Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teho-osastot täynnä, sht äärirajoilla. Koronadenialistit: “kyseessä on vaaraton flunssa“

Vierailija
16.11.2021 |

Kuinka pihalla voikaan olla länsimaisen sivistyksen saanut ihminen, joka päättää olla uskomatta koko maapallon kriisiin saaneen pandemian vaarallisuutta?

Siinä on kyllä koulunkäynti ollut ajanhukkaa. Sielun sivistyskään ei ole hälle tarttunut.

Kommentit (3939)

Vierailija
1661/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko te rokotepakottajat jo rokottaneet myös omat lemmikkieläimenne? Oletteko unohtaneet, että myös eläimet voi saada ja levittää koronaa?

Vaara koronaan saattaa kyyhöttää ihan siinä sohvannurkassa.

Briteissä hävitettiin koronan saastuttamia metsäkaurislaumoja.

Tanskassa teurastettiin turkistarhoilta kaikki minkit, kun niissä löytyi uusi herkästitarttuva koronamutaatio.

Ranskassa lasten ponitalli joutui karanteeniin ja poneja lopetettiin, kun poneissa ilmeni koronaa.

Eli ne kissa, koirat, marsut ja hepat myös piikille mars!

Korona tarttuu myös eläimiin ja eläimistä ihmisiin ja vice versa. joten naamarit nassuun ja käsidesiä tassuun myös karvakamuille!

Vierailija
1662/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotekriittisyys on ihan tervettä. Otin itse piikit mutta kyllähän tämä ihmetyttää että missä se s@@tan@n laumasuoja viipyy? Rokotteiden tehoa on todennäköisesti yliarvioitu samoin kuin globaalin lämpenemisen vaikutuksia, monilta osin asialla samat "tiedemyönteiset" ilmastok€ijuk@iset ja muut ituja syövät kukkahatut. Menee muutama vuosi ja joku näistä rokotekoijareista tunnustaa että rokotteen teho on lähempänä 20-30 % kuin 95 %.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote ei ole ratkaisu!

Rokote ei ole ainoa ratkaisu, mutta paras olemassa olevista ratkaisuista.

Vierailija
1664/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa että miksi se rokote pitää ottaa?

Olen 31 vuotias, päihteetön ja perusterveydentilani on hyvä paitsi että vähän on ylipainoa(puhutaa max 10kg ylipainosta).

Ei tarvitse, mutta ketään ei kiinnosta jos tukehdut teholla sen vuoksi että keuhkokapasiteetti on koronan takia tuhoutunut loppuun.

Mikä todennäköisyys on sille että minä 31v ihminen joudun sairaalaan koronan takia? Tiedän useita ikäsiäni ketkä on koronaan sairastanut ja kaikille heistä se oli oireeton tai lähes oireeton.

Onko Suomessa edes monta ikäistäni joutunut teholle koronan takia?

Minä, minä, minä.

Mutta entä ikääntynyt naapurisi? Diabeetikko jonka kohtaat kaupassa? Työkaverisi iällä oleva äiti?

Onko muilla ihmisillä mitään väliä?

He voivat ottaa rokotteen. Rokote suojaa vain ottajaansa.

Sillä ei ole mitään väliä ottaako naapurin Sirpa rokotteen sinulle tai minulle. Mikäli olet rokotettu niin olet aikalailla turvassa.

Ihan sama asia kuin influenssan kanssa. Influenssarokote suojaa sinua itseäsi. Miksi tämä on niin hankala ymmärtää?

Jos sairastut pahasti, makaat kolme viikkoa teholla. Voi olla että joku edellä mainituista ei mahdu sinne sen takia. Ajattelepa asiaa vaikka tätä kautta ...

Vierailija
1665/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedemyönteisenä ihmisenä minua kyllä häiritsee pseudotiede joka astuu kuvaan kun on muitakin intressejä kuin totuus ja faktat. Näin on käynyt ilmastopseudotieteessä jota ohjailee raha ja ehkä myös rokotteiden tehotutkimuksia on manipuloitu kun näyttävät liki 100 % tehoa mutta pandemia ei vain väisty. Vasemmistolaisille esim. ilmastousko on jonkinlainen uskonnon korvike. Hihhuloivat sitten sillä saralla.

Vierailija
1666/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi äly, rokote on kuin reijitetty kortsu 😩

Tuo on testein mitattu, viruksia oli useammalla rokotetuilla suhteessa kuin rokottamattomilla Israelin lentokenttä testissä. Missä kaikki koneisiin pyrkivät testattiin.

Onko tuota nyt vaikea käsittää ei estä tartuntaa, eikä suojaa tartunnalta, että sellainen passirokote 👎

Vierailija
1667/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 31 vuotias, päihteetön ja perusterveydentilani on hyvä paitsi että vähän on ylipainoa(puhutaa max 10kg ylipainosta).

Ei tarvitse, mutta ketään ei kiinnosta jos tukehdut teholla sen vuoksi että keuhkokapasiteetti on koronan takia tuhoutunut loppuun.

Mikä todennäköisyys on sille että minä 31v ihminen joudun sairaalaan koronan takia? Tiedän useita ikäsiäni ketkä on koronaan sairastanut ja kaikille heistä se oli oireeton tai lähes oireeton.

Minä, minä, minä.

Mutta entä ikääntynyt naapurisi? Diabeetikko jonka kohtaat kaupassa? Työkaverisi iällä oleva äiti?

Sillä ei ole mitään väliä ottaako naapurin Sirpa rokotteen sinulle tai minulle. Mikäli olet rokotettu niin olet aikalailla turvassa.

Ihan sama asia kuin influenssan kanssa. Influenssarokote suojaa sinua itseäsi. Miksi tämä on niin hankala ymmärtää?

TÄMÄ

Vierailija
1668/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1669/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa oikeasti tilastoja monestako koronatapauksesta oli kyse Seinäjoella, oli kyllä hirrmuinen määrä. Ja Helsingissä on ollut henkilöstövajetta hoitajista teholla.

Huonot resurssit laitetaan rokottamattomien syyksi. Taitaisi jossain kriisitapauksissa olla tehot helisemässä. Eikö joskus influenssakin meinannut ylikuormittaa terveydenhuoltoa.

Vierailija
1670/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä.

Jos sairastut pahasti, makaat kolme viikkoa teholla. Voi olla että joku edellä mainituista ei mahdu sinne sen takia. Ajattelepa asiaa vaikka tätä kautta ...

Ja höpsis, Suomi on vauras maa. Ainakin niin pääministerimme sanoi, kun hän lupasi EU:lle sen monen miljardin koronatuen.

Joten "vauraana maana", meillä on kyllä varaa purkaa jonoja ja antaa kaikille tarvitsemaansa huippuluokan hoivaa... olemmehan "vauras maa"...

Vierailija
1671/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaapa oikeasti tilastoja monestako koronatapauksesta oli kyse Seinäjoella, oli kyllä hirrmuinen määrä. Ja Helsingissä on ollut henkilöstövajetta hoitajista teholla.

Huonot resurssit laitetaan rokottamattomien syyksi. Taitaisi jossain kriisitapauksissa olla tehot helisemässä. Eikö joskus influenssakin meinannut ylikuormittaa terveydenhuoltoa.

Siis monestako koronatapauksesta teholla ja sairaalassa.

Vierailija
1672/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en piikkiä ole hakenu sen takia koska on niin ihanaa kuunnella tyhmien ihmisten kitinää että "ota se rokote". Tämä korona aika on ainakin todistanut se että valtaosa suomalaisista on tyhmiä ja hysteerisiä.

Oikeasti tosi moni on menettänyt järkensä ja heidän kitinää on hauska seurata :D 

Sitten voin hakea sen piikin kun keskustelupalstoissa tai medioissa ei puhuta piikeistä mitään eli varmaan ens vuoden lopussa :D 

M30

Vierailija
1673/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan niillä miljardilainoilla olisi tehostettu tehohoitoa.

Vierailija
1674/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan aika jännää että ihmisillä on 9 vuotta peruskoulua ja siihen vielä 3-8 vuotta lisää opiskelua ja lopputuloksena käytännössä voidaan vain todeta ettei kannettu vesi kaivossa pysy.

Vierailija
1675/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tukahduteltaisiin parisen viikkoa niin luulen että voitaisiin elää rauhallista joulun naikaa kaikki. Arvelen.

Vierailija
1676/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä.

Lopettakaas nyt tuo naurettava vetoaminen kaikkiin mahdollisiin ventovieraisiin. Senhän takia heidät on rokotettu, että he eivät olisi hengenvaarassa. Sitä paitsi edelleen monet ihmiset pitää maskeja ja välttelee väkijoukkoja, että ei turhaan levittelisi koronaa.

Jos tuolle linjalle lähdetään, niin sitten jokainen influenssakausikin pitää koko Suomen elää vanhusten ja diabeetikkojen ehdoilla. Heitä kuolee influenssaan joka vuosi, ja kaikkien muiden pitää siksi eristäytyä koteihinsa ja ottaa rokotteet, koska muuten he ovat itsekkäitä. Olemme olleet itsekkäitä viimeiset 20 vuotta ja voin kertoa, että paljon muutakin itsekkyyttä tapahtuu joka päivä.

Vierailija
1677/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko missään vielä lemmikki-ja tuotantoeläimille covid-rokotteita?

On tosiaan outoa, että lapset rokotetaan, koska vaikka he eivät yleensä sairastu vakavasti, he toimivat koronan levittäjinä, mutta esim. koirat, jotka peuhtovat lähikontaktissa koirapuistossa tai vapaasti ulkoilevat kissat eivät sitten yhtä hyvin voisi toimia tartuttajina jotka tuovat koronan perheeseen.

Vierailija
1678/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis Suomessa on yhteensä 26 kpl rokottamattomia tehohoidossa tällä hetkellä ja uutisissa puhutaan tuon takia kestämättömästä tilanteesta, ei voi kuin nauraa ja hämmästellä vuoron perään. Nyt on jostain syystä todella kova hinku piikittää ihmisiä, vaikka tilanne ei ole yhtään vakava, ei ole edes ollut missään vaiheessa koronan takia ainakaan Suomessa.

Kuka tai ketkä tässä oikein voittaa kun koronapaniikkia pidetään yllä jatkuvasti?

Vierailija
1679/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun tukahduteltaisiin parisen viikkoa niin luulen että voitaisiin elää rauhallista joulun naikaa kaikki. Arvelen.

Tuota parin viikon tukahduttelua on tehty keväästä 2020 asti. Hetken helpotus, mutta ei mikään ratkaisu.

Vierailija
1680/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahinta koronakriisissä on itselläni (tähän mennessä) ollut tosiaan tuo kun aluksi piti itsestään selvänä, että jokainen käsittää pandemian nyt tapahtuneen, kun siitä on vuosikymmeniä asiantuntijat varoitelleet, mutta sitten onkin tullut selväksi, että kaikenmaailmat hihhulit uskovat salaliittoihin. - Eri -

Rokotustilastojen perusteella voi olettaa jopa joka viidennen olevan jollakin tapaa vajaa, joka ei ymmärrä, mitä maailmalla tapahtuu.

Rokotustilastojen valossa jokainen vähänkään älykkäämpi kysyy kysymyksiä.

Miksi tilanne on nyt pahempi kuin ennen rokotteita vaikka niiden piti poistaa kaikki koronaan liittyvät ongelmat.

Virus muuntuu. Nyt ei ole enää kyse ”kiltistä” wuhanilaisesta vaan aggressiivisesta Delta plussasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi