Muita jotka kyllästyny olee sinkkuna?
Muita jotka kyllästyny sinkkuna elämään tai turhautunu ku ei löydä kumppania? Itse ainaski olen tähän jatkuvaan yksin oloon.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Olen pari vuotta ollut sinkkuna ja kyllästyin, menin tinderiin. Kuukauden tinderöinnin jälkeen takana oli n. 10 tykkäystä ja pari mätsiä. Eipä taida naiset enää paljon meikästä innostua, niin kyllästyin seuranhakuun ja palaan takaisin sinkkuuteen, ei maksa vaivaa olla tuolla naisia naurattamassa, sillä väärällä tavalla. Perusmiehelle ei näytä olevan paljonkaan kysyntää enää, ainoastaan jotkut 10 v vanhemmat lihavat yh:t kiinnostuu minusta, enkä heistä ole kiinnostunut, kun en lapsia itse aio hankkia.
Sulla on aika ylimielinen asenne. Miten edes kehtaat puhua "ylimielisistä lihavista yh:sta " , mitä oikein kuvittelet itsestäsi?
Mulle kyllä kelpaa ihan tavallinen mies. Mutta mitään katkeroitunutta itsesäälissä rypevää en ota vaikka muuten olisi miten ihana tahansa. Sen verran pitää ottaa vastuuta omasta elämästä ettei laita omia vastoinkäymisiä toisten syyksi
Miksi M G T O W ista ei anneta/haluta puhua täällä asiallisesti?
Olen pari vuotta ollut sinkkuna ja kyllästyin, menin tinderiin. Kuukauden tinderöinnin jälkeen takana oli n. 10 tykkäystä ja pari mätsiä. Eipä taida naiset enää paljon meikästä innostua, niin kyllästyin seuranhakuun ja palaan takaisin sinkkuuteen, ei maksa vaivaa olla tuolla naisia naurattamassa, sillä väärällä tavalla. Perusmiehelle ei näytä olevan paljonkaan kysyntää enää, ainoastaan jotkut 10 v vanhemmat lihavat yh:t kiinnostuu minusta, enkä heistä ole kiinnostunut, kun en lapsia itse aio hankkia.