Kumman laukun ostaisitte?
https://www.zalando.fi/michael-michael-kors-jet-setter-shopping-bag-musta-mk151a04j-q11.html
vai
http://www.prada.com/en/FI/e-store/woman/handbags/totes/product/BN2579_BBE_F0002.html
Jos haluaisitte merkkilaukun. Ja siis laukku tulee ihan perus tavikselle. Ei yritysjohtaja tai bloggaaja. Tuosta Pradasta oon haaveillut saffianossa, mutta on vaan ehkä liiankin kallis. Tuo Michael Kors on sitten ehkä tavikselle sopivampi ja budjetti ystävällisempi.
Kommentit (39)
Ottaisin kuitenkin ehkä jonkun Brahmin-laukun, jos tyyli olisi tuo. Hinta-laatu-suhde ollut kohdillaan niissä parisa, jotka itsellä on arkikäytössä.
Minusta on aivan sama onko yleinen/teinikamaa, jos vaan itse tykkään :) En ole kyllä paljon nähnyt katukuvassa täällä Itä-Suomessa kumpiakaan laukkuja. Korsin laukulle lämpenen enemmän.
Minusta tuo MK on paljon nätimpi ja hintakin on pienempi.
Osta Suomessa suunniteltu Lumin laukku. Saa kasviparkitussa nahassa tietääkseni. :)
Esim: http://lumiaccessories.com/product/hanna-u-tote-black/
Ideana persoonallisempi, mutta aika lötkön ja rennon tyylisiä noi Lumi laukut.
Noi Lumin laukut on jotenkin lötköjä. Ehkä olen päätymässä Korsiin ihan hinnan takia. En asu Helsingissä ja täällä noita KOrseja näkee vähemmän. Prada olisi unelma mutta onkohan liiankn hieno minun käyttööni?
ap
Lauren ralph Laurenilta löytyy tuon pradan laukun tyylisiä laukkuja, mutta olennaisesti edullisemmin. Itsellä yksi, ja laadussa ei tunnu olevan mitään vikaa.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:52"]
Ottaisin kuitenkin ehkä jonkun Brahmin-laukun, jos tyyli olisi tuo. Hinta-laatu-suhde ollut kohdillaan niissä parisa, jotka itsellä on arkikäytössä.
[/quote]
Vielä Brahmineista eli jos haluaa hyvälaatuisen ja hyvintehdyn nahkalaukun noiden avauksessa mainittujen laukkujen tyylisenä, mutta ei halua maksaa liikaa: esim. Avenue Tote Black Bond Street on hyvin samanoloinen. On siellä kyllä paljon muitakin.
Tuo laukkufirma on ollut olemassa vuodesta 1882 ja se näkyy työnjäljessä. Ei ole kuitenkaan minusta ylihinnoiteltu. Dollari on tietysti juur nyt vahva, mutta se näkyy kaikessa muussakin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 07:03"]
[/quote]
Vielä Brahmineista eli jos haluaa hyvälaatuisen ja hyvintehdyn nahkalaukun noiden avauksessa mainittujen laukkujen tyylisenä, mutta ei halua maksaa liikaa: esim. Avenue Tote Black Bond Street on hyvin samanoloinen. On siellä kyllä paljon muitakin.
Tuo laukkufirma on ollut olemassa vuodesta 1882 ja se näkyy työnjäljessä. Ei ole kuitenkaan minusta ylihinnoiteltu. Dollari on tietysti juur nyt vahva, mutta se näkyy kaikessa muussakin.
[/quote]
Siis tätä tarkoitin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 07:03"]
Joo ei tuota Brahminia.
ap
[/quote]
[/quote]
Mikä minussa on vikana kun en ymmärrä mitä väliä laukun ulkonäöllä, merkillä tai hinnalla on? Jos laukkuun mahtuvat tavarani, pikkutaskuja on tarpeeksi ja hihna on sopiva niin riittää mulle.
Ostin itse merkittömän nahkalaukun ja olen oikein tyytyväinen. En halua tulla luokitelluksi naiseksi, jolla on merkkilaukku. Minusta on rahvaanomaista jos laukun merkki todella näkyy muillekin.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:11"]Ostin itse merkittömän nahkalaukun ja olen oikein tyytyväinen. En halua tulla luokitelluksi naiseksi, jolla on merkkilaukku. Minusta on rahvaanomaista jos laukun merkki todella näkyy muillekin.
[/quote]
Mistä saa merkittömiä kauniita laukkuja? Siis ei mitään löysiä vaan ryhdikkäitä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 08:11"]Ostin itse merkittömän nahkalaukun ja olen oikein tyytyväinen. En halua tulla luokitelluksi naiseksi, jolla on merkkilaukku. Minusta on rahvaanomaista jos laukun merkki todella näkyy muillekin.
[/quote]
"Hei muistatko sen Kaisan? No sen, se sellanen... nainen, jolla on merkkilaukku!" Tuotako se luokittelu tarkoittaa? :D Enpä ole ajatellutkaan, että sellainenkin luokittelu on. No joo. Ap:n kysymykseen: valitse Kors. Ymmärsin viesteistestäsi, ettei varallisuutesi ole ehkä niin hyvä, että muu tyylisi oli ihan prada tasoa? Mielestäni on hassua, jos muut vaatteet on perus H&M-tasoa ja kädessä sitten kahden tonnin laukku. Mielestäni sellainen alentaa merkkibrändien arvoa. Ajattelisin varmaan, että laukku on feikki. Furla vois olla myös hyvä merkki. Samaa saffiano-nahkaa käyttävät myös. Hinnat melko samaa kuin Korsit, ehkä vähän hintavampia.
Naurettavaa rahan tuhlausta. Mä keksisin tonnille heti kymmeniä parempia "sijoitus"kohteita kuin joku käytössä nuhjaantuva laukku joka ei ole edes kovin kaunis.
Itse en yli 100 euroa laukkuun tuhlaisi KOSKAAN, sillä en ole mikään imbesilli joka luulee näyttävänsä paremmalta ja saavansa korkeamman markkina-arvon jonkun riistofirman käsiveskalla.
Käyttäkää nyt aivojanne ja säästäkää rahat johonkin oikeasti järkevään. Jessus...
vielä 36 jatkaa:
On okeasti säälittävää, kun perusköyhä av-mamma luulee näyttävänsä Korssissa tai muussa vastaavassa jotenkin "rikkaalta" tai hyvätuloiselta. Oikeasti vaikutelma on nolo: tyyppi käyttää viimeiset pennosensa laukkuun, ja se kyllä paistaa. Tyyliä ei rahalla saa.
Minä ostaisin laukkurahoilla matkan Firenzeen ja sieltä tyylikkään merkittömän laukun. Ihana kaupunki ja paljon nahkatuotteita myynnissä.
Ihan saman näkösiä mun mielestä, en välitä merkkilaukuista muutenkaan, ihan saman näkösiä kuin muutkin laukut