Pitäisikö kiitorataani vielä kaventaa?
Se on nyt leveydeltään noin 3 cm. Mietin että pitäisikö sen olla kapeampi. Voi toki olla että nypin kohta sen kokonaan pois.
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:45"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:41"]Voi apua valaistus ihan pielessä! Voiko joku tulla näyttää fikkarilla takaapäin valoa? Ei kädet riitä vaikka laukeaakin ilman käsiä! Ap
[/quote]
Pitääkö mun sitteki lähtee. Ehtisin just vähän ennen 22, mutta voinko jäädä yöksi ku en jaksas ajaa enää takaisin. Mulla ois tuo kuvausvalo ja se on omalla jalalla niin voit keskittyä poseeraukseen kun otan kuvia.
[/quote]
No voit tietty jäädä yöksikin jos tuoksut hyvälle. Sitten ainakin ehditään ottaa edustava otos kun sinulla ei ole kiire pois?
Ap
[/quote]
No käyn sitten suihkussa ja hyppään autoon ja käännän nokan kohti kuopiota.
Eikö se nyt ole itsestään selvää, että jos lähtee naisen luokse niin suihkun kautta. Minä peseydyn muutenkin päivittäin, sinä et taida?
Huh onneksi tuo aijaa vaikuttaa aika yksinkertaiselta. Pelkäsin jo että pitää joku registered trademark tehdä? Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]
Eikö se nyt ole itsestään selvää, että jos lähtee naisen luokse niin suihkun kautta. Minä peseydyn muutenkin päivittäin, sinä et taida?
[/quote]
Höppänä, tottakai peseydyn. Ja tuoksun hyvälle. Mutta miehet ei aina. Oletko mies? Ap
Sieltä valikosta saa säädettyä kaiken edellämainitun lisäksi myös kuvan värisävyä/kylläisyyttä. Keinovalon aallonpituus on erilainen kuin luonnonvalon ja lisäksi pitää huomata ero myös loisteputken ja hehkulampunvalon välillä.
Säädä erilaisia variaatioita ja onnistut! Onhan sulla aikaa klo. 22 saada säädöt ym. kohdilleen :D
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]
[/quote]
Höppänä, tottakai peseydyn. Ja tuoksun hyvälle. Mutta miehet ei aina. Oletko mies? Ap[/quote]
Koska en todellakaan ota sua yöksi jos et ole mies? Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:54"]
Sieltä valikosta saa säädettyä kaiken edellämainitun lisäksi myös kuvan värisävyä/kylläisyyttä. Keinovalon aallonpituus on erilainen kuin luonnonvalon ja lisäksi pitää huomata ero myös loisteputken ja hehkulampunvalon välillä.
Säädä erilaisia variaatioita ja onnistut! Onhan sulla aikaa klo. 22 saada säädöt ym. kohdilleen :D
[/quote]
No vähempi ei riittäisikään. Tää Lumia on siis niin sieltä ja syvältä. Kohta loppuu akkukin ja mietin et voiko mokkulan laturilla ladata kun en tiedä missä kännykkälaturi on? Ainakin samannäköiset reiät näissä on molemmissa. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]No käyn sitten suihkussa ja hyppään autoon ja käännän nokan kohti kuopiota.
[/quote]
Kyllä harrastan päivittäin peseytymistä, tulin juuri lenkiltä eli en voi lähteä enkä muutenkaan lähtisi peseytymättä. Nyt lähden.
Se latautuu myös kun kytket sen puhelimen USB-liittimeen ja siihen se pitää kytkeäkin kun otat niitä kuvia sieltä puhelimestasi, niin ainakin oman Nokiani kanssa pitää tehdä ja omaani en saa näkyviin ilman, etteikö tietsikassa olisi Nokian ohjelmaa ZUNE, on se niin perseestä!
Se kasvaa takaisin ennen kuin saat kuvan otettua.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]No käyn sitten suihkussa ja hyppään autoon ja käännän nokan kohti kuopiota.
[/quote]
Höppänä, tottakai peseydyn. Ja tuoksun hyvälle. Mutta miehet ei aina. Oletko mies? Ap[/quote]
Koska en todellakaan ota sua yöksi jos et ole mies? Ap[/quote]
Olen mies
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:11"]Lähettäisin kuvan bf.lle arvioitavaksi mutta hän hermostuu jos lähetän hänen puhelimeensa pimpsani kuvia. Vaikka ihan asiallisesta syystä.
[/quote]
Hanki oikeita ystäviä ja kenkään tolle. Oikea kamu on kiinnostunut pimpsastasi.
Vai meinaatko bf:llä boyfriendiä etkä bestfriendiä? Sitten miehelle kenkään!!!
Ei ole sun arvoisesi.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:11"]Lähettäisin kuvan bf.lle arvioitavaksi mutta hän hermostuu jos lähetän hänen puhelimeensa pimpsani kuvia. Vaikka ihan asiallisesta syystä.
[/quote]
Hanki oikeita ystäviä ja kenkään tolle. Oikea kamu on kiinnostunut pimpsastasi.
Vai meinaatko bf:llä boyfriendiä etkä bestfriendiä? Sitten miehelle kenkään!!!
Ei ole sun arvoisesi.
[/quote]
Siis poikkis. Ei se halua katsella minun pimpsaa kännykän näytöllä. Vaikka tiedän itse että se on kaunis, vika ei ole siinä. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:59"]
[/quote]
Kyllä harrastan päivittäin peseytymistä, tulin juuri lenkiltä eli en voi lähteä enkä muutenkaan lähtisi peseytymättä. Nyt lähden.
[/quote]
No ääks siinä oliksi kaksi eri ihmistä? Luulin että tää jälkimmäinen oli tää joka lähti ja kysy minulta että peseydynkö minä. No huh minä jo luulin! Ap
Voi vitsi en tajua miten nää kuvat siirtyy koneelle? Siis jotain roikkaako tarvitaan? Ajattelin selvittää tämänkin kun on avuliaita ihmisiä paikalla ja haluun selvittää yksityiskohdat ennen klo 22?
Ap
Mulla on vaan yksi piuha joka käy tähän kännykkään mut sen toisessa päässä on se palikka joka laitetaan pistorasiaan. No sitten on tää mokkulan laturi mut siinäkin on palikka, mutta hieman eri muotoinen. Ei silti sovi kuin pistorasiaan! En löydä läppäristä sellaista sopivaa reikää! Mihin laittaa joku johto johon kännykkä toiseen päähän?!? Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]No käyn sitten suihkussa ja hyppään autoon ja käännän nokan kohti kuopiota.
[/quote]
[/quote]
No ääks siinä oliksi kaksi eri ihmistä? Luulin että tää jälkimmäinen oli tää joka lähti ja kysy minulta että peseydynkö minä. No huh minä jo luulin! Ap[/quote]
Joo siinä oli välissä joku joka ei osannut lainata ja sotki pötköön nuo. Olen tulossa, aika vaikeaa tämä viestin kirjoittaminen ajaessa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:59"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:51"]No käyn sitten suihkussa ja hyppään autoon ja käännän nokan kohti kuopiota.
[/quote]
[/quote]
No ääks siinä oliksi kaksi eri ihmistä? Luulin että tää jälkimmäinen oli tää joka lähti ja kysy minulta että peseydynkö minä. No huh minä jo luulin! Ap[/quote]
Joo siinä oli välissä joku joka ei osannut lainata ja sotki pötköön nuo. Olen tulossa, aika vaikeaa tämä viestin kirjoittaminen ajaessa.
[/quote]
Hei mutta arvaa mitä!? Löysin vanhan digikamerani. Sillä saa hyviä kuvia. Löysin laturinkin. Tai ainakin sellaisen mötikän missä on sellainen digikameran akun mentävä reikä, johon työnsin sen akun. Alkoi surisemaan kun laitoin toisen pään pistorasiaan. varmaan johtuu siitä että latautuu?!
Luulen että saan kameran toimintavalmiiksi ennen kuin ehdit tänne? Luulen että on viisainta jos käännyt takaisin.? Kun en muutenkaan haluaisi kertoa missä asun.
Ap
Ota nyt niitä kuvia ja lähetä ne näytille, äläkä koko ajan käkätä.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:46"]
Hei ap. siellä valikossa on myös sellainen vaihtoehto kun valotuksen säätö, jos pimeitä kuvia, niin lisää valotusta ja kuvat kirkastuu.
Minäkin kuvaisin ihan oikeasti mielelläni alastonta naista, tähän mennessä kukaan ei ole suostunut :(
Se valokkoneuvoja joka odottaa tuloksi klo. 22
[/quote]
Ääks nyt se näyttää niin punaiselta! Täytyy todella odottaa että punoitus häviää. Harmi kun luonnonvaloa ei enää ole. Olisin muuten mennyt pihalle kuvaamaan. Ap