Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka kyllästyny olee sinkkuna?

Vierailija
16.11.2021 |

Muita jotka kyllästyny sinkkuna elämään tai turhautunu ku ei löydä kumppania? Itse ainaski olen tähän jatkuvaan yksin oloon.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas ihmiset hiljasia...

Vierailija
2/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään oleminen on parasta. Kohta taas pääsee hiljaiseen kotiin viettämään iltaa:) Hyi hirvitys jos siellä olisikin piereskelevä juoppo odottamassa ja juomassa kaljaa sohvalla.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaseksihan se vetää...tämä yksinolo meinaan.

Vierailija
4/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon turhautunut. Tarttee lämpöö,seksii,seuraa,kumppanuutta, hempeilyä. Vaan tuntuu 40 v naiset olevan kylmiä jos niitä edes jossain kohtaisi?

Vierailija
5/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinään oleminen on parasta. Kohta taas pääsee hiljaiseen kotiin viettämään iltaa:) Hyi hirvitys jos siellä olisikin piereskelevä juoppo odottamassa ja juomassa kaljaa sohvalla.....

Jaa no kaikki ei halua olla sori yksin.

Vierailija
6/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oon turhautunut. Tarttee lämpöö,seksii,seuraa,kumppanuutta, hempeilyä. Vaan tuntuu 40 v naiset olevan kylmiä jos niitä edes jossain kohtaisi?

Sama fiilis kaipais naisen vierelle.

Vierailija
7/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua taas itkettää kun ei ole lämmintä kainaloa kotona odottamassa. Muut työkaverit suuntaa tästä perheidensä luo eloisiin koteihinsa, minä taas tyhjään ja kylmään yksiööni...Olisipa kiva jos olisi joku.

Vierailija
8/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua taas itkettää kun ei ole lämmintä kainaloa kotona odottamassa. Muut työkaverit suuntaa tästä perheidensä luo eloisiin koteihinsa, minä taas tyhjään ja kylmään yksiööni...Olisipa kiva jos olisi joku.

Kyl tää yksin olo välil vähän turhauttaa kyllä.

Vierailija
9/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Olen joskus ollut hyvin ujo ja epävarma ja siksi on ollut pakko opetella tekemään kaikki itse ja tottua yksinäisyyteen. Nykyisin olen varmaan muiden silmissä sellainen itsenäinen ja hyvin pärjäävä nainen, joka ei miestä kaipaa. Todellisuus on jotain ihan muuta.

Vierailija
10/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oletko nainen? Jos haluat seuraa niin voin tulla ;)

Vierailija
11/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloput enempi sellasia että naisen haluais toho viereen.

Vierailija
12/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Olen joskus ollut hyvin ujo ja epävarma ja siksi on ollut pakko opetella tekemään kaikki itse ja tottua yksinäisyyteen. Nykyisin olen varmaan muiden silmissä sellainen itsenäinen ja hyvin pärjäävä nainen, joka ei miestä kaipaa. Todellisuus on jotain ihan muuta.

Itekki ujo ja yksinäinen mies.. tuntuu usein että oon naisille ilmaa.

Vierailija
13/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mietin palstan alapääaloituksia lukiessa että mitä pitäisi tehdä mt-ongelmaisille ja neurohäiriöisille miehille jotka on liian tyhmiä auttamaan itse itseään. Kun ei ole edes sen vertaa kapasiteettia että terapiasta voisi saada apua. Ennen sodat hoiti pois kitumasta kai.

Vierailija
14/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itekki ujo ja yksinäinen mies.. tuntuu usein että oon naisille ilmaa.

Ennen tapasi tyttöjä ja nykyään ei sitte ollenkaa ku ei tunnu riittävän naisille.

Vierailija
15/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääränlaisiin miehiin törmäsin koko hedelmällisen iän, joten perhe jäi perustamatta. Nyt käyn hoidoissa ja yritän edes yksin saada perheen. Se riittää minulle vaikka loppuelämäksi. Haluan antaa lapselle turvallisen kodin ja mahdollisuuden kasvaa rakastavassa kodissa parhaaksi versioksi itsestään. Tahdon olla niin hyvä äiti kuin mahdollista.

Vierailija
16/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä jaksa yrittää jatkuvasti kun ei vaa kelpaa enää tälläsenä.

Vierailija
17/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mutta näin mennään loppuelämä.

Vierailija
18/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa onnellisia ettei ole toista ihmistä taakkana.itsekkin korkkasin juuri oluen eikä ole eukkoa nalkuttamassa ;) hienoa aikaa

Vierailija
19/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo mutta tällaisiin ketjuihin tulee vaan niitä "nyyh oon niin yksinäinen kun oon ollut sinkkuna jo NELJÄ VUOTTA hei ymmärtäkää ja sympatiseeratkaa".

Että haistakaa sonta.

Vierailija
20/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä jaksa yrittää jatkuvasti kun ei vaa kelpaa enää tälläsenä.

Sama täällä.