Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sinulla on ripuli menetkö töihin?

Vierailija
04.02.2015 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain löysä maha ja pystyn pidättämään, niin menen töihin. Vesiripulilla jään kotiin, koska silloin tiedän, että olen sairas. En halua tartuttaa muita ja ei ole kiva, jos menee ruikulut housuun!

Vierailija
22/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopexia naamaan ja töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalas sain kuulla näitä avautumia yhdeltä hoitsult. Norossahan minäkin töitäni joudun tekemään, yrjöpaskon ja hoidan potilaat, ihanan hygienistä ja varmasti potilasturvallisuus huipussaan. Jäi vain epäselväksi saikohan tämä hoitsu koskaan sitä kirkkainta kruunua..

Vierailija
24/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norossa töissä???? Voi herraisä

Vierailija
25/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla on infektioripuli, siis mahatauti, en todellakaan mene töihin. Mutta mulla on myös erittäin herkkä vatsa, joka protestoi ripulilla mm. psyykkistä stressiä, tiettyjä ruokia ja kuukautisia ja näitä en jää kotiin potemaan. Onneksi erotan nämä toisistaan melkoisella varmuudella. 

Vierailija
26/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep, oli kuule ihan ylpee siitä ja ihmetteli miksi me muut jäädään kotiin. Näitähän on.

Vierailija
27/28 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:55"]

Sairaalas sain kuulla näitä avautumia yhdeltä hoitsult. Norossahan minäkin töitäni joudun tekemään, yrjöpaskon ja hoidan potilaat, ihanan hygienistä ja varmasti potilasturvallisuus huipussaan. Jäi vain epäselväksi saikohan tämä hoitsu koskaan sitä kirkkainta kruunua..

[/quote]

Voi elämä... Tuollainen pitäisi ilmiantaa, varoitushan tuosta sietäisi saada kun tahallaan altistaa potilaita.

Lääkäritkin aika herkästi määrää saikulle, mikäli on epäilys vatsatautiripulista. Tuskinpa siitä mitään sairaslomaa annettaisiin, mikäli ei koettaisi kotiinjäämisen arvoisena asiana.

Vierailija
28/28 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan