Muita jotka kyllästyny olee sinkkuna?
Muita jotka kyllästyny sinkkuna elämään tai turhautunu ku ei löydä kumppania? Itse ainaski olen tähän jatkuvaan yksin oloon.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon turhautunut. Tarttee lämpöö,seksii,seuraa,kumppanuutta, hempeilyä. Vaan tuntuu 40 v naiset olevan kylmiä jos niitä edes jossain kohtaisi?
Ota 51v. On haluja, läheisyyttä ja vielä kiltti nainen.
Minä ottaisin, mutta olet todennäköisesti liian paksu makuuni. Laihat luikut myös nou nou.
eriM41
Vierailija kirjoitti:
Ja yksinkertainen melko ujo kaveriton mies ei kelpaa tytöille.
Entä älykäs, itsenäinen, itsevarma ja menestynyt kaveriton uramies;)
Täällä nimittäin ois
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.
Oletko sä nirso??
En erityisen. Itse olen useammin tullut jätetyksi kuin jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.
Oletko sä nirso??
En erityisen. Itse olen useammin tullut jätetyksi kuin jättänyt.
Okei.. itse mies ja jopa laskenut rimaa ja vähä pullukat naiset on makuunu mutta silti ei onnistu.
En tiiä ku ei naiset vaa ikinä kiinnostu.. pitäs kai olla erilainen ja erilainen elämä
Vierailija kirjoitti:
Tytöille? Sähän oot keski-ikäinen melkein itse!! Miksi kenenkään tytön pitäisi sinusta kiinnostuakaan??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaisiin miehiin törmäsin koko hedelmällisen iän, joten perhe jäi perustamatta. Nyt käyn hoidoissa ja yritän edes yksin saada perheen. Se riittää minulle vaikka loppuelämäksi. Haluan antaa lapselle turvallisen kodin ja mahdollisuuden kasvaa rakastavassa kodissa parhaaksi versioksi itsestään. Tahdon olla niin hyvä äiti kuin mahdollista.
Miten itsekäs pitää oikein olla, että väkisin pitää saattaa maailmaan yksi isätön lapsi lisää. Täällä on paljon lapsia joita voit auttaa, vaikket biologista lasta väkertäisikään.
Mitä lapsia tarkoitat?
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöille? Sähän oot keski-ikäinen melkein itse!! Miksi kenenkään tytön pitäisi sinusta kiinnostuakaan??
No en mä nyt kovin vanha ole.. no nainen.. mutta ei kiinnostu ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä ku ei naiset vaa ikinä kiinnostu.. pitäs kai olla erilainen ja erilainen elämä
Allu lopeta tämä spämmääminen.
Tiedät varsin hyvin miksi sinua kukaan ei huoli, en ala sitä miljoonatta kertaa toistamaan. Sitä on sinulle hoettu ainakin viisi vuotta Suomi24:lla ja nyt täällä.
Sinulle on ehdotettu ties mitä, on yritetty neuvoa, mikään ei mene kaaliin. Tulet heti ruikuttamaan tätä samaa litaniaasi aivan kuin kukaan ei mitään olisi sanonutkaan.
Terapeuttisi on yrittänyt auttaa, ei tulosta. Aikaisemmin psykiatrian polilla yrittivät, ei tulosta.
Diagnooseja rivissä jotka eivät ainakaan helpota asiaasi.
SINÄ ET NYT VAIN KELPAA. On tarpeeksi normaaleja miehiä maailmassa mistä valita, tai sitten olla mieluummin yksin.
Eipä kaikki fiksutkaa normaalit miehet sekä naiset kelpaa.. niin se vaan menee että kaikki ei kelpaa.. ja kaikki ei pääse töihin.. toiset on masentuneita ja erakkoja vuosia työttömänä.. niin se vain menee ja mitään ei ole tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin miksi sinua kukaan ei huoli, en ala sitä miljoonatta kertaa toistamaan. Sitä on sinulle hoettu ainakin viisi vuotta Suomi24:lla ja nyt täällä.
Sinulle on ehdotettu ties mitä, on yritetty neuvoa, mikään ei mene kaaliin. Tulet heti ruikuttamaan tätä samaa litaniaasi aivan kuin kukaan ei mitään olisi sanonutkaan.
Terapeuttisi on yrittänyt auttaa, ei tulosta. Aikaisemmin psykiatrian polilla yrittivät, ei tulosta.
SINÄ ET NYT VAIN KELPAA. On tarpeeksi normaaleja miehiä maailmassa mistä valita, tai sitten olla
mieluummin yksin.
Aika monet fiksut miehetki ja naiset jää yksin.. ja sille nyt ei voi mitään jos ei löydä sopivaa kumppania.. monet ihmiset ruikuttaa nykyää kun ei kelpaa.
Eipä kaikki fiksutkaa normaalit miehet sekä naiset kelpaa.. niin se vaan menee että kaikki ei kelpaa.. ja kaikki ei pääse töihin.. toiset on masentuneita ja erakkoja vuosia työttömänä.. niin se vain menee ja mitään ei ole tehtävissä.
No jotkut miehet on vaa yksin vuosikausia.. ja naiset miettii kans samaa miksei vain kelpaa ittenää. sellasta se on.. onneks on työpaikka missä vaan olla ja muutenki ilman sitä naisen kosketusta vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SINÄ ET NYT VAIN KELPAA. On tarpeeksi normaaleja miehiä maailmassa mistä valita, tai sitten olla mieluummin yksin.
Sitten voi olla aina yksin koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaisiin miehiin törmäsin koko hedelmällisen iän, joten perhe jäi perustamatta. Nyt käyn hoidoissa ja yritän edes yksin saada perheen. Se riittää minulle vaikka loppuelämäksi. Haluan antaa lapselle turvallisen kodin ja mahdollisuuden kasvaa rakastavassa kodissa parhaaksi versioksi itsestään. Tahdon olla niin hyvä äiti kuin mahdollista.
Varmasti haluat. Mutta tuleeko mieleen mitä se lapsi haluaa? Syntyä liikakansoituksen, työttömyyden ja ilmastokriisin keskelle odottamaan vääjäämätöntä kuolemaa hädissään ikäkriiseillen?
Ehkä se on vaa parempi olla tässä samassa tilanteessa joka on jatkunu jo kauan.. ei parisuhdetta löydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itsekäs pitää oikein olla, että väkisin pitää saattaa maailmaan yksi isätön lapsi lisää. Täällä on paljon lapsia joita voit auttaa, vaikket biologista lasta väkertäisikään.
Olipa tympeä kommentti. Tutkimusten mukaan lapsi voi hyvin, kun hänen lähellään on vähintään yksi luotettava rakastava ihminen.
Kyllähän kaikille naisille kumppani löytyy
Kaikki sinkkunaiset on siellä Helsingissä miettimässä onko pradan vai guccin käsilaukku parempi. Mielummin täällä mettäperällä sinkkumiehenä omassa tuvassa, kuin hesan betoni kerrostalossa pintaliitäjän kassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sinkkunaiset on siellä Helsingissä miettimässä onko pradan vai guccin käsilaukku parempi. Mielummin täällä mettäperällä sinkkumiehenä omassa tuvassa, kuin hesan betoni kerrostalossa pintaliitäjän kassa.
Olipa ikävä yleistys.
Ei kovin fiksun kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masennuksen läpikäyneenä työttömänä erakkona, ei ole tullut mieleen ettenkö saisi jonkun naisen sukat pyörimään jalassa ja lujaa. Ehkä opin tästä jotain uutta, työttömyys vaikuttaa rakkauteen. Jos vastakohta on hypersuorittaja, supersosiaalinen uraohjus? Ehkä parempi näin.
Minä olen tapaillut kaltaisiasi ja tullut aina jätetyksi. Kostetaanko minulle kaikki aiemmat pettymykset, kun olen niin turvallinen jätettävä, en riehu enkä soittele perään... Ollaan niiiiin ihastuneita ja seuraavana päivänä ei enää tunnukaan siltä.