Rokottomattomat saa irtisanoa
Latvia on ensimmäinen EU maa uudessa trendissä, jossa rokottomattomat voidaan irtisanoa välittömästi. Sama on valmisteilla monessa muussa EU maassa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008408020.html
Kommentit (377)
OIKEAA PUHETTA KERANKIN TÄLLÄ KANAVALLA JOILLA EI OLE ROKOTE KUNOSSA NIIN POTKUT PERSEESEEN HETI...
Mutta rokote tiedot ovat salaisia, niitä ei tarvitse esitellä...
Vierailija kirjoitti:
En välttämättä laskisi sen varaan. Onhan tässä nähty kuinka perustuslain yli kävellään miten sattuu.
inho ihmiset kirjoitti:
OIKEAA PUHETTA KERANKIN TÄLLÄ KANAVALLA JOILLA EI OLE ROKOTE KUNOSSA NIIN POTKUT PERSEESEEN HETI...
Elämämkoulu
inho ihmiset kirjoitti:
Älä vauhkoile. Ei koske Suomea : )
Pfizer hakee jo lupaa koronalääkkeelle, joten pian voidaan unohtaa nämä juupas/eipäs koronakeskustelut.
Sitä odotellessa , haittaa tulee työnantajalle ja asiakkaille .
Vierailija kirjoitti:
Työterveys sen ilmoittaa jos koronarokotetiedot vaaditaan. Ihan kuten nytkin työterveystarkastuksien perusteella ilmoittavat: soveltuu annettuun tehtävään/ei sovellu tehtävään.
Eikö teillä pässeillä ole muuta tekemistä kuin notkua päivät pitkät kirjoittelemassa jonnin joutavia. Jokaisella on itsemääräämisoikeus ottaa rokote tai olla ottamatta. ja se ei kuulu kenellekkään. Itse otin ja sairastuin koronaan. Muut perheessä ei ole ottanut eli 4 viidestä ei sairastunut. Ja vain yksi oli sairastunut ja minä sain sen. Kukaan muu työpaikassa ei sairastunut.
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla ei ainakaan ole varaa irtisanoa ainoatakaan työntekijää. Nyt jo ollaan tiukilla ja ollaan oltu pitkään, eikä kokeneista osaajista voi päästää irti.
Tuo ei liene ongelma. Kokeneilla osaajilla kun on lähtökohtaisesti enempi järkeä ja ovat sen takia rokotettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi varastomies oli rokotteita vastaan jo puoli vuotta ennen kuin niitä oli olemassa. Ihan täyskahjo muutenkin, toivottavasti potkivat pois.
Todisteita jo maailmalla runsain mitoin Rokotekuolemista. Asiantuntijat Pfizerin varatoimitusjohtaja tri.Michael Yeadon vavaroittaa kansalaisia ottamasta kyseenalaista K-rokotetta. Hän sanoo kuinka lapset ja nuoret joutuvat kantamaan testivaiheessa olevan rokotteen vakavat riskit, vaikka tauti heille ei ole senkään vertaa vaarallisempi kuin kausi-influenssa. Kuolinluvut ovat kasvaneet tuhansiin eri puolilla maailmaa. Mikä on huippu.?
Iso-Britanniassa kuollut 130 000 ihmistä koronaan. Melko useita nekin.
Vierailija kirjoitti:
inho ihmiset kirjoitti:
SAAT JÄÄDÄ YKSIN SINNE PULJUUSI PAISKIMAAN MAPPEJA SEINILLE. ILMAN KETÄÄN.!
Elämämkoulu
Minä saisin kenkää ellen olisi rokotettu. Rokotepassi vaaditaan että pääsen jollekin työkohteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän työpaikalla ei ainakaan ole varaa irtisanoa ainoatakaan työntekijää. Nyt jo ollaan tiukilla ja ollaan oltu pitkään, eikä kokeneista osaajista voi päästää irti.
Tuo ei liene ongelma. Kokeneilla osaajilla kun on lähtökohtaisesti enempi järkeä ja ovat sen takia rokotettuja.
Rakennettu Terrorismi lietsonut jälleen kaaosta kansalaistensa Joulukulkueessa USA:ssa. Kehottaisin ihmisiä
tarkoin harkitsemaan matkustamista ulkomaille.Tämänkaltaiset iskut varsin yleisiä nyt EUkin alueella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa varmaan nuppi mennä sekaisin tästä koronahysteriasta, mutta tulin miettineeksi noita ”rokottomattomien” määritelmiä.
Jos toisesta rokotuksesta on ollut alle 2 viikkoa, niin henkilö lasketaan ”rokottomattomaksi”. Johtuisiko se siitä, että vakavan haitan riski on suurin heti rokotteen ottamisen jälkeen? Eli jos henkilö esim. kuolee alle kaksi viikko rokotuksesta, niin sitä ei tarvitse tilastoida rokotehaittana vaan voidaan raportoida ”rokottamattoman koronakuolemana”.
Maalaisjärjellä rokotettu on rokotettu, mutta koronan myötä tullut uudet määritelmät rokotuksiinkin.
Koronapassillisille kysymys: saitteko passin heti 2. rokotuksen jälkeen vai jouduitteko odottamaan kaksi viikkoa?
Sori offari, mutta tämä on harvoja koronakeskusteluja, joita mode ei ole poistanut.
ÄLKÄÄ enää menkö halpaan. Voivat kohta vaatia kolme jne. rokotusta, ennenkuin saisi koronapassin. Porkkana ON SE ROKOTE, MUULLA EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ. Väliä ei ole edes sillä sairastutteko rokotteesta vai ette.!
Parastsa alkaa rauhoittumaan kirjoitti:
Pfizer hakee jo lupaa koronalääkkeelle, joten pian voidaan unohtaa nämä juupas/eipäs koronakeskustelut.
Britaniassa tutkittu jo tuota "lääkettä" siinä videolla näytettiin siitä eristettyä ainetta mikä reagoi mangneettiin liikkuen aina mangneetin suuntaan. Eli samaa grafeiinioksidia kuin Pfizerin aikaisemmissa
rokotteissakin. Kuka enää voi uskoa noihin injektioihin laitettuihin tutkijoillekin käsittämättömien aineiden
ja rihmaeliöiden "nanoteknologia" sekotteisiin, shotteihin.
Vierailija kirjoitti:
inho ihmiset kirjoitti:
Älä vauhkoile. Ei koske Suomea : )
"Nanoteknologia shotti olkapäähän" vai potkut. ?ELÄMÄLLÄKÖ EI ENÄÄ MITÄÄN VÄLIÄ. Koekaniiniksiko.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rokotteet ovat lisänneet ihmisissä välinpitämättömyyttä muita ihmisiä kohtaan, agressiivisuutta ja silmitöntä vihaa. Sen oon huomannu sekä omassa elämässäni, kuten myös tällä palstallakin.
Tämäkin foorumi on täynnä viestejä missä toivotaan rokottamattomien kuolemaa, kitumista, lynkkaamista. Miksi?
Minkälainen ihminen toivoo tuntemattomille ihmisille pahaa ja kuolemaa?
En ymmärrä
Niin, mitähän tuossa rokotteessa oikein onkaan ...
Olen kaksi rokotetta ottanut ja nyt taustaa. Mikään elämässäni ei ole muuttunut viime aikoina, kaikki on hyvin, ei ongelmia töissä, ei kotona, ei mitään ihmeellistä. Olen yleensä positiivinen ja hyväntuulinen ihminen, ei stressiä, ei huolta huomisesta. Seuraava saattaa vaikutta höperöltä tai moni epäilee että valehtelen ja olen rokotevastainen. Ei en ole ja tämä kokemani on ollut minulle todellisuutta. Ei tietenkään ole pakko uskoa.
Toisen rokotteen (syyskuu alku) jälkeen olin kuin maani myynyt. Ahdistunut, itkuinen ja lähes päivittäin kummallisia itkukohtauksia vaikkapa vain kahvia juodessa tai kävelyllä ollessani. Alkoi vaan kyyneleet valumaan ja itkin tuntikausia. Rinnassani tuntui "möykky" tai paine, en osaa kuvailla ja se painoi ja ahdisti todella paljon ja teki mieli alkaa repiä sitä pois. Yht'äkkiä kaikki oli synkkää ja olo oli levoton. Kotona en osannut pysyä paikoillaan, vaan kuljin huoneesta toiseen kuin riivattu ja "möykky" rinnassa vaan kasvoi.
Puolisoni ihmetteli usein mikä minulla on ja mitä on tapahtunut. Selitin vaan möykystä ja itkin. Ei hän osannut auttaa, mutta yritti kuitenkin lohduttaa ja katsoa etten olisi paljoa yksin.
Lokakuussa kuukautiset kestivät 3,5 viikkoa ja koko kesän ovat olleet sekaisin, jo siis ekasta piikistä lähtien. Onneksi vihdoin, kun nuo kuukautiset menivät pois, niin mieli ja olokin alkoivat tasaantumaan, mutta yli 2 kuukautta se kesti. Ihan hirveää aikaa ja mielessäni suunnittelin jopa itsem*rhaa. Suunnittelin kaikki valmiiksi, miten ja missä. En koskaan aiemmin ole ajatellut tap*aa itseäni, joten en tiedä mistä nuo ajatukset nyt kumpusivat.
En vieläkään koe olevani täysin kunnossa, mutta eipä enää itketä joka päivä ja möykky ei tunnu enää niin isona ja painostavana. Enkä enää suunnittele pois menoa. Hieman valoa tunnelin päässä.
Kroatia lopettanut K-rokotukset. Italian ja Saksan, Kroatian EU:ministerit kertoivat videolla vauva.fi sivuston videossa, kuinka meidän tulee toimia jos emme halua joutua koekaniineiksi. Maailmalta on useita lakimiehiä ja lääkäreitä (satoja) kertonut samasta asiasta. Mm. EU:n lakeihin on kirjattu ihmisoikeus työntekoon, ja oman itsensä hallintaan." Puollustamme oikeuksianne". Koska meidät on valittu tähän tehtävään. Kansalaisia kiristetään kaikkialla. Ottakaa yhteyttä hallituksiinne kertomalla omat näkemyksenne asiasta. He muistuttavat meille siitä,että myös testit ovat lääketieteellinen koe kansalaisia vastaan. "Kaikkialla Euroopassa EI ole EU-Passia." Heidän mielestään rokottamattomat ovat saavuttaneet jo 2v.aikana immuniteetin, laumasuojan. EU:n lakeihin on kirjattu (Peruslaki, Ihmisoikeus) olla puuttumatta ihmisten perusoikeuksiin, laillisuuden ja poliittisten syiden ja fyysisyyden puolesta. Passi ei ole terveyttä varten.
Vierailija kirjoitti:
ONNEKSI SUOMESSA ON PERUSTUSLAKI.
Niinpä. Kansalainen on oikeutettu terveyden suojaan pelkäämättä, että kouluttamaton luuseriporukka tartuttaa tauteja.
[/quote]
Ajoneuvovero on oikein hyvin perusteltavissa edelleenkin. Hyvä vero jäi voimaan.
Etko itse siis halua edes maksaa veroja, sen lisäksi ettet halua ottaa rokotetta?
Lokki-hälytys![/quote]
Hienoa, että on Suomessa on noin tunnollisia veronmaksajia. Autoilu on edelleen aivan liian halpaa. 🙃
Marinin politbyro näyttää rantautuneen heti aamusta AV:lle.