Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman laukun ostaisitte?

Vierailija
04.02.2015 |

https://www.zalando.fi/michael-michael-kors-jet-setter-shopping-bag-musta-mk151a04j-q11.html

vai

http://www.prada.com/en/FI/e-store/woman/handbags/totes/product/BN2579_BBE_F0002.html

Jos haluaisitte merkkilaukun. Ja siis laukku tulee ihan perus tavikselle. Ei yritysjohtaja tai bloggaaja. Tuosta Pradasta oon haaveillut saffianossa, mutta on vaan ehkä liiankin kallis. Tuo Michael Kors on sitten ehkä tavikselle sopivampi ja budjetti ystävällisempi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off-topic: Mä en tajua miksi tällä palstalla vihataan Lumi-laukkuja? Jokainen Lumi-ehdotus saa aina hulluna alapeukkuja.

Mun eniten käytetyt veskat (2) on olleet Lumeja, edelleen ylivoimaisesti käytännöllisimpiä ja mun mielestä myös kauniita. Omistan myös muita merkkilaukkuja, en kuitenkaan mitään Prada-tasoisia.

Carry on.

Vierailija
2/39 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Prada näyttää fiksummalta ja jotenkin laadukkaammalta, vaikka en oikeasti tiedä onko se. Mutta ampuisin ennemmin itseäni singolla päähän kuin ostaisin yli 1000€ laukun. Jos välttämättä haluaisin merkkilaukun, niin ostaisin Marimekon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Prada Saffiano (nutta eri värissä ja koossa) ja suosittelen ehdottomasti. On ollut kovassa käytössä 2-3 vuotta ja edelleen virheetön. Michael Korsista jää vain paha mieli! Buy the best, cry once. Settle for less, cry forever...

Vierailija
4/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia molemmat, eli en kumpaakaan.

Vierailija
5/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin toi prada. Korseja näkee kaikilla tenuilla

Vierailija
6/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada, tai miksei Michael Kors jos haluut olla basic bitch.

Vierailija
7/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miten tuo calf leather? Kannattaako ostaa suosiolla 1800€ maksava saffiano? Pitää kyllä vähän aikaa itkeä ja säästää..

ap

Vierailija
8/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada on käytännöllisemmän näköinen. 

Itse ostan takuuklassista Filippa K:ta, enkä halua ihan noin korkeita hintoja pelkästä laukusta maksaa. Sehän on vain kulutustavaraa. 

Vierailija
9/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi kumpaakaan. Kauhean persoonattomia :(

Vierailija
10/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pradan ostaisin, tuo Korsi on tosi yleinen.

Vierailija
11/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat käyttää tuota Pradan laukkua myös arkena niin suosittelisin tilaamaan sen version jossa tulee mukana olkahihna / detachable shoulder strap. Kyseinen laukku nimittäin on helposti tosi painava. Mielestäni viininpunaisena ja vaaleanharmaana tuo laukku näyttää parhaimmalta! Musta tietysti sopii kaiken kanssa.

Vierailija
12/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pradassa on piirun verran kivemman näköiset yksityiskohdat. Ja olisihan kiva tietää, miten hirmuisen hyvälaatuinen ja pitkäikäinen tuollainen puolentoista tuhannen euron ostoskassi sitten onkaan...

Ostan muuten aika harvoin merkkitavaraa, meikkejä lukuunottamatta. Vaatteista ja asusteista leikkaan aina näkyvät logot pois enkä osta sellaisia, joissa se auttamatta jää näkyviin. Jotenkin tulee sellainen olo, että merkki on aina näkyvissä juuri sen vuoksi, että käytetty rahamäärä käy selville. Noloa.

Vierailija
13/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena ajattelin käyttää. En ole löytänyt mitään nahkaista kivaa "merkitöntä" laukkua. Enkä ala teettämään. Tuota Pradaa olen pidemmän aikaa kuolannut. Musta olisi varma valinta ja musta laukku puuttuu mutta harmaa olisi tietty ehkä trendikkäämpi väri.

ap

Vierailija
14/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsin. Tuo Prada näyttää kuvassa "littanammalta". Tuolla rahalla saa kyllä nätimpiäkin laukkuja. Onko oltava juuri näiltä merkeiltä?

Vierailija
15/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis pelkästään etupuolelta katsottuna.

Vierailija
16/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen Korsin laukku (Dark Dune) olisi ihana. Huoh, ei vaan ole varaa investoida laukkuun noin paljon.

Vierailija
17/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjah. Jos noista pitäisi valita, ostaisin noista sen pradan oranssina. Aika järkyttävän tylsiähän ne molemmat on.

Its en kuitenkaan lähtökohtaisesti ollenkaan ostaisi noin painavaa laukkua, jossa on kapeat hihnat. Sitä kun kaiket päivät kanniskelee, sen täytyy olla kevyt ja ergonominen ulkonäkönsä lisäksi.

Vierailija
18/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prada on minusta tyylikkäämpi. Kors on kai nykyään hiukan teinikamaa.

Vierailija
19/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en raaskisi laittaa oranssiin Pradaan noin paljoa rahaa. Enkä osaisi sitä yhdistää mihinkään. 

ap

Vierailija
20/39 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 23:04"]

Korsin. Tuo Prada näyttää kuvassa "littanammalta". Tuolla rahalla saa kyllä nätimpiäkin laukkuja. Onko oltava juuri näiltä merkeiltä?

[/quote]

Ei ole oltava näiltä merkeiltä, kunhan on aikaa kestävä laukku. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän