Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuori nätti nainen haluaisi rikkaan miehen

Vierailija
04.02.2015 |

Kiihotun siitä näystä kun mies ajaa hienolla autolla esim. isolla uudella Audilla.

Haluaisin sellaisen miehen. Iällä ei ole väliä kunhan on alle 50v. Vaikutusvalta kiehtoo, ja se tulee yleensä samassa paketissa hyvän toimeentulon kanssa. Älykkyys on seksikästä ja harva tyhmä mies ajaa kalliilla autolla.

Olen kaunis ja älykäs 22 vuotias nainen, olisiko mahdollisuutta tuollaiseen mieheen ja mistä sellaisia saa?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:36"]Ei tämä ole provo. Sinun nimi alkaa T:llä.
[/quote]

Eikun J.llä :)

Ap

Vierailija
42/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Vesa Keskinen?löytykö se hänen nainen vai onko vielä hukassa.Voisit Tuuriin ampaista.Räikkönen nyt kerkes just saamaa Robinin ni siihen väliin et kerenny.mutta yritetää miettiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:36"]Ei tämä ole provo. Sinun nimi alkaa T:llä. [/quote] Eikun J.llä :) Ap

[/quote]

Jannica, vai Jennica :D

Vierailija
44/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:23"]Mä olen mietiskelly samaa.se on varmaa että pelkällä ulkonäöllä niitä ei saa!mutta jatka sä harjotuksia siellä ja minä täällä.toivottavasti meitä vielä onni potkasee.. [/quote] Olen 24v ihan kaunis, hoikka ja ulkonäöstäni huolehtiva (en kuitenkaan mikään malli), käynyt pelkän peruskoulun ja menin juuri varakkaasta perheestä tulevan korkeasti koulutetun miehen kanssa naimisiin, rakkaudesta. Eli ei välttämättä itse tarvitse olla korkeakoulutettu, aidolla ja mukavalla persoonalla pääsee pitkälle. :)

[/quote]

Joo, ei varmaan tarvitse olla korkeakoulutettu. Mutta tiedätkös mikä ero on sinussa ja minussa? Sinä olet taloudellisesti miehesi armoilla, eli elätti ja pummi. Minä olen itsenäinen, omillani toimeentuleva ja haluan miehen tasaveroisena ja vain siksi että rikkaat ja vaikutusvaltaiset miehet sattuvat minua kiehtomaan. En todellakaan halua päästä "vähällä pitkälle" koska tuntisin itseni huoraksi joka on mennyt sieltä mistä aita on matalin. Ap

Vierailija
45/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:23"]Mä olen mietiskelly samaa.se on varmaa että pelkällä ulkonäöllä niitä ei saa!mutta jatka sä harjotuksia siellä ja minä täällä.toivottavasti meitä vielä onni potkasee.. [/quote] Olen 24v ihan kaunis, hoikka ja ulkonäöstäni huolehtiva (en kuitenkaan mikään malli), käynyt pelkän peruskoulun ja menin juuri varakkaasta perheestä tulevan korkeasti koulutetun miehen kanssa naimisiin, rakkaudesta. Eli ei välttämättä itse tarvitse olla korkeakoulutettu, aidolla ja mukavalla persoonalla pääsee pitkälle. :)

[/quote]

Joo, ei varmaan tarvitse olla korkeakoulutettu. Mutta tiedätkös mikä ero on sinussa ja minussa? Sinä olet taloudellisesti miehesi armoilla, eli elätti ja pummi. Minä olen itsenäinen, omillani toimeentuleva ja haluan miehen tasaveroisena ja vain siksi että rikkaat ja vaikutusvaltaiset miehet sattuvat minua kiehtomaan. En todellakaan halua päästä "vähällä pitkälle" koska tuntisin itseni huoraksi joka on mennyt sieltä mistä aita on matalin. Ap
[/quote]

Voi olla, mutta ainakaan ei tarvitse olla muiden verorahoilla elävä pummi - mieheni on onnellinen että saa tarjota minulle kauniin kodin, viedä minut ulkomaille ja vapauden päättää teenkö töitä vai en. Tällä hetkellä käyn töissä puolet viikosta, palkkani on miehen tuloihin verrattuna hyvin pieni mutta olen kuitenkin pystynyt säästämään ihan kivan summan, eli en jäisi pulaan jos päädyttäisiin vaikka eroamaan tms. On luksusta että pystyn halutessasi jäämään kotiin hoitamaan lapsia kun/jos saamme lapsia, mutta kaikille se ei toki sovi. :)

Vierailija
46/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Siis halutessani. :D -edellinen

Vierailija
47/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:37"]

[/quote]

tota just tarkotin.mulle on kyllä parista mallitoimistosta soiteltu mutta ei oo mun juttu.mutta mun luonne ei todellakaan ole mukavimmasta tai helpoimmasta päästä ja silloin se pelkkä upea ulkokuori ei riitä.kouluja en ajatellu äijien eteen käydä.

Vierailija
48/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kusipää, sillä ei älykkäitä ja rikkaita miehiä paljoa hurmailla.
Älykäs ja rikas mies nimittäin ymmärtää hyvän päälle ja valitsee rinnalleen mukavan naisen, sen mahdollisen hyvännäköisyyden lisäksi.
Itse juoksisin jo kovaa vauhtia karkuun jos minun rahojani olisit kuolaamassa, toivottavasti muutkin miehet ymmärtävät tehdä niin.

Vierailija
49/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 02:04"]

Ap on kusipää, sillä ei älykkäitä ja rikkaita miehiä paljoa hurmailla.
Älykäs ja rikas mies nimittäin ymmärtää hyvän päälle ja valitsee rinnalleen mukavan naisen, sen mahdollisen hyvännäköisyyden lisäksi.
Itse juoksisin jo kovaa vauhtia karkuun jos minun rahojani olisit kuolaamassa, toivottavasti muutkin miehet ymmärtävät tehdä niin.

[/quote]

Äläs nyt, mitä pahaa jos ap tekee rehellisen diilin. Eräänlaisen ostosopimuksen. ;D

Vierailija
50/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudupa harkkariksi esim. johonkin tutkimuslaitokseen tai muualle, missä himoitsemasi kaltaisia miehiä liikuskelee. Sitten työpaikan pippaloissa tai after workeillä isket kiinni! Tai olet iskettävänä. Helpompaa kuin luulisi.

Vierailija
51/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on loppupeleissä rahan perässä. Mietipä tilanne että tapailisit kahta miestä, muilta ominaisuuksiltaan ovat tasoissa, mutta toinen on huomattavan varakas. Hänellä olisi iso omakotitalo, kolme kaupunkiasuntoa, kaksi kesähuvilaa, neljä asuntoa muualla Euroopassa, lisäksi varallisuutta muutama miljoona osakkeina ja rahana. Nuo kaikki olisi sinunkin käytettävissä jos lähtisit suhteeseen. Miksi ihmeessä kukaan valitsisi tuota köyhää miestä, jolla olisi vain asuntolaina ja ihan ok-auto? Niinpä.

Elämä tuntuu paljon huolettomammalta ja tulee sellainen turvallinen olo, kun ei tarvitse enää ikinä miettiä rahahuolia. Tähän naiset varmaan tähtäävät, onhan se tulevalle jälkikasvullekin parempi, että on mahdollisuus antaa heille mitä ikinä voit toivoakaan. Eikä se ole ahneutta tai itsekkyyttä, päinvastoin ainoastaan järkevää käytöstä etsiä itselleen rikas puoliso!

Vierailija
53/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi sen puolison pitäisi olla rikas jo valmiiksi? Eikö olisi mukavampaa pariutua opiskeluaikana jonkun mukavan ja lupaavan yksilön kanssa ja rakentaa se vauraus yhdessä? Ei tarvitsisi myöhemmin sitten miettiä, että mies otti minut koska olin nuori ja kaunis. Eikä miehen tarvitsisi miettiä, että nainen otti hänet vain rahojen vuoksi. Elämä olisi aika paljon vakaammalla pohjalla, kun vauraus olisi yhdessä rakennettu. Sitten voisi melkeinpä nostalgisesti muistella niitä nuoruuden aikoja, kun rahaa oli vähemmän mutta oltiin kuitenkin niin onnellisia yhdessä.

Vierailija
54/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mene Lontooseen Kensingtoniin pyörimään paremmille klubeille, siellä on oikeasti Rikkaita miehiä! Niillä on ferrareita, Lamborgineja yms. Ovat kiinnostuneita suomalasista hoikista ja kauniista blondeista, ihan vaimoakin etsivät. Nuo miehet ovat aivan lääpällään suomalaiseen luonnolliseen kauneuteen. Nuo miehet eivät ole pihejä... Älä tyydy suomalaiseen rikkaaseen, jos tavoitteenasi on muukin kuin ok-toimeentulo kotiäitinä.

Vierailija
55/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aika monella rikkaalla miehellä olekin kaunis ja nuori tyttöystävä tai vaimo. Ei siis mitenkään erikoinen yhdistelmä. Siinä on vaan se sama ongelma kuin mallin hommissakin, niillä on mistä valita eli rima on aika korkealla.

Vierailija
56/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan tuollaisen kanaaa olla rahoitusmielessä naimisissa.Rakkaus ja paras seksi kohdennettaisiin rakastajaan.

Vierailija
57/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole ahneutta tai itsekkyyttä, päinvastoin ainoastaan järkevää käytöstä etsiä itselleen rikas puoliso!

Niin, ei se olekaan, mutta kun naiset koittavat naamioida tämän tavoitteen kaikenlaisten kierojen selitysten taakse.  Sanoisivat edes suoraan mitä ajavat takaa. 

Omakohtaisesti koin tämän valmistuessani hyvätuloiseen ammattiin ysärin puolivälin jälkeeen. Ihan hämmästytti  se "yllättävä" treffiehdotusten määrä, mikä opintojen lopulla osui kohdalleni. Minä, täysin perusperajeppe, sainkin naisilta huomiota, jopa aloitteita treffeille!

Jostain syystä en vaan ollut niin kiinnostava tapaus 3-4 vuotta aikaisemmin, mikähän mahtoi olla syynä...

Vierailija
58/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kelpaishan sitä varakas mies 43-vuotiaalle sairaseläkkeellä olevalle yh-äidillekin. Taidan kuitenkin pysyä täällä alhaalla "omassa luokassani" :D Joka taitaa olla se huonoin. 

Vierailija
59/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:48"]

Kaikki on loppupeleissä rahan perässä. Mietipä tilanne että tapailisit kahta miestä, muilta ominaisuuksiltaan ovat tasoissa, mutta toinen on huomattavan varakas. Hänellä olisi iso omakotitalo, kolme kaupunkiasuntoa, kaksi kesähuvilaa, neljä asuntoa muualla Euroopassa, lisäksi varallisuutta muutama miljoona osakkeina ja rahana. Nuo kaikki olisi sinunkin käytettävissä jos lähtisit suhteeseen. Miksi ihmeessä kukaan valitsisi tuota köyhää miestä, jolla olisi vain asuntolaina ja ihan ok-auto? Niinpä.

Elämä tuntuu paljon huolettomammalta ja tulee sellainen turvallinen olo, kun ei tarvitse enää ikinä miettiä rahahuolia. Tähän naiset varmaan tähtäävät, onhan se tulevalle jälkikasvullekin parempi, että on mahdollisuus antaa heille mitä ikinä voit toivoakaan. Eikä se ole ahneutta tai itsekkyyttä, päinvastoin ainoastaan järkevää käytöstä etsiä itselleen rikas puoliso!

[/quote]

Selvästi rakkaudesta kyse kun tapaillaan kahta miestä samaan aikaan. ;) Miehet voivat olla kummassakin esimerkissä ok, mutta nainen ei. En minä ainakaan kelpuuttaisi tuollaista. AP sanoi olevansa älykäs, aloituksen perusteella se ei käynyt ilmi. 

Vierailija
60/61 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat Ap niin ronskilta ja aggressiiviselta naiseta, että en usko että sussa on sellaista luontaista hienostuneisuutta mitä vaaditaan kaikkein parhaimpien miesten saamiseen.