Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita jotka on alilämpöisiä?

Vierailija
05.02.2015 |

Moni ei näitä minun lukuja usko mutta eri mittareilla saatu samoja lukuja. Peruslämpö on n. 35,8. Nyt muutama päivä kauhee flunssa ja "kuumeinen" olo. Lämmöt 34.9-35.2.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuumemittari antaa aina terveenä ollessani tulokseksi 35,6, ja samanlaisia on suvussa useampiakin. Kun kerran sitten jouduin sairaalaan pahan infektion vuoksi, omasta mielestäni kuumetta oli hieman päälle 37, ja vastaanoton korvamittari ja kaikki muut henkilökunnan käyttämät korvamittarit näyttivät neljääkymmentä. Onneksi muut oireet olivat niin pahat, että päädyin sinne sairaalaan. Sittemmin olen käyttänyt vain digitaalista korvamittaria ja jättänyt kehoni muiden osien alilämmön omaan arvoonsa.

Vierailija
22/24 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toimiva mittari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans normaalilämpö menee siellä 35 ja vähän päälle. Sit kun nousee vähänkään lähemmäs 37 oon kipee, saati sit 38 ja enemmän, sillon on jo puolikuollut.

Vierailija
24/24 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa tämä. Samoja kokemuksia. Olen mitannut useilla eri mittareilla ja juuri ihan joka paikasta, mistä mitata voi (suu, korva, iho, peräsuoli) ja tää alilämpöisyys vaan nyt on ilmaantunut ominaisuus. 

Te, kenellä on autoimmuunisairauksia, mitä teillä on todettu?

Mietin, että itselläni voisi tähän vaikuttaa myös fibromyalgia ja sen  tuoma ns. "termostaattihäiriö", saatan esimerkiksi palella saunassa yms. outoa ja joskus kuulemma tunnun ihan tulikuumalta ulospäin, vaikka itselläni on ihan jäätävä "sisäinen kylmyys". Mutta lääkäreiltähän tähän ei saa oikein mitään vastausta, eikä se tunnu edes kiinnostavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän