Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka kyllästyny olee sinkkuna?

Vierailija
16.11.2021 |

Muita jotka kyllästyny sinkkuna elämään tai turhautunu ku ei löydä kumppania? Itse ainaski olen tähän jatkuvaan yksin oloon.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite taas tuntuu et yritän liian koulutettuja naisia ja oon ite tosi tavis mies. Alikoulutettu duunari ja mt ongelmia ja kaveriton.. kaippa naiset pitää mua aika pohjalla.

Vierailija
22/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaski- ja olee sanat kertoo sinusta, että kukaan fiksu mies ei lähesty sinua koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pelata aina runee kun on sinkku

M21

Vierailija
24/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olkaa onnellisia ettei ole toista ihmistä taakkana.itsekkin korkkasin juuri oluen eikä ole eukkoa nalkuttamassa ;) hienoa aikaa

Miten sen nyt ottaa. Mä en nalkuta. Minäkin voin napsauttaa oluen. :D

Vierailija
25/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyajana naiseton näitä someprinsessoja ja ei ole mitää saumaa köyhänä taviksena ujona.

Vierailija
26/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kyllähän se välillä mielessä käy että olis kiva kun olis joku jonka kanssa vois vaikka syödä yhdessä ja jutella työpäivän jälkeen. Niin monta kertaa olen tullut jätetyksi että en tiedä uskallanko enää lähteä parisuhteeseen

N39

Vierailija
27/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksinkertainen melko ujo kaveriton mies ei kelpaa tytöille.

Vierailija
28/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin! Olen ollut suhteissa siitä asti, kun muutin kotoa, joten ihanaa olla ekaa kertaa yksin! En etsi ketään, en käytä deittisovelluksia, näpsäkällä ulkonäöllä saan panoseuraa tarvittaessa ja nautin joka hetkestä omassa ihanassa rauhassa, ilman kitiseviä kersoja tai miestä. :D 

Vierailija
29/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on taas se ongelma ettei naiset halua treffeille munkaa.

Vierailija
30/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oon turhautunut. Tarttee lämpöö,seksii,seuraa,kumppanuutta, hempeilyä. Vaan tuntuu 40 v naiset olevan kylmiä jos niitä edes jossain kohtaisi?

Ota 51v. On haluja, läheisyyttä ja vielä kiltti nainen.

Vierailija
31/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin! Olen ollut suhteissa siitä asti, kun muutin kotoa, joten ihanaa olla ekaa kertaa yksin! En etsi ketään, en käytä deittisovelluksia, näpsäkällä ulkonäöllä saan panoseuraa tarvittaessa ja nautin joka hetkestä omassa ihanassa rauhassa, ilman kitiseviä kersoja tai miestä. :D 

Ite ihan tarpeeksi sinkkuna.. ois kiva ees saada jotain sänkyseuraa.

Vierailija
32/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on just parasta. Naisista on vain riesaa. -.-"

Vierailija
33/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainaski- ja olee sanat kertoo sinusta, että kukaan fiksu mies ei lähesty sinua koskaan.

Ap on kylläkin mies. Ja sama tyyppi joka kyselee palstalla onko Sanna Marinin pepussa haisua. Hemmetinmoinen ihme joo kun on jäänyt ilman 🙄.

Vierailija
34/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite ihan tarpeeksi sinkkuna.. ois kiva ees saada jotain sänkyseuraa.

Missä naiseen törmäis ku eihän noita oo kiinnostanu yhtään.

Vierailija
35/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.

Vierailija
36/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ite kaipais ainaski naista.

Vierailija
37/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on kylläkin mies. Ja sama tyyppi joka kyselee palstalla onko Sanna Marinin pepussa haisua. Hemmetinmoinen ihme joo kun on jäänyt ilman 🙄.

Miltähän sun peppu haissoo?

Vierailija
38/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.

Oletko sä nirso??

Vierailija
39/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vääränlaisiin miehiin törmäsin koko hedelmällisen iän, joten perhe jäi perustamatta. Nyt käyn hoidoissa ja yritän edes yksin saada perheen. Se riittää minulle vaikka loppuelämäksi. Haluan antaa lapselle turvallisen kodin ja mahdollisuuden kasvaa rakastavassa kodissa parhaaksi versioksi itsestään. Tahdon olla niin hyvä äiti kuin mahdollista.

Miten itsekäs pitää oikein olla, että väkisin pitää saattaa maailmaan yksi isätön lapsi lisää. Täällä on paljon lapsia joita voit auttaa, vaikket biologista lasta väkertäisikään.

Vierailija
40/84 |
16.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ite kaipais ainaski naista.

Itselleni riittää fleshlight ja satunnainen tyynyn halailu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän