Mies lähetti toisista naisista kuvia?
Olemme miehen kanssa tapailleet vasta muutaman viikon, ja hänessä on pari juttua, mitkä kaihertavat.
Ensinnäkään en vieläkään tiedä miehen sukunimeä. En tiedä, onko tämä nyt iso juttu, mutta yleensä tähän mennessä tietää toisen sukunimen. Miehellä ei tämän lisäksi ole yhtään somea.
Eilen tekstailimme, ja mies aivan yllättäen lähetti kuvat itsestään kahden eri naisen kanssa. Hämmennyin, joten kysyin, miksi hän lähetti minulle kuvat. Mies ei ollut ymmärtävinään. Tänään lähetin miehelle aamulla viestin, jossa pahoittelin tökeryyttäni. Mies antaa ymmärtää, että olen käyttäytynyt dramaattisesti ja 'pitää keskustella'. Kyseessä oli mielestäni viaton viesti, jonka jälkeen seuraava viesti oli tuo aamuinen.
Teinkö minä tässä väärin? Mistä tässä on kyse?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä olivat vuosien takaa jotain kuvia, joten en osaa sanoa, tapaileeko nyt muita. Eikä kyseessä ollut mitenkään rivoja kuvia. Silti ihmettelin.
Yritän tässä nyt lähinnä ymmärtää, että miksi hän tekee noin. Hän on nyt siis ilmeisesti suuttunut tuosta kysymyksestä.
Ja kerrotko vielä, miksi haluat olla ihmisen kanssa, joka suuttuu järkevästä kysymyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas tosi yksinkertainen. Ei ihme, että muitakin kierroksessa.
Jos ei ole parempaa sanottavaa, niin painu johonkin muuhun keskusteluun kitisemään.
Oijoi, osu ja uppos sulle näköjään, että lävähti..
Vedä happea Karen kakkosvaihtoehto 😂😂😂😂
Mitä pahaa somettomuudessa on?
Ei mullakaan ole ja naisia riittää!
Näyttää, että kyntää muitakin peltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nämä olivat vuosien takaa jotain kuvia, joten en osaa sanoa, tapaileeko nyt muita. Eikä kyseessä ollut mitenkään rivoja kuvia. Silti ihmettelin.
Yritän tässä nyt lähinnä ymmärtää, että miksi hän tekee noin. Hän on nyt siis ilmeisesti suuttunut tuosta kysymyksestä.
Ja kerrotko vielä, miksi haluat olla ihmisen kanssa, joka suuttuu järkevästä kysymyksestä?
Oikeastaan kiinnostaa, että mitä muuta se keksii.
Monet ihmiset ovat hämmentävän pihalla omista motiiveistaan. Veikkaan, että tyyppi ei edes tiedosta kuvien lähettämisen syytä. Anna hänen olla, hänestä on sinulle vain harmia.
Nojaa.
Keskustelimme, ja itse näköjään tein kärpäsestä härkäsen. Siis oikeasti.
Joo! Siis odottelen jotain vastaavaa. En vaan ymmärrä, mitä tuosta saa irti. Pimeä ihminen.