Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miesten naama kestää päibittäistä parranajoa

Vierailija
05.02.2015 |

Jos naisilla menee sheivaamisestä iho rikki ja näppylöille? Tai siis ei mulla kyllä mene, mut täältä saa aiheesta usein lukea.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem.

Ajan koneella päivittäin. Lisäksi höylällä semmoiset karvat joita kone ei niele, enimmäkseen kaulan alueelta.

Joskus kokeilin vaahtoa mutta en (vieläkään) ymmärrä mitä hyötyä siitä on. Kuivahöylä on paljon parempi.

Vierailija
22/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:52"]En vain voi käsittää miten te miehet ette osaa ajaa partaa niin, että ei ärsytä ihoa. Minulla siihen meni viikko opetellessa ajamaan kunnollisilla välineillä. Nykyään ihoni ärsyyntyy kerran puolessa vuodessa kun hutiloin ajamisen kanssa.

Tässä teille ohjeita:
1. Ensin lämmitätte naaman kunnolla, joko suihkussa/saunassa tai kuumalla pyyhkeellä
2. Hommaatte kunnon höylän (ei mitään Gilletteä, vaan kunnollinen vanhanajan höylä johon ostetaan yksittäiset terät. Halvempi ja parempi vaihtoehto kuin Gillette) tai veitsen (paras)
3. Ostatte kunnon partavaahtoa/saippuan josta itse teette vaahdon. Hyvä aloitusvaahto on Body Shopista saatava vaihtoehto, eikä maksa paljoa.
4. Kastelette terän ja naaman oikein perusteellisesti ja hiljaa, ilman terän painamista ihoa vasten. Kunnollinen terä leikkaa omalla painolla.
[/quote]

Teetkö ton ennen vai jälkeen kun olet laittanu huulipunaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:52"]En vain voi käsittää miten te miehet ette osaa ajaa partaa niin, että ei ärsytä ihoa. Minulla siihen meni viikko opetellessa ajamaan kunnollisilla välineillä. Nykyään ihoni ärsyyntyy kerran puolessa vuodessa kun hutiloin ajamisen kanssa.

Tässä teille ohjeita:
1. Ensin lämmitätte naaman kunnolla, joko suihkussa/saunassa tai kuumalla pyyhkeellä
2. Hommaatte kunnon höylän (ei mitään Gilletteä, vaan kunnollinen vanhanajan höylä johon ostetaan yksittäiset terät. Halvempi ja parempi vaihtoehto kuin Gillette) tai veitsen (paras)
3. Ostatte kunnon partavaahtoa/saippuan josta itse teette vaahdon. Hyvä aloitusvaahto on Body Shopista saatava vaihtoehto, eikä maksa paljoa.
4. Kastelette terän ja naaman oikein perusteellisesti ja hiljaa, ilman terän painamista ihoa vasten. Kunnollinen terä leikkaa omalla painolla.
[/quote]

[/quote]
Aww. Satutinko itsetuntoasi?

Vierailija
24/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:41"]Siis mitä ne naiset, jotka saa näppylöitä, tekee väärin?
[/quote]
Yleensä se johtuu siitä, että ei käytetä kunnollista vaahtoa, terä on liian tylsä tai ajetaan vastakarvaan kun karvat pitäisi ajaa myötäkarvaan.[/quote]

Minä ajan säärikarvat aina vastakarvaan. Kerran kokeilin myötäkarvaan kun jostain luin että niin pitäisi tehdä, ja tuli kamalat näppylät :o

Vierailija
25/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on paksumpi iho kuin naisilla, joten kestää vähän kovempaa käsittelyä.

Vierailija
26/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:41"]

Siis mitä ne naiset, jotka saa näppylöitä, tekee väärin?

[/quote]
Ehkä se nivusien iho vaan on herkempää kuin kasvoissa.

Vierailija
27/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ilmoille ei ole asiaa jos ei aja joka päivä, ulkomailta tilattuna wilkinson teriä.

Vierailija
28/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:41"]

Siis mitä ne naiset, jotka saa näppylöitä, tekee väärin?

[/quote]
Yleensä se johtuu siitä, että ei käytetä kunnollista vaahtoa, terä on liian tylsä tai ajetaan vastakarvaan kun karvat pitäisi ajaa myötäkarvaan.[/quote]
Ja pyh. Partavaahto on vain yksi konsti. Itse ajelen usein niin että hieron vain vähän saippuaa tai shampoota kasvoille. Hätätilanteessa käy vaikka pelkkä vesi ja halvin kertaterä mitä kaupasta lötyy. Käytetyn tylsän terän kanssa menee vain enemmän aikaa. Sillä ei ole kyllä mitään merkitystä että veteleekö myötä-, vasta- vai sivukarvaan.
Miehen kasvojen iho on varmaan vain sen verran karaistuneempaa, että se kestää krouvimpaa käsittelyä, kuin prinsessan herkkä hipiä häpykummulla.
t.mies

Vierailija
29/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:41"]

Ihmisten ilmoille ei ole asiaa jos ei aja joka päivä, ulkomailta tilattuna wilkinson teriä.

[/quote]
Riippuu imagosta minkä haluaa antaa. Itselläni on viikeset ja puoliparta ja ajan sen kerran viikossa tai kahdessa siistiksi. Toimii insinöörille, ei ehkä pankinjohtajalla.
t.mies

Vierailija
30/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:52"]En vain voi käsittää miten te miehet ette osaa ajaa partaa niin, että ei ärsytä ihoa. Minulla siihen meni viikko opetellessa ajamaan kunnollisilla välineillä. Nykyään ihoni ärsyyntyy kerran puolessa vuodessa kun hutiloin ajamisen kanssa.

Tässä teille ohjeita:
[/quote]

[/quote]
Aww. Satutinko itsetuntoasi?[/quote]
Sun on pakko olla nainen, kukaan mies ei kirjota awww. Mun itsetuntoni voi muuten erittäin mainiosti, kiitos huolenpidosta.
Ymmärrän kyllä alhaisen testosteronitason omaavilta miehiltä ton parranajon, kuka nyt harvoja hapsuja viitsii naamassaan pitää kun näyttää lähinnä epäsiistiltä ja epätoivoiselta yritykseltä näyttää mieheltä. Mutta miksi ihmeessä kukaan täysjärkinen ajaa naamansa sileäksi, juurikin tuo parta tekee eron miesten ja poikasten välillä (ulkonäöllisesti). Siloposket on vähän niinkuin miesten sukkahousut, varmasti on mukavat jalassa ja lämpöset, mutta silti niin totally gay kuin olla voi. Ja huomaahan sen elävässä elämässäkin, kyllä me karvanaamat tupataan olemaan ne porukan johtajat ja muutenkin selkeästi maskuliinisempia kun vastaavasti siloposkiset on niitä myötäilijöitä ja käsilläpuhujia. Sellaset nörtti insinöörit sun muut epämiehet sheivailee naamaansa, mutta eipä ne olis uskottavia edes sen parran kanssa :)