Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätös on tehty: musta tulee etä-äiti :/

Vierailija
03.02.2015 |

Kesään asti näin. Oli kyllä tosi vaikea ratkaista asia, mutta kun miehen kanssa meni sukset ristiin ja yhdessä asuminen alkoi ahdistaa, piti tehdä jotain. Vaavi lähtee nyt isin kanssa:(

Kommentit (140)

Vierailija
21/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:05"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:01"]Mitäs isukki tykkää?
[/quote]

Mun isä? No ei tykkää. Sehän se vaati sen, että ratkaisua tarkastellaan uudestaan kesän alussa.

ap
[/quote]
Pistääkö hanat kiinni jos eroat?
[/quote]

Ei kai...

ap

Vierailija
22/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:02"]Muru :) Kiva kuulla susta.
[/quote]

Hei:) Olen ollut hiljaa, kun tässä on ollut kaikenlaista kotielämässä. Ja on ollut vaikeaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty. Nyt rentodut ja pidät hauskaa, kyllä isi hoitaa.

Vierailija
24/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]

Niinpä. Mutta katsotaan sitten kesäkuussa uudestaan. ap

[/quote]

Jos haluat lapsesi luoksesi asumaan niin ei kannata suostua etä-äidiksi. Jos lähivanhempi ei itse suostu ryhtymään etävanhemmaksi niin myöskään viranomaiset eivät lähde riepottelemaan lasta kodista toiseen ilman todella painavia syitä.
[/quote]

Isä lupasi auttaa.

ap

Vierailija
25/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mites miehen bilettäminen ja huumeet sopii kuvaan kun hän on lähivanhempi? Vai meneekö hänen luokseen myös lastenhoitajat?

Vierailija
26/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru, juuri tänään ajattelin mitähän sinulle kuuluu. Ikävä kuulla, että tilanteesi on tuo. Pahoittelut, ihan vilpittömästi. Tulet saamaan täältä taas paskamyrkyn niskaasi, mutta varmaan sen jo tiedät.
Miksei vuoroviikkoasuminen onnistu? Minkä ikäinen lapsi on nyt?

Vierailija
27/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isä ja vauva jää asumaan kotiin ja sinä muuta pois?

Vierailija
28/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen valitus siinä on jos lapsi jää asumaan isälle.Itse naisena totean että naisten vaatima tasa-arvo sopii niinkauan kuin se naisille sopii.Eikös tasa-arvoon kuuluis myös suhteet lapsiin? Kuka toivottaa isälle jaksuhaleja ja ihmettelee ja siunailee kun mies kertoo jäävänsä etäisäksi.Naiset valittaa aina kaikesta kun ei ole tasa-arvoa mutta tässä ei ikinä toteudu tasa-arvo.Ja todella,olen nainen,äiti ja mummo.Olen elänyt lähi-ja etä-äitinä koska tyttäremme asui kahta kotia,virallinen osoite oli isällä koska minä olin sejoka eron halusin,ja kai "itsekkäistä" dyistä koska olin vain nähnyt liittoni loppuun.Nyt hoidan tyttäreni neljää lasta ainakin kerran kk:ssa että saavat yhden viikonlopun omaa aikaa.Vaari tekisi samoin mutta on pyörätuolissa,ja ylläri,pylläri....olen hänen kanssaan tosiYSTÄVÄ.Jos emme olisi silloin eronneet en tiedä kuinka katkerat välit nyt olisi.

Vierailija
29/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:05"]Miksi yhdessäolo miehesi kanssa alkoi ahdistaa? Oliko päätös asumuserosta kokonaan sinun? Minkä ikäinen on vauva?

Voimia kovasti perheelle ❤ ei varmaan ollut helppo tilanne.. Jaksuhali ❤
[/quote]

Sattui parisuhteessa vähän kaikkea. Luottamuspulaa. Mä en halunnut enää hautautua kotiin ja asiat kärjistyivät. Sitten terapiaa ja siellä mä kypsyttelin päätöstä. Ei ollut helppoa. Ensin olin sitä mieltä, että totta kai vauva jää mun kanssani, mutta mies laittoi pahasti hanttiin.

ap

Vierailija
30/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei pääse mies rilluttelemaan.

Vierailija
31/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme muru?

Vierailija
32/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:14"]Mikä ihmeen valitus siinä on jos lapsi jää asumaan isälle.Itse naisena totean että naisten vaatima tasa-arvo sopii niinkauan kuin se naisille sopii.Eikös tasa-arvoon kuuluis myös suhteet lapsiin? Kuka toivottaa isälle jaksuhaleja ja ihmettelee ja siunailee kun mies kertoo jäävänsä etäisäksi.Naiset valittaa aina kaikesta kun ei ole tasa-arvoa mutta tässä ei ikinä toteudu tasa-arvo.Ja todella,olen nainen,äiti ja mummo.Olen elänyt lähi-ja etä-äitinä koska tyttäremme asui kahta kotia,virallinen osoite oli isällä koska minä olin sejoka eron halusin,ja kai "itsekkäistä" dyistä koska olin vain nähnyt liittoni loppuun.Nyt hoidan tyttäreni neljää lasta ainakin kerran kk:ssa että saavat yhden viikonlopun omaa aikaa.Vaari tekisi samoin mutta on pyörätuolissa,ja ylläri,pylläri....olen hänen kanssaan tosiYSTÄVÄ.Jos emme olisi silloin eronneet en tiedä kuinka katkerat välit nyt olisi.
[/quote]

Murun mies on vaan mielenkiintoinen tapaus. Ei isä materiaalia.

Vierailija
33/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:16"]Mikä ihme muru?
[/quote]
Googleta.

Vierailija
34/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:11"]Mutta mites miehen bilettäminen ja huumeet sopii kuvaan kun hän on lähivanhempi? Vai meneekö hänen luokseen myös lastenhoitajat?
[/quote]

Toinen menee. Vauva nukkuu jo tosi hyvin, niin kyllä ne pärjäilee. Mies on ollut nyt tiiviisti pikkuisen kanssa. Otti lomaakin sitä varten.

ap

Vierailija
35/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:05"]Miksi yhdessäolo miehesi kanssa alkoi ahdistaa? Oliko päätös asumuserosta kokonaan sinun? Minkä ikäinen on vauva?

[/quote]

Sattui parisuhteessa vähän kaikkea. Luottamuspulaa. Mä en halunnut enää hautautua kotiin ja asiat kärjistyivät. Sitten terapiaa ja siellä mä kypsyttelin päätöstä. Ei ollut helppoa. Ensin olin sitä mieltä, että totta kai vauva jää mun kanssani, mutta mies laittoi pahasti hanttiin.

ap
[/quote]

Niin eli bilettäminen ja viinin lipitys ystävämiesten kanssa houkutteli, kotielämä ei....
[/quote]

En ole Apee, mutta mitä ihmettä? Minä en masennukseltani olisi kyennyt vauvaa hoitamaan yksin. Sitten tuli ero, niin tottakai vauva meni isälle eikä minulle. Ei ollut mistään juhlimisista tai muusta kiinni vaan siitä, että en edes sängystä päässyt ylös ja kotoota poistuminenkin oli yhtä taistelua. Miten siinä sitten hoidat vauvaa ja ulkoilet sen kanssa, kun et meinaa jaksaa edes istestäsi pitää huolta tai pysty poistumaan kotoa.

Vierailija
36/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen tottakai,miksi se on aina naiselle tottakai.Eikö se olis paras klinikalla keinohedelmöittää niin ettei isää näkiskään.Sais itsekkäästi vaan itse omia lapsen,ei olis mitään ylimäärästä,kun mieshän on vain siittäjä,eihän sen tunteista tartte vä'littää.Ajattelee äskeinen äiti ja mummo.

Vierailija
37/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:13"]Muru, juuri tänään ajattelin mitähän sinulle kuuluu. Ikävä kuulla, että tilanteesi on tuo. Pahoittelut, ihan vilpittömästi. Tulet saamaan täältä taas paskamyrkyn niskaasi, mutta varmaan sen jo tiedät.
Miksei vuoroviikkoasuminen onnistu? Minkä ikäinen lapsi on nyt?
[/quote]

En kerro tarkkaan, mutta kesävauva. Me haluttiin kumpikin vauvalle pysyvät olosuhteet. Tosin kotihan sillä vaihtuu, kun mä jään tänne.

ap

Vierailija
38/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:15"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:05"]Miksi yhdessäolo miehesi kanssa alkoi ahdistaa? Oliko päätös asumuserosta kokonaan sinun? Minkä ikäinen on vauva?

[/quote]

ap
[/quote]

Niin eli bilettäminen ja viinin lipitys ystävämiesten kanssa houkutteli, kotielämä ei....

Vierailija
39/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yh-äitini kanssa kaksistaan ja voin kaikella rakkaudella sanoa, että jos äiti on vähänkään epätasapainoisempi kuin isä (aivan mahdollista, siis sanon tämän yleisellä tasolla, en tästä tapauksesta, kun en tunne ees) niin lapsen ei ole hyvä asua sen äidin kanssa. Varsinkin jos siis äiti on esim. ilkeä lapselle ja epätasapainoinen. 

Kannatan sen vanhemman luona pääsääntöisesti asumista, joka on enemmän sinut itsensä kanssa. Mulla se ei ehkä olisi ikävä kyllä ollut isäkään. Jälkeenpäin on hankala sanoa. Tai sitten olisi. Ainakin sen etävanhemman luona on mahdollista ottaa lähinnä rusinat pullasta :)

Vierailija
40/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:16"]Mikä ihme muru?
[/quote]
Googleta.
[/quote]
miten voi arvata heti et joku bloggaaja kirjoittaa täällä?