Muita jotka kyllästyny olee sinkkuna?
Muita jotka kyllästyny sinkkuna elämään tai turhautunu ku ei löydä kumppania? Itse ainaski olen tähän jatkuvaan yksin oloon.
Kommentit (84)
Ainaski- ja olee sanat kertoo sinusta, että kukaan fiksu mies ei lähesty sinua koskaan.
Voi pelata aina runee kun on sinkku
M21
Vierailija kirjoitti:
olkaa onnellisia ettei ole toista ihmistä taakkana.itsekkin korkkasin juuri oluen eikä ole eukkoa nalkuttamassa ;) hienoa aikaa
Miten sen nyt ottaa. Mä en nalkuta. Minäkin voin napsauttaa oluen. :D
Nyajana naiseton näitä someprinsessoja ja ei ole mitää saumaa köyhänä taviksena ujona.
No joo. Kyllähän se välillä mielessä käy että olis kiva kun olis joku jonka kanssa vois vaikka syödä yhdessä ja jutella työpäivän jälkeen. Niin monta kertaa olen tullut jätetyksi että en tiedä uskallanko enää lähteä parisuhteeseen
N39
Ja yksinkertainen melko ujo kaveriton mies ei kelpaa tytöille.
Päinvastoin! Olen ollut suhteissa siitä asti, kun muutin kotoa, joten ihanaa olla ekaa kertaa yksin! En etsi ketään, en käytä deittisovelluksia, näpsäkällä ulkonäöllä saan panoseuraa tarvittaessa ja nautin joka hetkestä omassa ihanassa rauhassa, ilman kitiseviä kersoja tai miestä. :D
Mul on taas se ongelma ettei naiset halua treffeille munkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oon turhautunut. Tarttee lämpöö,seksii,seuraa,kumppanuutta, hempeilyä. Vaan tuntuu 40 v naiset olevan kylmiä jos niitä edes jossain kohtaisi?
Ota 51v. On haluja, läheisyyttä ja vielä kiltti nainen.
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin! Olen ollut suhteissa siitä asti, kun muutin kotoa, joten ihanaa olla ekaa kertaa yksin! En etsi ketään, en käytä deittisovelluksia, näpsäkällä ulkonäöllä saan panoseuraa tarvittaessa ja nautin joka hetkestä omassa ihanassa rauhassa, ilman kitiseviä kersoja tai miestä. :D
Ite ihan tarpeeksi sinkkuna.. ois kiva ees saada jotain sänkyseuraa.
Yksin on just parasta. Naisista on vain riesaa. -.-"
Vierailija kirjoitti:
Ainaski- ja olee sanat kertoo sinusta, että kukaan fiksu mies ei lähesty sinua koskaan.
Ap on kylläkin mies. Ja sama tyyppi joka kyselee palstalla onko Sanna Marinin pepussa haisua. Hemmetinmoinen ihme joo kun on jäänyt ilman 🙄.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite ihan tarpeeksi sinkkuna.. ois kiva ees saada jotain sänkyseuraa.
Missä naiseen törmäis ku eihän noita oo kiinnostanu yhtään.
En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ite kaipais ainaski naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kylläkin mies. Ja sama tyyppi joka kyselee palstalla onko Sanna Marinin pepussa haisua. Hemmetinmoinen ihme joo kun on jäänyt ilman 🙄.
Miltähän sun peppu haissoo?
Vierailija kirjoitti:
En viihdy enää sinkkuna. Olen 25 vuotias enkä ikinä seurustellut. Kaikki sukulaiset oletti et löydän helposti poikaystävän kun muutin 18 vuotiaana opiskelee ja oon niin kaunis ja tyttömäinen mutta ei vaan löydy.
Oletko sä nirso??
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaisiin miehiin törmäsin koko hedelmällisen iän, joten perhe jäi perustamatta. Nyt käyn hoidoissa ja yritän edes yksin saada perheen. Se riittää minulle vaikka loppuelämäksi. Haluan antaa lapselle turvallisen kodin ja mahdollisuuden kasvaa rakastavassa kodissa parhaaksi versioksi itsestään. Tahdon olla niin hyvä äiti kuin mahdollista.
Miten itsekäs pitää oikein olla, että väkisin pitää saattaa maailmaan yksi isätön lapsi lisää. Täällä on paljon lapsia joita voit auttaa, vaikket biologista lasta väkertäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ite kaipais ainaski naista.
Itselleni riittää fleshlight ja satunnainen tyynyn halailu.
Ite taas tuntuu et yritän liian koulutettuja naisia ja oon ite tosi tavis mies. Alikoulutettu duunari ja mt ongelmia ja kaveriton.. kaippa naiset pitää mua aika pohjalla.