Kannattaisiko sopia, ettei avioliitossa ole enää seksiä
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:41"]
Olenko matami, kun painan n. 50kg? Mieltymykset ovat muuttuneet sen myötä, kun lopetin hormoniehkäisyn ja kyllästyin siihen, että annoin huonon itsetunnon ja miehen esittämän kritiikin lamauttaa itseni seksissä. Kymmeneen vuoteen en kertaakaan tehnyt edes aloitetta. Ap
[/quote]Miksi olet miehen kanssa?!? Vastaa tähän kysymykseen.
ymmärrän sua, mua ei tyydytä pelkkä tavanomainen seksi. olen hankkinut itselleni miehen joka sopii mulle seksuaalisesti. nyt olen D/S-suhteessa ja vihdoin olen saanut kunnollisen nautinnon! mikäli mahdollista, etsi itsellesi mies jonka mieltymykset seksin suhteen sopii tarpeisiisi. lycka till! :)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:41"]
Olenko matami, kun painan n. 50kg? Mieltymykset ovat muuttuneet sen myötä, kun lopetin hormoniehkäisyn ja kyllästyin siihen, että annoin huonon itsetunnon ja miehen esittämän kritiikin lamauttaa itseni seksissä. Kymmeneen vuoteen en kertaakaan tehnyt edes aloitetta. Ap
[/quote]Miksi olet miehen kanssa?!? Vastaa tähän kysymykseen.
[/quote] lapset, talo ja lähes kaikki muu toimii ja miellyttääkin paitsi sukupuolielämä. Ap
Olenko matami, kun painan n. 50kg?
Mieltymykset ovat muuttuneet sen myötä, kun lopetin hormoniehkäisyn ja kyllästyin siihen, että annoin huonon itsetunnon ja miehen esittämän kritiikin lamauttaa itseni seksissä. Kymmeneen vuoteen en kertaakaan tehnyt edes aloitetta. Ap