Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten miesten naama kestää päibittäistä parranajoa

Vierailija
05.02.2015 |

Jos naisilla menee sheivaamisestä iho rikki ja näppylöille? Tai siis ei mulla kyllä mene, mut täältä saa aiheesta usein lukea.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on paljon siitä kiinni kuinka ajaa. Kyllä minullakin tulee punoitusta jos tylsällä höylällä vastakarvaan partaani ajan, tai jos en ole saanut vaahdosta kunnollista (en siis käytä mitään gilleten vaahtoja, vaan teen sudilla oman vaahdon D. R. Harrisin parranajosaippuasta).

Vierailija
2/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ei se varmaan kaikilla miehillä kestäkään. Itse pidän nk. 3-päivän sänkeä juuri siksi, ettei tarvitse olla aina höyläämässä.

Ja mitä tulee tuohon kommenttiisi naisten sheivaamisesta, tarkoitatko kysymykselläsi, että naiset vain "keksivät" ne näppylät, kun kerran miestenkin iho pahempaakin rallia kestää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ne naiset, jotka saa näppylöitä, tekee väärin?

Vierailija
4/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kestäkään, siksi en aja höylällä koskaan

Vierailija
5/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan joka päivä ajaa? Mä pidän aina 3-4 päivää väliä.

Vierailija
6/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:41"]

Siis mitä ne naiset, jotka saa näppylöitä, tekee väärin?

[/quote]
Yleensä se johtuu siitä, että ei käytetä kunnollista vaahtoa, terä on liian tylsä tai ajetaan vastakarvaan kun karvat pitäisi ajaa myötäkarvaan.

Vierailija
7/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä meneekin naama aivan näppylöille parranajosta.

Vierailija
8/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:43"]

Mun miehellä meneekin naama aivan näppylöille parranajosta.

[/quote]
Hän ei osaa ajaa sitä oikein.

Vierailija
9/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kestänytkään. Ajoin yli 10v ja näytin joka päivä joltain iho-ongelmaiselta. Joku öljy jälkikäteen olisi auttanut punoittamiseen. Ulkomailta olisi saanut laadukkaita, ei mistään marketeista. Olen tyytyväinen lyhyeeseen partaan ja se ei näytä muutaman päivän jälkeen niin epäsiistiltä. Alapään ajan lyhyeksi koneella.

Vierailija
10/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho kun ei ole joka kohdassa samanlaista.
Siksi kaikkia aineita, mitä muualla kehossa voi käyttää, ei kannata syödä tai laittaa silmiin.

Häpyalue hikoilee, tuottaa feromoneja, hautoo talvella monien housujen sisällä. Siellä on aika paljon pöpöjä. Siellä on enemmän hermostoa ja verenkiertoa, kuin esim. käsissä ja jaloissa.

Parran alue taas on ilman kangasta koko päivän. Karvatkaan ei muistaakseni ole rakenteeltaan ihan samanlaisia ylä- ja alapäässä.

Vierailija
11/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajakkaan ennenkuin on kunnon sänki tai parran alku, muutenkin on aika hitaasti aina kasvanut.

Vierailija
12/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama ei kestä päivittäistä ajoa.
m21

Vierailija
13/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se välttämättä kuulemma kestä, Ja paljon kai se riippuu paikasta ja ihosta kuinka vaikea sitä on ajella. Itse ainakin onnistun sääristä aina leikkaamaan ihot pois, vaikka yritän kuinka sievästi ajella.

Vierailija
14/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen naama ei kestäkään joten pitää mieluummin parran.

Vierailija
15/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en aja päivittäin mutta en usko että miksei kestäisi. ajan höylällä siten ettei iho mene rikki.

Vierailija
16/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:33"]Jos naisilla menee sheivaamisestä iho rikki ja näppylöille? Tai siis ei mulla kyllä mene, mut täältä saa aiheesta usein lukea.
[/quote]
Ei kaikilla kestä, esim. omalla miehelläni.

Vierailija
17/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota.. siis MIES ei aja partaansa, akkamaiset puppelipojat kulkee siloposkina. Ketään kellä ei ole partaa ei voi kutsua mieheksi!

Vierailija
18/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun iho kestäkään voiteista huolimatta. Sen takia pidän millin sänkeä ja ajelen partatrimmerillä. Parranajokoneena olen kokeillut sekä Braunin, että Philipsin lipppulaivamallejakin, Braun ärsyttää ihoa vähemmän ja ajan sillä rajat, kun on joku hienompi tilaisuus. Normaalisti rajat trimmerin rajaajalla.

Vierailija
19/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain voi käsittää miten te miehet ette osaa ajaa partaa niin, että ei ärsytä ihoa. Minulla siihen meni viikko opetellessa ajamaan kunnollisilla välineillä. Nykyään ihoni ärsyyntyy kerran puolessa vuodessa kun hutiloin ajamisen kanssa.

Tässä teille ohjeita:
1. Ensin lämmitätte naaman kunnolla, joko suihkussa/saunassa tai kuumalla pyyhkeellä
2. Hommaatte kunnon höylän (ei mitään Gilletteä, vaan kunnollinen vanhanajan höylä johon ostetaan yksittäiset terät. Halvempi ja parempi vaihtoehto kuin Gillette) tai veitsen (paras)
3. Ostatte kunnon partavaahtoa/saippuan josta itse teette vaahdon. Hyvä aloitusvaahto on Body Shopista saatava vaihtoehto, eikä maksa paljoa.
4. Kastelette terän ja naaman oikein perusteellisesti ja hiljaa, ilman terän painamista ihoa vasten. Kunnollinen terä leikkaa omalla painolla.

Vierailija
20/30 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:52"]

En vain voi käsittää miten te miehet ette osaa ajaa partaa niin, että ei ärsytä ihoa.

[/quote]

Ohjeesi ihosi niin yleisiho, että ohje toimisi minunkin atooppisella iholla?