(
Selvästi myynti-ilmoitukseen on yritetty panostaa mutta miksi noin luokattoman huonot kuvat? Mutta joo, ei olisi minun valinta jos vähän isompaa voittoa tulisi. Jos voittaisin lotossa niin rakentaisin täysin oman maun mukaisen talon.
En haluaisi muuttaa Lahnukseen.
En jaksaisi laittaa kotia alusta alkaen uudelleen, kaakelit kylppärissä ihan hirveet, samoin takka on kauheen vanhanaikainen, jopa portaat oli jotenkin niin ei mua.
Ei kiitos!
p.s. Jos voitan lotossa, tuskin heti ainakaan muutetaan mihinkään
No nyt pääsin, ei kannata lopettaa linkkiä pisteeseen ;)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:05"]
Häh? Onko tämä sarkasmia, joku vitsi? Voittaisit lotossa ja ostaisit ihan tavallisen, pintaremonttia kaipaavan omakotitalon Espoosta? Mä en nyt ymmärrä. Me asutaan Helsingissä vastaavassa, tosin parikymmentä tuhatta euroa tästä maksettiin vähemmän. Sisustus ei ole tuollainen Sotka-ysäri, vaan tältä vuosikymmeneltä. Oliko tämä aloitus siis huono vitsi? Ei tuo mikään karmea ole, mutta ehkä maailman tylsin ja tavallisin talo.
[/quote] Ei ole vitsi :D En minä tiedä mikä tuossa niin kiehtoo. Ja haluaisinkin pintaremonttia kaipaavan asunnon. Olisi kamalaa tuhlata puolitoista miljoonaa uuteen asuntoon, joka pitäisi joka tapauksessa remontoida :D Eikä oman rakentaminen inspiroi. Harmi kun en päässyt sinun oikotiellesi, se meni umpikujaan :( [/quote]
Omalla tavallaan kiva talo ja itsekin remontoisin esim. keittiön toimivammaksi ja koristekivet sen seinistä hiiteen. Uima-altaan voisi vielä lisätä tontille ja ja ja...
Olis ullanlinna varmaan miljonäärin koti, mut ei inspiroi minua. Yhtiövastikekkin ihan järkyttävä, vaikka siinä lääniä onkin mistä makselee.
Näyttää paikalle, jonne pitäisi ostaa antiikkia. En oikein pidä antiikista..
Ollaan miehen kanssa sitten wt-juntteja, ei haittaa :D
Mielipiteitä?