Vihdoinkin sain asperger diagnoosin ja saa ihan luvan kanssa hakea eläkettä
Mites tuo käytännössä menee jos hakee suoraan eläkettä ilman sitä 300 päivän sairaslomaa? Pitäisi varmaan asperger ja lääkärin kuvaus epäsosiaalisuudesta ja se ettei koskaan ole ollut töissä painaa aika paljon hakemuksessa. Mitä työtä muka voi tehdä jos ei ole koskaan siihen kyennyt.
Kommentit (21)
Tuskin tuolla diagnoosilla työkyvyttömyyseläkettä saa.
Ilman lupaakin voi hakea eläkettä.
Et sinä tuolla diagnoosilla eläkettä niin vaan saa.
Mahtaakohan Suomessa olla yhtään ihmistä eläkkeellä asperger-diagnoosilla? Ei mahda.
Ostatko eläkerahoista uuden pöytäkoneen?
Ei tänä päivänä enää tunneta aspergeria, vain eriasteista autismia.
Miksi saisit eläkkeen? Aika erikoiset kuvitelmat, täytyy sanoa.
Ainakin minä aspengerina olen tässä monta vuotta tehnyt töitä tai koulua -eläkkeen eteen(eli ei annettu eläkettä ellei tee jotain). Enään ei tarvi tehdä koska lonkka meni pa s ka ksi
kelan sivulla on oma hakemuskaavake asperger eläkeläisille. 5000 on eläke ja maksu alkaa heti ensi kuusta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ajastaan jälkeenjääneet kyllä antavat. Puoliso sai viime vuonna. Samoin hänellä ei voi olla adhd:tä, koska ei ollut lapsena häirikkö. Ei kaikki lääketieteen ammattilaiset kehity tiedon mukana.
olen tosi tyhmä, mutta silti en saanut eläkettä, etkä sinäkään, Se eläke kuuluu niille joilla oikeus siihen ja yleensä pitkälti työuraa jo takana
Asperger diagnoosia ei ole enää olemassa joten olet trolli.
Vierailija kirjoitti:
olen tosi tyhmä, mutta silti en saanut eläkettä, etkä sinäkään, Se eläke kuuluu niille joilla oikeus siihen ja yleensä pitkälti työuraa jo takana
Varmaan joku 30 tuhatta alle 35v on eläkkeellä ja joka päivä tulee lisää
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuolla diagnoosilla työkyvyttömyyseläkettä saa.
Miksi ei saisi, kun tuttu sai pelkällä unettomuudella ja lievällä masennuksella
Vierailija kirjoitti:
Joo, trolli
Se ei vaan itsessään automaattisesti oikeuta eläkkeeseen että siinähän haet