Kellään varattuna Kreikan matkaa?
Milloin olette menossa ja minne? Onko kokemusta vanhastansa miten nämä Eurokriisi-asiat vaikuttavat turistien kohteluun?
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:47"]
Me ollaan menossa heinäkuussa Rodokselle :) Olen kuullut kreikasta ja erityisesti Rodoksesta pelkkää hyvää. Paikalliset on ystävällisiä turisteille jne, eikä kuulemma mistään huomaa mitään eurokriisiä. Tai näin ainakin 2kk sitten, mutta heinäkuussahan sen sitten itse näkee.
[/quote] onko haniasta kokemusta? ap
Olin viime kesänä Kreetalla. Eurokriisiä ei huomaa, turisteille ollaan ystävällisiä. Kreeta on ihana paikka.
On parikin matkaa ostettuna. Joka vuosi olemme olleet. Turistikohteissa saa olla rauhassa. Ei huolen häivää. He ymmärtävät, että turistit ovat heidän tulonlähteensä.
Olen ollut Kreikassa useita kertoja eurokriisin aikana, ei huomaa turistipaikoissa mitenkään. Olen aina saanut ystävällistä ja hyvää palvelua.
Me ollaan oltu Kreikassa parikin kertaa tämän niiden talouskriisin aikaan. Turistikohteissa, Pargassa, Kreetalla ja Lefkaksella, ei ole kriisit näkyneet missään. Kerran piti olla joku suurlakko mutta pienyrittäjät teki kaikki töitä ihan tavalliseen tapaan. Olisko jokj huoltoasema ollut kiinni. Kreetalle lennettiin 2012 kesällä just vaalipäivänä ja mietittiin onko tunteet pinnassa, mut ei näkynyt katukuvassa mitekään. Se mihin en menis on jotkut suurkaupungit ja niissä köyhemmät asuinalueet, vois olla ihan eri ääni kellossa.
Kreikan ystävänä suosin pieniä hotelleja ja paikallisia ravintoloita. Isot all-inc- hotellikolossit on monesti ulkomaalaisomistuksessa eikä paikalliset saa yhtään niin paljon tuloista. Tiedä sitten vaikuttaisiko tämä ilmapiiriin/henkilökunnan ystävällisyyteen?
Me ollaan menossa heinäkuussa Rodokselle :) Olen kuullut kreikasta ja erityisesti Rodoksesta pelkkää hyvää. Paikalliset on ystävällisiä turisteille jne, eikä kuulemma mistään huomaa mitään eurokriisiä. Tai näin ainakin 2kk sitten, mutta heinäkuussahan sen sitten itse näkee.