Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuori nätti nainen haluaisi rikkaan miehen

Vierailija
04.02.2015 |

Kiihotun siitä näystä kun mies ajaa hienolla autolla esim. isolla uudella Audilla.

Haluaisin sellaisen miehen. Iällä ei ole väliä kunhan on alle 50v. Vaikutusvalta kiehtoo, ja se tulee yleensä samassa paketissa hyvän toimeentulon kanssa. Älykkyys on seksikästä ja harva tyhmä mies ajaa kalliilla autolla.

Olen kaunis ja älykäs 22 vuotias nainen, olisiko mahdollisuutta tuollaiseen mieheen ja mistä sellaisia saa?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi oikea kadunkulma niin pääset monien hienojen autojen kyytiin. Rahaakin saat.

Vierailija
2/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri done that. Puhui jo yläasteela, että nai rikkaan miehen ja menee naimisiin. Nyt suhteessa lääkärin kanssa, itse tekee töitö siivoojana yms. Kohta varaa jäädä kotiäidiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintavien harrastusten ja varakkaan ystäväpiirin, sekä eri liike-elämän alojen tapahtumien kautta minäkin ne rikkaat miehet olen löytänyt. Joskus baarista, koska pukeudun hintavasti ja laadukkaasti. Koskaan yksikään vaikutusvaltainen mies ei vakavasti ota 22-vuotiasta onnenonkijaa. Hanki sinäkin akateeminen koulutus ja omat varasi ensin, niin katsotaan sitten.

Vierailija
4/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt yhtä komean, paljon itseäni nuoremman perijän kanssa ja ihan rokkipubista löysimme toisemme. Enpä edes tavatessa tiennyt muuta kuin koulutustason, joka meillä molemmilla on yhtä korkea.

Vierailija
5/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma etsin just itse puolet nuorempaa 22-vuotiasta pyorayttamaan viitisen lasta. Tuloja n. 250'000 verojen jalkeen.

Vierailija
6/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
7/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko warren buffett sulle ap. hyvä? Se on oikein superglamour, sulla varmaan kiihkoliima lentäis.

Vierailija
8/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makin menisin Warren Buffettin kanssa naimisiin ja oon sentaan umpihetero keski-ikainen mies :-D

Vierailija
9/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:06"]

Kaveri done that. Puhui jo yläasteela, että nai rikkaan miehen ja menee naimisiin. Nyt suhteessa lääkärin kanssa, itse tekee töitö siivoojana yms. Kohta varaa jäädä kotiäidiksi.

[/quote]

Ääh, huono diili! Lääkärin liksoilla loisimalla mikskään rikkaaksi tulla. Jos ap haluaa oikeesti rikkaan äijän niin ei siinä mitää lääkäreitä tai Hjalliksiakaan huolita. Ettii sellasen vanhan rahan päällä istuvan vanhuksen, sopii sen kanssa diilin. Antaa äijälle viimeset vuodet kunnon kyytiä, vaihtaa vaipat, pitelee handusta yms. ja äijä vanhana patuna ymmärtää palkita tän (ap tekee tietty kirjallisen diilin eläessä todistajien kera) ja delaa sit sopivasti pois. Tän jälkeen alkaa ap:n TODELLINEN karnevaalielämä puumana kera mallipoikien yms. yms. Aah!

Vierailija
10/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikos näistä valtakunnan virallisista viisikymppisistä poikamiehistä tällä erää joku vapaana? Ainakin jonoon voisi jo nyt pyrkiä, sillä heillähän ei suhteet välttämättä kovin kauaa kestä.

Vierailija
11/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 11:35"]Kuulepas oikeasti varakkaat miehet ajaa romuautoa ja pukeutuu vanhoihin rytkyihin siitä on glamour ja erotiikka kaukana.
[/quote]

Tää on myös mun kokemus :D Poikkeuksia toki löytyy mutta usein ne hyvin pukeutuvat ja hienoja autoja ajavat ovat juuri niitä jotka elävät yri varojensa ja esittävät rikkaampaa kuin ovat. Mun miljonäärimies ostaa vaatteensa alelaareista ja juoksee ympäri kaupunkia säästääkseen jonkun kympin... Huoh!

Vierailija
12/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:06"]

[/quote]

Ääh, huono diili! Lääkärin liksoilla loisimalla mikskään rikkaaksi tulla. Jos ap haluaa oikeesti rikkaan äijän niin ei siinä mitää lääkäreitä tai Hjalliksiakaan huolita. Ettii sellasen vanhan rahan päällä istuvan vanhuksen, sopii sen kanssa diilin. Antaa äijälle viimeset vuodet kunnon kyytiä, vaihtaa vaipat, pitelee handusta yms. ja äijä vanhana patuna ymmärtää palkita tän (ap tekee tietty kirjallisen diilin eläessä todistajien kera) ja delaa sit sopivasti pois. Tän jälkeen alkaa ap:n TODELLINEN karnevaalielämä puumana kera mallipoikien yms. yms. Aah!

[/quote]

Voi miten surullista...Mitähän ap.n tunne-elämästä olis jäljellä kaiken tämän jälkeen.

Vierailija
13/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä suotta laita yläikärajaa viiteenkymppiin. Eläkkeelle siirtynyt charmantti herrasmies arvostaisi varmasti kaunista ja älykästä naisseuraa. Lisäksi heillä harvemmin on enää vanhempiaan tarvitsevia lapsiakaan aiemmista suhteista.

Viisikymppisellä taas saattaa olla hankalia murrosikäisiä, joita sitten sinäkin joutuisit äitipuolen ominaisuudessa sietämään.

Vierailija
14/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:31"]Mä en oo ikinä ymmärtänny että naisen on hyväksyttyä ihastua mieheen komeuden takia ja jahdata sitä ja tehdä itteään tykö.mutta jos nainen kokeekin miehessä puoleensavetävämmäksi varallisuuden ja sen tuoman itsevarmuuden ym.on nainen täys huora.
[/quote] mäkään en oo ymmärtänyt tätä.

Vierailija
15/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Femakot ne täällää huutaa taas. Olen ap:n tavoittelema mies. Ota itseäs niskasta ja mene rohkeasti juttusille. Tuollainen mies, minä mukaan lukien, lähtee sun kelkkaan kovinkin helposti. Siinä on katsos kaverit ehtineet vähintäänkin vuosikymmenen jo kuunteleen ainaista vittuilunalkutusta kotona eikä tarvi kahteen kertaan miettiä käyttääkö tilaisuuden vai ei. Tämä on itse asiassa varsin yleinen toimintatapa.

Vierailija
16/61 |
06.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 02:18"]

Femakot ne täällää huutaa taas. Olen ap:n tavoittelema mies. Ota itseäs niskasta ja mene rohkeasti juttusille. Tuollainen mies, minä mukaan lukien, lähtee sun kelkkaan kovinkin helposti. Siinä on katsos kaverit ehtineet vähintäänkin vuosikymmenen jo kuunteleen ainaista vittuilunalkutusta kotona eikä tarvi kahteen kertaan miettiä käyttääkö tilaisuuden vai ei. Tämä on itse asiassa varsin yleinen toimintatapa.

[/quote]
Ihan varmasti olet joku antti herlin, not.

Vierailija
17/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas oikeasti varakkaat miehet ajaa romuautoa ja pukeutuu vanhoihin rytkyihin siitä on glamour ja erotiikka kaukana.

Vierailija
18/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ap noin vanhoja pieruja kelpuuttaisit?! Jos on kauneutta ja älyä, saat kyllä nuoremmankin miehen. Viiskymppisestä ei kauan iloa ole, miehet kun rupsahtaa niin nopeesti. Ja varsinkin jos lapsen haluat, niin unohda yli 40-v ukot. Mä oon ollut onnekas ja löytänyt ihanan ja rikkaan miehen, joka on mua vaan muutaman vuoden vanhempi. Mutta onnea matkaan sulle!

Vierailija
19/61 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian vanha.

t. 16v

Vierailija
20/61 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tälleen.