Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko miehen tarjota baarissa?

Vierailija
03.02.2015 |

Perustele, että miksi kuuluu/miksi ei kuulu. Luettelen nyt kolme tilannetta, kerro mielipiteesi:
a) Mies on (ensimmäisillä) treffeillä naisen kanssa, eivät seurustele vielä (mutta ovat ehkä tapailleet vähän aikaa)
b) Mies on vakituisen seurustelukumppaninsa kanssa ulkona, eivät asu yhdessä (eli ei tod.näk. ole yhteisiä rahoja)
c) Mies on ulkona avovaimonsa/vaimonsa kanssa, vaikuttaako asiaan että onko heillä täysin yhteiset rahat vai onko molemmilla myös omat tilit

Entä kuuluuko naisen tarjota miehelle baarissa? Missä tilanteissa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu, mutta kyllä jokainen mies jonka kanssa olen seurustellut on tarjonnut tilanteissa a, b ja c. Nykyisen aviomiehen kanssa meillä on omat tilit, mutta periaatteessa yhteiset rahat. Mies maksaa aina kun ollaan ulkona syömässä tai kahvilla.

Nuorempana kun kävin treffeillä, tarjosivat miehet aina kahvin ja pullan tai vaikka lasillisen viiniä. Itse olen välillä tarjonnut takaisin, ainakin jos on juotu toiset kahvit tai jatkettu jonnekin muualle. Tosin moni mies on kieltäytynyt ottamasta minulta mitään vastaan. Miehet olivat työssäkäyviä, minä opiskelin ja kävin töissä.

Mielestäni on mukavaa jos mies tarjoaa, se osoittaa ettei mies ole liian pihi ja niuho. Ihan samalla tavalla kavereidenkin kesken tarjotaan vaikka kahvit, eikä niitä kukaan muistele tai laske, että tarjoa sinä nyt, kun minä tarjosin viimeksi.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla