Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osaa päättää. Mitä sinä tekisit?

Vierailija
23.08.2023 |

KERRON SEN VERRAN YMPÄRIPYÖREÄSTI, ETTEN PALJASTA LIIKAA YKSITYISKOHTIA. Jos et voi sietää ympäripyöreitä aloituksia, voit poistua tästä sen sijaan, että alkaisit urputtamaan, ettet ymmärrä mitään.

Hain töitä. Rekry venyi ja venyi. Tapahtui 'inhimillisiä erehdyksiä' rekryn puolelta. Odottelua ja odottelua, tyhjiä lupauksia. Lopulta annoin palautetta asiasta. Sain ystävällisen vastauksen, jossa pahoiteltiin asiaa ja tuli kaikin puolin hyvä fiilinki. Tuntemukseni ymmärrettiin hyvin.

Tarjosivat uutta mahdollisuutta, koska olivat siellä päässä mokailleet. Nyt en osaa päättää, pitäisikö mennä haastatteluun, vai pitää pää kylmänä ja kieltäytyä kohteliaasti. Haluan työn ja töitä ylipäätään, mutta kyseisestä yrityksestä on paljon huonoja kokemuksia netissä ja mietinkin, että onko tässä nyt enemmän kyseessä oman maineen kiillotus kuin minun tilanteeni. Pelkään tekeväni itsestäni helpon ja typerän pellen, jos annan heille mahdollisuuden ns. hyvittää tämä sekoilu, ja sitten lopulta en kuitenkaan tule varmaan valituksi (en saa muutenkaan ikinä töitä.)

Mitä sinä tekisit? Kiittäisitkö mahdollisuudesta ja siirtyisit eteenpäin, vai ottaisitko vastaan tarjotun mahiksen?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ymmärrän, että pääasiassa haluavat pitää maineensa kunnossa. Eiväthän he tiedä minusta yhtään mitään. En vain haluaisi olla mikään pelinappula. Minulla on vahva fiilis, etten kuitenkaan tule valituksi, ja sitten tuntisin itseni ihan i.d.i.o.o.t.i.k.s.i.

Vierailija
2/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös toki

Vierailija
4/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös ihmeessä

Vierailija
5/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Minä menisin kyllä haastatteluun, siitä selviää paljon.

Vierailija
6/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kannattaa ottaa vastaan, pääseehän sieltä poiskin, jos osoittautuu huonoksi paikaksi.

Vierailija
7/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vielä mielipiteitä.

Vierailija
8/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu. Eihän niillä edes ole mitään järkevää tekemistä tarjota, jos työntekijän värvääminen viipyy ikuisuuksia. 

Vierailija
9/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin eteenpäin. Ei ole tapana antaa uusia mahdollisuuksia, oli kyse sitten työpaikasta tai treffikumppanista. Jos on kerran osoitettu ettei minua haluta, ymmärrän yskän.

Vierailija
10/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että työkkäri voi olla sitä  mieltä ettei noista saa kieltäytyä

Vierailija
11/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että työkkäri voi olla sitä  mieltä ettei noista saa kieltäytyä

Millä tavalla työkkäri liittyy tähän???

Ap

Vierailija
12/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkkä haastatteluun meneminen sido vielä mihinkään. Ajattele asiaa näin päin: voit hyödyntää heidän mokailuaan. Käyttää sitä vipuvartena paremman sopimuksen saamiseksi

Vierailija
13/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisin eteenpäin. Ei ole tapana antaa uusia mahdollisuuksia, oli kyse sitten työpaikasta tai treffikumppanista. Jos on kerran osoitettu ettei minua haluta, ymmärrän yskän.

Tämähän on ihan typerää. Voi hyvin olla, että hakijoissa on montaa hyvää tyyppiä, mutta paikkoja on vain yksi. On pakko valita yksi ja harmittaa sanoa toisille, etteivät tulleet valituiksi. Kun uusi paikka aukeaa, me jopa usein vinkkaamme edellisen kerran ei-valituille, että nyt olisi uusi paikka, kiinnostaisiko vielä. Onneksi useampaa on kiinnostanut. Työpaikka ei ole kuin parisuhde. Ei ole vain yhtä oikeaa.

Vierailija
14/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin haastatteluun. Muista, että haastattelu ei ole kuulustelu. Myös sinä voit kysyä kysymyksiä ja miettiä onko ko. paikka sopiva sinulle.

Vierailija
15/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin uteliaisuudesta haastatteluun jossa selviää lopullisesti ammattitaidottomuus. Kertoisin lopuksi etten ole enää kiinnostunut.

Vierailija
16/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekry valehteli sinulle. En menisi töihin sinne, joka on noin epävarma valinnastaan. Oottele ja sit tärppää paremmasta paikasta.

Vierailija
17/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä haastatteluun meneminen sido vielä mihinkään. Ajattele asiaa näin päin: voit hyödyntää heidän mokailuaan. Käyttää sitä vipuvartena paremman sopimuksen saamiseksi

En tietenkään luule haastattelun sitovan yhtään mihinkään. Pointtina tässä on se, etten tahdo olla yhdenkään yrityksen pelinappula, jonka avulla kiillotetaan sädekehää, vaikkei oikeasti kiinnosta pas----kan vertaa. En saa ikinä töitä muutenkaan, joten en usko että saisin nytkään.

Vierailija
18/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on niin hirveästi vastauksia suuntaan jos toiseenkin, etten edelleenkään tiedä mitä teen. En osaa päättää itse.

Vierailija
19/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä mietin sitä, että kumpi olisi parempi. Jäisin tämän fiiliksen kanssa elelemään, vai menisin haastatteluun, todennäköisesti en tulisi taaskaan palkatuksi, kuten en ikinä, ja jäisin elelemään vì--tutusfiiliksen kanssa ja tuntisin itseni täydeksi pe...lle...ksi.

Vierailija
20/40 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään pahaa ei varmaan käy mikäli käyt haastattelussa. Voit sen jälkeen tehdä päätöksesi. Ja vaikka päätyisit sinne töihin, on alkuunsa koeaika, jolloin voit häipyä mikäli työ ei ole mitä haluat. Kokeile!