Pitäisikö kiitorataani vielä kaventaa?
Se on nyt leveydeltään noin 3 cm. Mietin että pitäisikö sen olla kapeampi. Voi toki olla että nypin kohta sen kokonaan pois.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:14"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]No käyn sitten suihkussa ja hyppään autoon ja käännän nokan kohti kuopiota.
Eikö se nyt ole itsestään selvää, että jos lähtee naisen luokse niin suihkun kautta. Minä peseydyn muutenkin päivittäin, sinä et taida?
[/quote]
Kyllä harrastan päivittäin peseytymistä, tulin juuri lenkiltä eli en voi lähteä enkä muutenkaan lähtisi peseytymättä. Nyt lähden.
[/quote]
No ääks siinä oliksi kaksi eri ihmistä? Luulin että tää jälkimmäinen oli tää joka lähti ja kysy minulta että peseydynkö minä. No huh minä jo luulin! Ap[/quote]
Joo siinä oli välissä joku joka ei osannut lainata ja sotki pötköön nuo. Olen tulossa, aika vaikeaa tämä viestin kirjoittaminen ajaessa.
[/quote]
Hei mutta arvaa mitä!? Löysin vanhan digikamerani. Sillä saa hyviä kuvia. Löysin laturinkin. Tai ainakin sellaisen mötikän missä on sellainen digikameran akun mentävä reikä, johon työnsin sen akun. Alkoi surisemaan kun laitoin toisen pään pistorasiaan. varmaan johtuu siitä että latautuu?!
Luulen että saan kameran toimintavalmiiksi ennen kuin ehdit tänne? Luulen että on viisainta jos käännyt takaisin.? Kun en muutenkaan haluaisi kertoa missä asun.
Ap
[/quote]
Ei oo pakko kertoo missä asut, kun mulla on niin iso auto että täällä mahtuu suorittaan ne kuvaukset. Eli jos tavataan Kuopion torilla vähän ennen kymmentä?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:30"]
Ota nyt niitä kuvia ja lähetä ne näytille, äläkä koko ajan käkätä.
[/quote]
No kun on vaikeaa! Lumiasta en saa kuvia koneelle kun en löydä sopivaa kaapelia! Kaikissa on jokin pötkylä päässä?!
Löysin digikameran mutta sen akku oli tyhjä. Laitoin sen johonkin pötkylään joka alkoi surisemaan?!
Että nyt sitten mietin että onko tuo surina sitä kun se latautuu. Ja pimpsani on edelleen punainen?
Ap
No en kyllä lähde vieraan kyytiin?! Ap
Siis mitä?!?! Katsoin Aijaasta että kuva säilyy siellä kolme kuukautta! Ei onnistu! Haluan että saan poistaa sen kun haluan?
Joku voi tunnistaa pilluni jos se on siellä kolme kuukautta tarkasteltavana?!
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:35"]No en kyllä lähde vieraan kyytiin?! Ap
[/quote]
No ei kai se auta, kun kääntyä takaisin. Oon kyllä pettynyt, kun ensin annetaan ymmärtää, että pääsee kuvaamaan ja sitten kielletään. Tulee 100km turhaa ajoa. Haista vaan paska ap!
No haloo ap, miksi sen pillusi haluat edes nettiin? Unohda.
Eihän se ollut aluinperinkään tarkoitus laittaa näytille.
Kannattaisi ajaa kokonaan posliiniksi ja ottaa se kuva huomenna.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:36"]
Joo laitan sen klo 22 mutta kuinka saan sen laukeamaan kun ei ole itselaukeavaa?!
Kellä oli se järkkäri? Voitko tulla nyt heti ennen klo 22 kuopioon ottamaan sen kuvan? Odotan täällä nelinkontin?
Ap
[/quote]
Minä olen Kuopiossa ja miulla on uusi järkkäri :'D
t. se 17-vuotias teini
Luuletteko että se oikeasti latautuu vai miksi se surisee noin? Siinä pötkylässä ei lukenut että mihin se on tarkoitettu niin oletin että se on kameran akun laturi?! Voiko lataaminen kuulostaa surinalta?
Olisi helpompaa jos siinä olisi lukenut että mikä se on? Ap