Muita jotka kyllästyny olee sinkkuna?
Muita jotka kyllästyny sinkkuna elämään tai turhautunu ku ei löydä kumppania? Itse ainaski olen tähän jatkuvaan yksin oloon.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sinkkunaiset on siellä Helsingissä miettimässä onko pradan vai guccin käsilaukku parempi. Mielummin täällä mettäperällä sinkkumiehenä omassa tuvassa, kuin hesan betoni kerrostalossa pintaliitäjän kassa.
Olipa ikävä yleistys.
Ei kovin fiksun kirjoittama.
Juntti mies kun olen ja yksi viikonlopun suosituimmista keskusteluista taisi olla käsilaukut ja millä ansioilla ne on saatu ostettua. Eikä tälläkään hetkellä suosituimmat keskustelut kerro ainakaan minulle mistään muusta kuin pintaliidosta (BB Offici..). Hienoa kyllä jos olet poikkeus.
32 v sinkkuna, en muusta tiedäkään. Nuorempana vielä kaipasin seuraa ja halusin seurustella, enää en jaksa. N32
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikille naisille kumppani löytyy
No kiikutapa minulle kumppani. KUN EI OLE LÖYTYNYT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sinkkunaiset on siellä Helsingissä miettimässä onko pradan vai guccin käsilaukku parempi. Mielummin täällä mettäperällä sinkkumiehenä omassa tuvassa, kuin hesan betoni kerrostalossa pintaliitäjän kassa.
Olipa ikävä yleistys.
Ei kovin fiksun kirjoittama.Juntti mies kun olen ja yksi viikonlopun suosituimmista keskusteluista taisi olla käsilaukut ja millä ansioilla ne on saatu ostettua. Eikä tälläkään hetkellä suosituimmat keskustelut kerro ainakaan minulle mistään muusta kuin pintaliidosta (BB Offici..). Hienoa kyllä jos olet poikkeus.
Tiedän lukuisia sinkkunaisia (itseni mukaanlukien) ja yksikään ei piittaa hevon hittojakaan käsilaukuista. Ai että sellainen on poikkeus? 🙄
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Koira > mies
Kerrankin koira eikä kissa, sulla on vielä toivoa. Jos naiset tietäisi mitä "kissa > mies" yhtälö tarkoittaa treffisivustoilla.
Unelmissani toivon ja odotan hyvää läheistä ihmissuhdetta, mutta arki todellisuudessa ymmärrän, ettei se ole minulle enää mahdollista. Mihinkään seurustelu palstoille en halua mennä, koska olen kuullut niistä niin paljon surullisia tarinoita.
Jossain oli uutinen, että joku kauppias pitää ”vain sinkuille” olevaa tiettyä aukioloaikaa myymälässään. Kuulosti rohkealta idealta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaisiin miehiin törmäsin koko hedelmällisen iän, joten perhe jäi perustamatta. Nyt käyn hoidoissa ja yritän edes yksin saada perheen. Se riittää minulle vaikka loppuelämäksi. Haluan antaa lapselle turvallisen kodin ja mahdollisuuden kasvaa rakastavassa kodissa parhaaksi versioksi itsestään. Tahdon olla niin hyvä äiti kuin mahdollista.
Miten itsekäs pitää oikein olla, että väkisin pitää saattaa maailmaan yksi isätön lapsi lisää. Täällä on paljon lapsia joita voit auttaa, vaikket biologista lasta väkertäisikään.
Olipa tympeä kommentti. Tutkimusten mukaan lapsi voi hyvin, kun hänen lähellään on vähintään yksi luotettava rakastava ihminen.
Onko tukiverkosto jos esim. sairastut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa ikävä yleistys.
Ei kovin fiksun kirjoittama.Juntti mies kun olen ja yksi viikonlopun suosituimmista keskusteluista taisi olla käsilaukut ja millä ansioilla ne on saatu ostettua. Eikä tälläkään hetkellä suosituimmat keskustelut kerro ainakaan minulle mistään muusta kuin pintaliidosta (BB Offici..). Hienoa kyllä jos olet poikkeus.
Tiedän lukuisia sinkkunaisia (itseni mukaanlukien) ja yksikään ei piittaa hevon hittojakaan käsilaukuista. Ai että sellainen on poikkeus? 🙄
T. Eri
No olihan se tyhmä yleistys, mutta kyllähän miehenä tuollaisen kuvan saa helposti sosiaalisesta mediasta. Onneksi naiset eivät sorru yleistämään miehiä. T. Juntti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.
Oletko sä nirso??
En erityisen. Itse olen useammin tullut jätetyksi kuin jättänyt.
Okei.. itse mies ja jopa laskenut rimaa ja vähä pullukat naiset on makuunu mutta silti ei onnistu.
Te miehet ette jaksa nähdä vaivaa. Tosin monella miehellä on ollut paljon kumppaneita ja miehet valehtelevat asiasta niin moni nainen ei enää halua parisuhdetta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon turhautunut. Tarttee lämpöö,seksii,seuraa,kumppanuutta, hempeilyä. Vaan tuntuu 40 v naiset olevan kylmiä jos niitä edes jossain kohtaisi?
Näinhän se on, toisin kuin sinä valioyksilö, "tartten sitä tätä ja tuota, mutta naiset ovat kylmiä!"
Vierailija kirjoitti:
Eikä jaksa yrittää jatkuvasti kun ei vaa kelpaa enää tälläsenä.
Miksi sun pitäisi kelvata? Olet vammainen, pakkomielteinen, kyvytön tekemään mitään paitsi säälimätön itseäsi ja syyttelemään muita. On selvää ettei kukaan kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Nyajana naiseton näitä someprinsessoja ja ei ole mitää saumaa köyhänä taviksena ujona.
No ei tietenkään ole! Miksi olisi? Sulla ei ole mitään annettavaa paitsi vammaisuus ja pakkomielteisyys. Ei sun jätegeenejä voi levitykseen laittaa, todella vastuuton temppu olis joltain naiselta lisääntyä sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
olkaa onnellisia ettei ole toista ihmistä taakkana.itsekkin korkkasin juuri oluen eikä ole eukkoa nalkuttamassa ;) hienoa aikaa
Olet saanut jo kahdeksan (8) katkeraa alapeukkua. Papiljotit kiristää kun muilla on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.
Oletko sä nirso??
En erityisen. Itse olen useammin tullut jätetyksi kuin jättänyt.
Okei.. itse mies ja jopa laskenut rimaa ja vähä pullukat naiset on makuunu mutta silti ei onnistu.
Te miehet ette jaksa nähdä vaivaa. Tosin monella miehellä on ollut paljon kumppaneita ja miehet valehtelevat asiasta niin moni nainen ei enää halua parisuhdetta ollenkaan.
Eli suomalaisella mihellä on enemmän seksikumpaneita kuin naisilla ja vähättelevät määriä. Sitten miehet hankkivat kissan ja jäävät viikonloppuisin kotiiin. Miten sieltä toisesta ulottuvuudesta saa lähetettyä vietejä tänne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kaikille naisille kumppani löytyy
No kiikutapa minulle kumppani. KUN EI OLE LÖYTYNYT.
Ja olet etsinyt mistä? Jos olet oikeasti lyönyt itsesi peliin ja etsinyt tosissasi kumppania... Mutta ei sitä taida sinulle kukaan "kiikuttaa" joutuu raukka mies hirttäytymään ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo. Kyllähän se välillä mielessä käy että olis kiva kun olis joku jonka kanssa vois vaikka syödä yhdessä ja jutella työpäivän jälkeen. Niin monta kertaa olen tullut jätetyksi että en tiedä uskallanko enää lähteä parisuhteeseen
N39
Minä olen tapaillut kaltaisiasi ja tullut aina jätetyksi. Kostetaanko minulle kaikki aiemmat pettymykset, kun olen niin turvallinen jätettävä, en riehu enkä soittele perään... Ollaan niiiiin ihastuneita ja seuraavana päivänä ei enää tunnukaan siltä.
Vaikea sanoa miten muut toisia kohtelee. Minä en ole jättänyt yhtään miestä mutta minut on jätetty neljä kertaa (yksi avioliitto, yksi avoliitto ja kaksi seurustelusuhdetta)
N39
Ei. Olen ihan tyytyväinen yksinelämiseen. Rauhallinen elämä, ja täysin omissa käsissä. Saa tehdä mitä huvittaa, milloin huvittaa. Ei haittaa.
Joo. Alaks oleen? Voidaan mun puolesta muuttaa samantien saman katon alle. Oon työtön, ei varmaan haittaa.
Rajaat siis ei-someprinsessat naiseuden ulkopuolelle. Tokihan sinulla on tähän oikeus, jokainen menkööt makunsa mukaan mutta sitten on vain itse pyrittävä vaurastumaan, erikoistumaan ja rohkaistumaan.
Nykyajan tavisnaisena olen ollut sinkku koko elämäni ja tulen olemaan jatkossakin. Joskus kaipasin parisuhdetta ihan valtavasti, mutta nykyään mun elämässäni on muut missiot kuin pariutuminen.