Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teho-osastot täynnä, sht äärirajoilla. Koronadenialistit: “kyseessä on vaaraton flunssa“

Vierailija
16.11.2021 |

Kuinka pihalla voikaan olla länsimaisen sivistyksen saanut ihminen, joka päättää olla uskomatta koko maapallon kriisiin saaneen pandemian vaarallisuutta?

Siinä on kyllä koulunkäynti ollut ajanhukkaa. Sielun sivistyskään ei ole hälle tarttunut.

Kommentit (3939)

Vierailija
1641/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piti tämäkin päivä elää, että jos ei ota vapaaehtoista rokotetta, joka ei estä sairastumasta, tartuttamasta ja jonka suoja ei kestä, sinua saa painostaa, haukkua ja viedä ihmisoikeudet. Meillä Suomessa ei onneksi vielä jälkimmäistä, mutta maailmalla ollaan menty tässä jo järkyttävyyksiin asti.

Suomessa ei onneksi mitkään rajoitukset ja "pakot" vaikuta millään merkittävällä tavalla kenenkään elämään. Siitä jotakin selviytyy ihan hyvin, jos ravintola menee kiinni aikaisemmin tai jos siellä on väkeä vähemmän. Ketään ei pakoteta rokotettavaksi fyysista voimaa käyttäen, ainoastaan toivotaan, että ihmiset tekisivät niin.

Kyllä ne rajoitukset alkavat jo vaikuttaa merkittävästi ihmisten elämään. Ei ole asiaa passittomalla pian mihinkään. Pakkorokotuksetkin kentie ovat lähempänä kuin luullaan. Mulla on passi ja otan rokotteita jatkossakin kuten suositellaan: terveyssyistä ja siitä,etten tahdo olla se jääräpää rokotusvastainen kakkoskansalainen.

Vierailija
1642/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteista teho mennyt jos tehoa on ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteista teho mennyt jos tehoa on ollutkaan.

Tää on samanlaista jänkkäämistä kun Trumpin "vaalit on varastettu" hokema. Pysytään faktoissa, pls.

Vierailija
1644/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lisääntymisestä pitäisi tehdä luvanvaraista toimintaa. Ei minulla muuta.

Vierailija
1645/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se Einstein sanoi ihmisistä jotka koko ajan loputtomasti toistavat omaa typeryyttään?

Sama pätee rokotevouhkaajiin.

Nämä piikit eivät toimineet, eivätkä tule toimimaan. Hyvä lääke on jo olemassa.

Tosi raskasta kuunnella typerysten kirkumista, koska ratkaisu on olemassa. Lopettakaa.

INTP-A

minulla ainakin piikki toimi oikein hyvin ja sain sairastaa koronan kahdessa päivässä hyvin lievin oirein, kun samassa tapahtumassa olleet rokottamattomat sitten sairastivat sitä pidempään ja joku sairastaa veläkin longcovidin muodossa.

Ja lässyn lässyn.

Vierailija
1646/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaikkien koronan kieltäjien kannattaisi kaikin voimin pyrkiä todistamaan oma väitteensä ja hankkisivat koronan ja sairastaisivat sen pikku nuhansa. Netissä huutelu on menettänyt tehonsa, niin tekisitte jotain.

Vierailija
1647/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen en tunne ketään joka olisi "koronan saanut".

No sehän se todistaa, että koronaa ei olekaan! Kuule, minä tunnen monta.

Olen hirveän pettynyt ihmisten pohjattomaan tyhmyyteen, sen tämä pandemia on tuonut esiin. Miten voi olla niin tyhmä?

Mitä jos tulisi sota? Tänne Suomeen hyökättäisiin ja nämä denialistit vain sanoisivat, ettei täällä mitään sotaa ole! "Minähän en mistään määräyksistä piittaa! Oma syy, jos pommin alle jää ja on niin heikko, että antaa luodin osua." Niinkö?

Sun ymmärrys ja järki riittää vain siihen asti, että osaat totella auktoriteettien käskyjä muun la mmaslauman mukana. Muutahan sun ei tavitse ymmärtää.

Vierailija
1648/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotonapassilliset levittää koronaa kunne elää kuin maailmanvaltiaat.

Entä sitten ? Tervetuloa joukkoon !

Vierailija
1649/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaikkien koronan kieltäjien kannattaisi kaikin voimin pyrkiä todistamaan oma väitteensä ja hankkisivat koronan ja sairastaisivat sen pikku nuhansa. Netissä huutelu on menettänyt tehonsa, niin tekisitte jotain.

öö? Niinku häh. Entä sitten kun näin tehtiin parikuukautta sitten. Miten se vaikuttaa mihinkään?

Vierailija
1650/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen en tunne ketään joka olisi "koronan saanut".

No sehän se todistaa, että koronaa ei olekaan! Kuule, minä tunnen monta.

Olen hirveän pettynyt ihmisten pohjattomaan tyhmyyteen, sen tämä pandemia on tuonut esiin. Miten voi olla niin tyhmä?

Mitä jos tulisi sota? Tänne Suomeen hyökättäisiin ja nämä denialistit vain sanoisivat, ettei täällä mitään sotaa ole! "Minähän en mistään määräyksistä piittaa! Oma syy, jos pommin alle jää ja on niin heikko, että antaa luodin osua." Niinkö?

Sun ymmärrys ja järki riittää vain siihen asti, että osaat totella auktoriteettien käskyjä muun la mmaslauman mukana. Muutahan sun ei tavitse ymmärtää.

Parempi seurata Suomen auktoriteetteja kuin Idän tietäjiä tai Amerikan lakimiehiä :)

Vierailija
1651/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tehohoitopaikkaa rokotteesta kieltäytyneet sitten varaavat tällä hetkellä, jos tehohoidon syynä on nimenomaan korona eikä mikään muu? Seuraavaksi haluaisin tietää, minkä ikäisiä nämä kieltäytyjät ovat ja minkänlainen terveydentila heillä ylipäätänsä on ollut elämänsä aikana.

Uutisissa puhutaan alle 40 tehohoitopaikan käyttämisestä, mutta siinä ei eritelty rokotettuja tai juurikin sitä pääsyytä siihen tehoitoon. Puhuttiin vain että sairastaa koronaa. Eihän se vielä kerro, onko se korona se tehoidon syy.

Ympäripyöreästi kerrotut uutiset kielivät vain sen, että rokottamattomuuden määrän haittoja paisutellaan jostain syystä. Ehkä sillä halutaan kääntää huomio sinne jostain muusta?

Vierailija
1652/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitsu kirjoitti:

En kiellä koronaviruksen olemassa oloa, suojasin itseni tuplarokotteella, käytän maskia töissä ja julkisissa paikoissa, pesen käsiäni ja pysyn flunssaisena kotona.

Silti olen sitä mieltä, että kyse on influenssasta, joka ajaa teholle huonosta keuhkotuuletuksesta kärsiviä, ylipainoisia, heikolla immuniteetilla varustettuja ihmisiä. En liioin usko maskien vaikuttavan tartuttavuuteen millään lailla, sillä ihmiset käyttävät kertakäyttöisiksi tarkoitettuja maskeja moneen kertaan ja näpelöivät niitä yhtenään. Niiden 'suoja' on lähinnä symbolinen. Kangasmaskien merkitys on aivan olematon.

Olen myös sitä mieltä, ettei tällaista virusta vastaan rokottaminen ole kestävä ratkaisu. Parempi on sairastamalla saatu immuniteetti ja terveet elämäntavat, sekä riittävä veren D-vitamiinitaso.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008414285.html

Maskit toimivat, mikäli ihmiset toimivat niiden kanssa oikein. Tästä on puhuttu alusta asti. Kuinka monen marketissa vierailevan oot nähnyt laittavan maskin kasvoiltaan roskikseen? Niinpä. Autossa maski riisutaan ja laitetaan säilöön uudelleen käytettäväksi. Toisinaan varsinkin iäkkäämmän väestön kasvoilla näkee selvästi tahriintuneita maskeja.

Muistan jonkun asiantuntijan sanoneen, että väärin käytettynä maski saattaa olla enemmän haitaksi kuin hyödyksi.

Vierailija
1653/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauksia siis nyt päivittäin yli 1000kpl ja tehohoidossa on 26 rokottamatonta.

9.5.2020 tehohoidossa oli 45 ihmistä ja tartuntoja todettiin päivittäin noin 200kpl siihen aikaan. 

22.3.2021 tehohoidossa oli 64 ihmistä ja tapauksia oli päivittäin noin 700kpl.

Eli vaikka tartuntoja on paljon enemmän nyt niin silti tehohoidossa ei ole kovinkaan montaa ihmistä.

Tehohoidossa on nyt yhteensä 38 ihmistä mutta jos puheet siitä että 70% on rokottamattomia niin se tekee 26 rokottamatonta tehohoidossa.

Koronavirus ei vie enää ihmisiä niin helposti sairaalaan tai tehohoitoon kuin aikasemmin.

Onko virus sittenkin lieventymässä?

Vierailija
1654/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9.5.2020 tehohoidossa oli 45 ihmistä ja tartuntoja todettiin päivittäin noin 200kpl siihen aikaan. 

Eli vaikka tartuntoja on paljon enemmän nyt niin silti tehohoidossa ei ole kovinkaan montaa ihmistä.

Tehohoidossa on nyt yhteensä 38 ihmistä mutta jos puheet siitä että 70% on rokottamattomia niin se tekee 26 rokottamatonta tehohoidossa.

Koronavirus ei vie enää ihmisiä niin helposti sairaalaan tai tehohoitoon kuin aikasemmin.

Rokotteet, Watson, rokotteet !

Vierailija
1655/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote ei ole ratkaisu!

Vierailija
1656/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa että miksi se rokote pitää ottaa?

Olen 31 vuotias, päihteetön ja perusterveydentilani on hyvä paitsi että vähän on ylipainoa(puhutaa max 10kg ylipainosta).

Ei tarvitse, mutta ketään ei kiinnosta jos tukehdut teholla sen vuoksi että keuhkokapasiteetti on koronan takia tuhoutunut loppuun.

Mikä todennäköisyys on sille että minä 31v ihminen joudun sairaalaan koronan takia? Tiedän useita ikäsiäni ketkä on koronaan sairastanut ja kaikille heistä se oli oireeton tai lähes oireeton.

Onko Suomessa edes monta ikäistäni joutunut teholle koronan takia?

Minä, minä, minä.

Mutta entä ikääntynyt naapurisi? Diabeetikko jonka kohtaat kaupassa? Työkaverisi iällä oleva äiti?

Onko muilla ihmisillä mitään väliä?

Vierailija
1657/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteet, Watson, rokotteet !

Ei, et ymmärtänyt :) 

9.5.2020 ei ketään ollu rokotettu eli rokottamattomia on testatut ja tehohoitopotilaat.

22.3.2021 hyvin harva oli piikitetty kahdesti eli rokottamattomia oli testatut ja tehohoitopotilaat.

18.11.2021 rokottamattomat vain testataan ja rokottamattomia on tehohoidossa 26 ihmistä.

Huomaatko että nyt puhutaan vain rokottamattomista :) 

Vierailija
1658/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko miettinyt että jos hoitajat sais palkkaa ja arvostusta niin siellä vois olla tasokin lujempi? Sama homma poliisissa ja opetusjärjestelmässä. Jos on pakko pärjätä niillä hulluilla jotka hommaan suostuu mitä voi odottaa?

Vierailija
1659/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronadenialismi on aika teoreettinen ilmiö kun varmaan koko maailmasta ei löydy kuin kourallinen ihmisiä jotka aidosti kiistävät koronan. Sen sijaan mukamas "tiedemyönteiset" vasemmistolaiset ilm@sto_hinttar!t humppaavat olemattomista ilmiöistä kuten pohjoisnavan sulaminen, merenpinnan merkittävä nousu tai trooppisten tautien yleistyminen jossain napapiirillä. Tämä jälkimmäinen porukka pitäisi ohjata pakkohoitoon, heillä ei todellakaan ole kaikki kotona. Ja näitä on miljoonia. Jotain suhteellisuudentajua nyt humppaajat.

Vierailija
1660/3939 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa että miksi se rokote pitää ottaa?

Olen 31 vuotias, päihteetön ja perusterveydentilani on hyvä paitsi että vähän on ylipainoa(puhutaa max 10kg ylipainosta).

Ei tarvitse, mutta ketään ei kiinnosta jos tukehdut teholla sen vuoksi että keuhkokapasiteetti on koronan takia tuhoutunut loppuun.

Mikä todennäköisyys on sille että minä 31v ihminen joudun sairaalaan koronan takia? Tiedän useita ikäsiäni ketkä on koronaan sairastanut ja kaikille heistä se oli oireeton tai lähes oireeton.

Onko Suomessa edes monta ikäistäni joutunut teholle koronan takia?

Minä, minä, minä.

Mutta entä ikääntynyt naapurisi? Diabeetikko jonka kohtaat kaupassa? Työkaverisi iällä oleva äiti?

Onko muilla ihmisillä mitään väliä?

He voivat ottaa rokotteen. Rokote suojaa vain ottajaansa.

Sillä ei ole mitään väliä ottaako naapurin Sirpa rokotteen sinulle tai minulle. Mikäli olet rokotettu niin olet aikalailla turvassa.

Ihan sama asia kuin influenssan kanssa. Influenssarokote suojaa sinua itseäsi. Miksi tämä on niin hankala ymmärtää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi