Aamulla töihin. Kohtalotovereita?
Mies ja lapset jää kotiin, joten saan sentään yksin lähteä. Olisin halunnut vielä lomailla.
Kommentit (23)
Meillä muut lomailee, miehellä alkaa 5 yövuoroa
Meilläkin muut lomailee, minä menen töihin. Ei kyllä haittaa yhtään, ihana päästä pois tästä hullunmyllystä.
Sama juttu, tympii. Vielä tuli yskä ja nuhakin tähän, just ehkä viikon ehdin olla terve :(
Oliskin työ johon mennä... Kohta vuosi työttömänä.
Menen töihin ihan mielellään, 3 päivää vain ja töissä luultavasti rauhallista ilman turhia keskeytyksiä.
Aamusta aloitan työt minäkin. Onneksi kuitenkin teen töitä etänä, ei tarvitse lähteä kotoa pakkaseen.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:31"]ÄitiysLOMALLA! Aaaah :)
[/quote]
Lomalla ja lomalla, joo-o.
Jep, töihin. Taas vanhemmat työntekijät veivät nämä joulunpyhien jälkeiset lomapäivät. Jospa ensi vuonna saisi itsekin maata välipäivät perse homeessa kotona kun muut painaa duunia...
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:30"]
Meilläkin muut lomailee, minä menen töihin. Ei kyllä haittaa yhtään, ihana päästä pois tästä hullunmyllystä.
[/quote]Mää NIIIIN peesailen tätä! :D Töihin lepäämään... Vaikka kiirettä varmasti pitääkin siellä, niin on siellä sentään hiljaista!
Onneksi! ei jaksa enää istua kotona
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:31"]
ÄitiysLOMALLA! Aaaah :)
[/quote]
Sama ;) Ja vauva ei oo vielä edes syntynyt!
Minun ei tarvitse mennä huomenna työhön. Lomailu jatkuu. T: työtön
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:31"]ÄitiysLOMALLA! Aaaah :)
[/quote]
Lomalla ja lomalla, joo-o.
[/quote] taas
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 22:31"]
ÄitiysLOMALLA! Aaaah :)
[/quote]
Sama ;) Ja vauva ei oo vielä edes syntynyt!
[/quote] Ylläri
No voi sua raukkaa. Olisit tyytyväinen että on työ.. Itse olen ollut tekemässä extraa kaikki pyhäpäivät toisessa työssä. Väsyttää joo mut 15. Päivä tulee kivasti ylimääräistä rahaa kun tulee 100% korvaus
Kukapa ei.