Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruokia ette ole maistaneet?

Vierailija
05.02.2015 |

En ole koskaan (tietoisesti) maistanut:

Piimä, mämmi, oliivi, silakka, graavilohi, kaalikääryleet, home-juustot, sushi, sienet (poislukien herkkusienet), maksalaatikko, katkaravut, kaikki äyriäiset/simpukat, pinaattikeitto, pavut, kurkkusalaatti, maksamakkara, meetvursti, parsa.

Näitä olen maistanut, mutta en tykkää:

Paprika, majoneesi, suolakurkku, sipuli-liian suurina paloina (esim. renkaat), hernekeitto, bataatti, energiajuomat, olut, kivennäisvedet, puolukka, sinappi, tomaatti liian suurina paloina (menee ruoanlaitossa esim. paseerattuna).

Mitä melko yleisiä ruokia te ette ole koskaan maistaneet / muuten vain ette pidä mausta?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että en ole syönyt simpukoita, ostereita yms äyriäisiä, katkarapuja ja jokirapuja lukuunottamatta. Ei tee kyllä mielikään. Sitten on monta lihaa, jota en ole syönyt, esim. lammas, sillä aloin kasvissyöjäksi teininä ja ei kuulunut meidän kotiruokiin lammas tai härkä silloin.

Lisäksi en ole koskaan syönyt turkinpippureita.

Vierailija
22/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maistanut varmaan melkein kaikkea ruokaa mitä nyt Suomessa yleensä syödään. Ja tykkään melkein kaikesta :-) No en ole syönyt ostereita enkä hummeria. Jos joskus on rahaa niin paljon, niin maistan! Sammakonreisiä olen maistanut eivätkä maistuneet juuri miltään. Jotain eksoottisempia hedelmiä on vielä maistamatta. Onkohan persimoni hyvää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:36"]

Olen maistanut varmaan melkein kaikkea ruokaa mitä nyt Suomessa yleensä syödään. Ja tykkään melkein kaikesta :-) No en ole syönyt ostereita enkä hummeria. Jos joskus on rahaa niin paljon, niin maistan! Sammakonreisiä olen maistanut eivätkä maistuneet juuri miltään. Jotain eksoottisempia hedelmiä on vielä maistamatta. Onkohan persimoni hyvää?

[/quote]

No persimoni just on hyvää!

t. 8

Vierailija
24/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut kiveksiä, sammakkoa, etanaa enkä simpukoita. 

Vierailija
25/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:42"]

[/quote]

t. 8

[/quote]

Ai, no sitähän on maistettava sitten! Uskon sua :-)

Vierailija
26/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut silliä, enkä maista jos ei ole pakko. Näyttää ja haisee ellottavalle.

Munuaisia en ole myöskään maistanut. Enkä maista, en usko että mitkään sisäelimet on hyviä.

Vierailija
27/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 17:42"]

[/quote]

t. 8

[/quote]

Ai, no sitähän on maistettava sitten! Uskon sua :-)

[/quote]

Tosin minähän olen vähän epäluotettava, kun kerran olen maistanut kaikkea ja tykkään kaikesta... Mutta kypsät mehukkaat persimonit suoraan puusta Espanjassa, naaaam!

Vierailija
28/28 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole maistanut pekonia, Big Mac -hampurilaista (:D), simpukoita, muita sisäelimiä kuin maksa (maksalaatikossa sekin vain)... On noita varmaan mutta ekana tuli mieleen :)