Kehu tai hauku autoasi.
Ensimmäistä autoa olen hankkimassa ja pää ihan pyörällä. Kolme kouluikäistä pitäisi kyytiin mahtua ja alle kymppitonnin saisi maksaa.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:08"]
BMW Power Forever! Bemarin kun ostat niin et muuta enää halua! Ostat siis Bemarin!
[/quote] Samaa meinasin tulla sanomaan. :) Jos takaveto pelottaa niin sit nelivetoisena.
Näin autonasentajana ja insinöörinä, sekä monen auton jälkeen sanoisin, että Toyotat ja Volvot ovat aika ikiliikkujia, eli hyviä, eikä osat ole kalliita. Vw, Audi, Opel ja BMW muuten ok, mutta osat voivat olla hintavia ja kyllä niillä meinaa olla työllistävä vaikutus. Liikaa ei kannata olla ajettu ja yleisesti ottaen 2000-luvun autot ovat pienikulutuksisisa, jos niissä on perus 1.2-2.0l moottori. Meillä on nyt pari vanhaa jenkkiä ja 323 Mazda vm 1998. Mazda on ollut myös toimiva peli. Mitään merkkiä en suoranaisesti hauku, koska kaikissa merkeissä on niitä hyviä yksilöitä ja sit joku voi olla hieman huonompi. Sitä ei sikäli tiedä, ennen kuin autolla ajaa :D
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:21"]
Käytetty amerikkalainen, italialainen tai ranskalainen auto: paras hinta/laatusuhde ja voi leijua harmaan vwtoyotameseaudibemari-massan loiskiehunnan yläpuolella. Jiihaa!!!
[/quote]
Ensimmäinen maavaihtoehto oli hyvä, muut ei vaivan arvoisia.
Skoda Superb farkku, tilaa ja ominaisuuksia riittää. Suosittelen.
Pitääkö kolmen kouluikäisen kanssa mahtua myös puoliso, vai voiko yksi lapsista istua edessä?
Neljälle riittää melkein mikä auto tahansa ja koska olen itse jostain käsittämättömästä syystä mieltynyt Fordeihin, niin tuolla rahalla saa jonku noin 5 vuotta vanhan vähän enemmän ajetun Focuksen.
Jos kyytiin tarvitaan 5 ihmistä, niin sitten aletaan katsella vähän enemmän ajettua 7 vuotta vanhaa Mondeota.
meillä vw golf variant 1.9tdi lastutettuna vm2000 240000km ei mitään mainittavaa vikaa ikinä ollut,etutukivarsien puslat,takajarrut,ikkunannostaja=tyyppivika ja korjaaminen halpa,ajaa +1000km tankillisella,MUTTA käyttömaksu 600€/vuosi
bmw 323ti compact 353000km -98 kaikilla M rojuilla ja sporttinahoilla,webasto ja jumalaton lista kaikkea turhaa tilpehööriä,kaikki alustan kuluvat osat vaihdettu,kardaani,kumipuslat siivottu pois,perä ja laatikko pitää vähän ääntä,laatikko kusee öljyä,moottoriin vanos remppa,huohotin rojut,supersprintin rosteri putki,öljyä vie enemmän kuin laki sallii=melkein 1l/1000km ruostettakin alkaa löytyä bensaakin on mennyt +1v keskikulutus 10.5l/100km keskinopeus samalle ajalle 61km/h.
minua kiinnostaisi ostaa muijalle tuo ford focus 1.0l ecoboost farmari,mutta hinnatalkaen malli taitaa olla jotain 15-17k€
Skoda Octavia on perus luotettava auto. Ei pitäis olla mitään lastentauteja, kun tekniikka on testattu ennen Audissa ja Volkkarissa.
Mä rakastan mun autoa, se on nopea, tehokas ja kaunis. <3