Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin huomenna mennä Stockmannille tai Sokokselle kokeilemaan

Vierailija
04.02.2015 |

Saako siellä palvelua. Olen nuori, +20v. Haluaisin hankkia hyvät meikit tummille silmänalusille ja kaipaisin apua valintaan kun en meikeistä tiedä oikeastaan mitään. Myös mahdollisesti meikkivoide ja ripsari voisi lähteä mukaan. Budjettia varattu sellaset 300€, mitä en aio mitenkään tuoda esille kuin vasta kassalla jos löydän mieluisat tuotteet ja saan hyvää palvelua. Aiemmin minua on kohdeltu kuin halpaa makkaraa, Katotaan kuin käy ;)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä saa hyvää palvelua! 

Vierailija
22/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:38"]Lentokentällä saa hyvää palvelua! 
[/quote]
Pitää varmaan lähteä sinne sitten :D Mä olen törmännyt valitettavan usein tähän että nimenomaan kosmetiikkaosastolla saa huonoa palvelua, mistä lie johtuu..
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisella olemuksella ja puhetyylillä on varmasti vaikutusta palvelun laatuun. Nuoren tarvii puhua ruåtsia tai esiintyä muuten yläluokkaisesti (hillitty viileys, artikulointi, alentuva hymy).  Luonnollinen mutta hyvä meikki, classic look -tyylirytkyt niskaan ja onnea! :D

Vierailija
24/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin stockalla iltalenkillä vaan jäipä ne kalliit hajuvesi ja meikkivoide ostamatta, kun ei arvon myyjiä kiinnostanut palvella tuulipuku kansaa.Eikö niille myyjille opeteta ettei kaikki rahaa tuhlaamassa olevat kulje turkki päällä?

Vierailija
25/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 19:45"]

Poikkesin stockalla iltalenkillä vaan jäipä ne kalliit hajuvesi ja meikkivoide ostamatta, kun ei arvon myyjiä kiinnostanut palvella tuulipuku kansaa.Eikö niille myyjille opeteta ettei kaikki rahaa tuhlaamassa olevat kulje turkki päällä?

[/quote]

Ne on itse köyhiä, joten ne ei tiedä, että varakkaita on kaikenlaisia...

Vierailija
26/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä huvittaa minua vieläkin. Aikaa kulunut jo useita useita vuosia. Olin kampaajalla, jolla en yleenäs käymnyt ja tämä väsäsi minulle hiusten leikkuun jälkeen sellaisen Lenita iristo-kampauksen,e ttä itku meinasi tulla. Lähdin kuitnekin liikkeelle ja poikkesin Stockmannilla ja kosmetiikkaosastolla. Sain niin ylitsevuotavan ystävällsitä palvleua, etten koskaa. Naurattijälkeenpäin, kun myöhemmin vasta tajusin, että kampaus taisi olla syynä. Mutta olen kyllä ihan normilookissakin saanut Stockalta asiallista palvelua. 

Vierailija
27/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa aika ihmeellistä ettei muka palvelua saisi. Kävin itse eilen töiden jälkeen stockalla juoksutrikoissa, juoksutakissa ja siis juoksukamppeissa ( juoksen työmatkat), ilman meikkiä meikkiostoksilla ja niin vaan heti sain palvelua ja hyvää palvelua olikin. Ikää mulla on 31vuotta, näytän ilman meikkiä huomattavasti nuoremmalta, joten en kyllä niin mitenkään voi sanoa että palvelua saa vain vanhemmat rouvat turkikset päällä.

Vierailija
28/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:03"]No onpa aika ihmeellistä ettei muka palvelua saisi. Kävin itse eilen töiden jälkeen stockalla juoksutrikoissa, juoksutakissa ja siis juoksukamppeissa ( juoksen työmatkat), ilman meikkiä meikkiostoksilla ja niin vaan heti sain palvelua ja hyvää palvelua olikin. Ikää mulla on 31vuotta, näytän ilman meikkiä huomattavasti nuoremmalta, joten en kyllä niin mitenkään voi sanoa että palvelua saa vain vanhemmat rouvat turkikset päällä.

[/quote]
No mä olen tälläinen puolitoista metrinen pygmi joka kulkee mielellään myös collarit jalassa kaupungilla, näyttää 15 vuotiaalta eikä jaksa meikata kuin kerran vuodessa. Ei varmaan tarvitse ihmetellä miksi ei saa palvelua näillä tiedoilla? Harvemmalla 15 vuotiaalla on sitä rahamäärää taskussa mitä edes Stockan muovikassi maksaa...

Vierailija
29/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:03"]No onpa aika ihmeellistä ettei muka palvelua saisi. Kävin itse eilen töiden jälkeen stockalla juoksutrikoissa, juoksutakissa ja siis juoksukamppeissa ( juoksen työmatkat), ilman meikkiä meikkiostoksilla ja niin vaan heti sain palvelua ja hyvää palvelua olikin. Ikää mulla on 31vuotta, näytän ilman meikkiä huomattavasti nuoremmalta, joten en kyllä niin mitenkään voi sanoa että palvelua saa vain vanhemmat rouvat turkikset päällä.

[/quote]
Jos mulla, 20 vuotiaalla on vain huonoja kokemuksia kyseisistä liikkeistä ja haluan nyt lähteä kokeilemaan voisinko saada hyvääkin palvelua niin miten se on sinulta pois? Lisäksi olen sinua 11 vuotta nuorempi joten se voi olla myyjien silmissä se riittävä määrä..

Vierailija
30/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on ainakin Stockan kosmetiikkaosastolta todella huonoja kokemuksia. Ihan tavallisen siististi pukeudun, mutta oon parikymppinen. Tuntuu että ikää pitäs olla vähintään nelkyt ja kaulassa roikkua burberryn kaulahuivi, mielellään villakangastakkiin yhdistettynä, että saisi palvelua.

Halusin ostaa miesystävälle hajuveden lahjaksi ja mietin kahden vaihtoehdon välillä. Toisesta ei ollut haluamaani kokoa tjsp, en enää ihan muista. Tarvitsin kuitenkin myyjän apua. Etsiskelin myyjää ensinnäkin todella kauan, ja lopulta löysinkin kaksi naista selin tiskiin nojailemassa ja juoruilemassa. Odotin hetken kohteliaasti noin parin metrin päässä, mutta koska he eivät mitenkään osottaneet huomanneensa minua, kysyin, että anteeksi, mutta häiritsenkö pahasti. Kumpikaan ei vastannut mitään. Esitin kysymykseni hajuvedestä, ja tämän jälkeen toinen myyjistä nyrpeästi lähti tiskiltä liikkeelle osoittamaan minulle oikeaa paikkaa, ja toinen jäi tuijottamaan, kuin olisi pöyristynyt että rohkenin keskeyttää heidät.

Jäi kyllä todella huono fiilis, ja jälkikäteen ajatellen olisi kyllä pitänyt viedä rahani vaikkapa Kicksiin, jossa olen aina saanut todella hyvää ja henkilökohtaista palvelua. Stockalla ei edes tervehditä.

Vierailija
31/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 20:03"]No onpa aika ihmeellistä ettei muka palvelua saisi. Kävin itse eilen töiden jälkeen stockalla juoksutrikoissa, juoksutakissa ja siis juoksukamppeissa ( juoksen työmatkat), ilman meikkiä meikkiostoksilla ja niin vaan heti sain palvelua ja hyvää palvelua olikin. Ikää mulla on 31vuotta, näytän ilman meikkiä huomattavasti nuoremmalta, joten en kyllä niin mitenkään voi sanoa että palvelua saa vain vanhemmat rouvat turkikset päällä.

[/quote]
Jos mulla, 20 vuotiaalla on vain huonoja kokemuksia kyseisistä liikkeistä ja haluan nyt lähteä kokeilemaan voisinko saada hyvääkin palvelua niin miten se on sinulta pois? Lisäksi olen sinua 11 vuotta nuorempi joten se voi olla myyjien silmissä se riittävä määrä..
[/quote]

Enpä nyt ihan ymmärtänyt vastaustasi, mutta voin kertoa, että kenenkään teidän asiakaspalvelu-kokemukset ei ole multa pois. Ihmettelin vaan tuota väitettä että pukeutumisella olisi väliä palvelun laatuun. Voin myös kertoa sen, että ikääni ei ole tatuoitu otsaani, ei varmaan sullakaan?
Ehkä se on se yleinen asenne ja olemus minkä perusteella myyjät tekevät päätöksensä, että kuinka kannattaa asiakkaan suhteen toimia.

Vierailija
32/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin aina saanut hyvää palvelua sekä stockalla että sokoksella. Vähän kun "läpikävelyä" kauemmin meikkiosastolla seisoskelee, tulee joku tarjoamaan apua. Enkä varmasti näytä siltä, että ois rahaa tuhlattavaksi. :D

T.23v

Vierailija
33/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt minuakin alkoi kiinnostaa sun kokeilu. :D Tuut sitten kattavasti raportoimaan miten kävi! Ja tietenkin ne pieruverkkarit jalkaan, ei se palvelun taso voi sillä määräytyä tai sitten on ammattitaidoton myyjä kyseessä.

Vierailija
34/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan aina hyvää palvelua joka paikassa, oon 29v mutta näytän himpun nuoremmalta, klassisesti pukeudun ja puhun hillitysti mutta napakasti 

Vierailija
35/35 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa mun asiakkaakseni Kaaren Sokokseen, autan mielelläni! ;) t. Kosmetiikkapuolen myyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän