Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähetti toisista naisista kuvia?

Vierailija
16.11.2021 |

Olemme miehen kanssa tapailleet vasta muutaman viikon, ja hänessä on pari juttua, mitkä kaihertavat.

Ensinnäkään en vieläkään tiedä miehen sukunimeä. En tiedä, onko tämä nyt iso juttu, mutta yleensä tähän mennessä tietää toisen sukunimen. Miehellä ei tämän lisäksi ole yhtään somea.

Eilen tekstailimme, ja mies aivan yllättäen lähetti kuvat itsestään kahden eri naisen kanssa. Hämmennyin, joten kysyin, miksi hän lähetti minulle kuvat. Mies ei ollut ymmärtävinään. Tänään lähetin miehelle aamulla viestin, jossa pahoittelin tökeryyttäni. Mies antaa ymmärtää, että olen käyttäytynyt dramaattisesti ja 'pitää keskustella'. Kyseessä oli mielestäni viaton viesti, jonka jälkeen seuraava viesti oli tuo aamuinen.

Teinkö minä tässä väärin? Mistä tässä on kyse?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko trolli?  Joo ei.

Vierailija
2/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱. 🥱🥱

Onpa taas sontaa.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko trolli?  Joo ei.

En ole trolli.

Vierailija
4/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais lähettää kuvat naisista vahingossa sulle.

Vierailija
5/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä sä sille jättislerssin kuva ja teksti my kind of candy size😉

Ja sitten leiki kans ymmärtämätöntä.

Unohtaisin moisen ukkelin. Ei ole mitään syytä lähettää moisia kuvia. Ällö ukko.

Vierailija
6/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä pahoittelit tökeryyttäsi? Eikö tuon olisi pitänyt mennä toisin päin.

Hän ei ole poikaystävämateriaalia.

Vierailija
7/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies viestitti että olet yksi ehdokas näiden joukossa. Eli olet jonkinmoisessa sinkut "saarella" ohjelmassa mukana. Voit voittaa tai sitten pudota kisasta. Nyt ei kannata kysellä, vaan TOIMIA. Pyydä hänet luoksesi ja kysyt voutaisiinko tänä iltana toteuttaa seksifantasiasi -> melko varma vinkki voittoon!

Vierailija
8/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samanlainen kokemus tapailumiehestä joka vaikuttaa olevan hyvin ihastunut, ja piilotellun mustasukkainen minusta, mutta täysin yllättäen lähettää kuvia itsestään "ystävänaisten" kanssa. Odottaa reaktiota, jota ei kyllä tule saamaan!!

Vierailija
9/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää sinua kaverina, jolle jakaa kuvia omia elämästään?

Vierailija
10/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi kuvin mitä on tekemässä?

Vierailija
11/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, kaheli ukko

Vierailija
12/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS?

Vierailija
13/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nyt ainakin ole selvää, että välit tyyppiin kannattaa katkaista ja nopeasti.

Vierailija
14/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nämä olivat vuosien takaa jotain kuvia, joten en osaa sanoa, tapaileeko nyt muita. Eikä kyseessä ollut mitenkään rivoja kuvia. Silti ihmettelin.

Yritän tässä nyt lähinnä ymmärtää, että miksi hän tekee noin. Hän on nyt siis ilmeisesti suuttunut tuosta kysymyksestä.

Vierailija
15/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpas tosi yksinkertainen. Ei ihme, että muitakin kierroksessa.

Vierailija
16/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, mä oon tapaillut ihan samanlaista hyypiötä aikoinani. Tavattiin jossain Tinderissä tms, ja meillä oli todella tiiviit keskustelut yötä myöten. Kipinöitä oli todellakin ilmassa, ja sitten ihan yhtäkkiä se lähettää mulle jonkun viestiketjun jossa keskustelee jonkun kaverinaisen kanssa -ihan samalla tavalla kuin mitä oli munkin kanssa jutellut. Flirttiä ja kipinää jne. Ukko oli ihan ymmällään, kun sanoin että kiitti mut ei kiitti. 

Jotkut varmaan suostuu tuommoiseen, olemaan yksi muiden joukossa, mutta minä en suostu. 

Vierailija
17/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Damn u r stupid as fu**🤣

Vierailija
18/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpas tosi yksinkertainen. Ei ihme, että muitakin kierroksessa.

Jos ei ole parempaa sanottavaa, niin painu johonkin muuhun keskusteluun kitisemään.

Vierailija
19/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä ketjut jotain huonoja sepitelmiä vai oikeastiko nykynaiset on niin epätoivoisia miehenmetsästyksessä, että katselevat ihan mitä tahansa huonoa käytöstä?

Vierailija
20/31 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, mä oon tapaillut ihan samanlaista hyypiötä aikoinani. Tavattiin jossain Tinderissä tms, ja meillä oli todella tiiviit keskustelut yötä myöten. Kipinöitä oli todellakin ilmassa, ja sitten ihan yhtäkkiä se lähettää mulle jonkun viestiketjun jossa keskustelee jonkun kaverinaisen kanssa -ihan samalla tavalla kuin mitä oli munkin kanssa jutellut. Flirttiä ja kipinää jne. Ukko oli ihan ymmällään, kun sanoin että kiitti mut ei kiitti. 

Jotkut varmaan suostuu tuommoiseen, olemaan yksi muiden joukossa, mutta minä en suostu. 

Ja siis ennen tuon viestiketjun lähettämistä lähetteli mulle kuvia itsestään kaverinaisten kanssa ja sitten näistä kaverinaisista yms. Ihmettelin jo vähän tuota, mutta katsoin läpi sormieni. Ei ois kannattanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä