Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätös on tehty: musta tulee etä-äiti :/

Vierailija
03.02.2015 |

Kesään asti näin. Oli kyllä tosi vaikea ratkaista asia, mutta kun miehen kanssa meni sukset ristiin ja yhdessä asuminen alkoi ahdistaa, piti tehdä jotain. Vaavi lähtee nyt isin kanssa:(

Kommentit (140)

Vierailija
81/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:11"]Vaikutat jotenkin vastenmieliseltä ihmiseltä enkä ole ollenkaan varma noiden juttujesi perusteella onko sinusta sitoutumaan äitiyteen jossei isot tukijoukotkaan riitä. Oletko jäänyt jossain määrin lapsen tasolle? Jos vauvan isä on yhtään vakaampi persoona niin jätä suosiolla lapsi hänen hoitoonsa ja tyydy etän rooliin. Lapsi alkaa olla siinä iässä että todella kärsii jos häntä heitellään vanhemmalta toiselle. Lapsi tarvitsee pysyvyyttä, eikä miesten perässä juokseva teini-ikäisen pitkäjänteisyydellä varustettu viininlipittäjä ole sitä lähimainkaan. [/quote] Jahas. Kiitos. Juuri nyt mä en kaipaa tuollaista. ap

[/quote]

Siskosi tuskin kaipasi että nussit hänen poikaystäväänsä, miehesi tuskin kaipasi että petät häntä useaan otteeseen. Lapsesi ei aivan varmasti kaipaa heittopussina oloa.

Jännä miten et koskaan ota vastuuta mistään. Lässytät vain kuinka oli lieventäviä asianhaaroja, ollut rankkaa, etkä ole itsesi. Kasva jo aikuiseksi. Isäsi olisi kyllä hyvä laittaa jo rahahanat kiinni.

Vierailija
82/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:47"]Miksi sää päätit hankkia sen lapsen vai oliko vahinko? [/quote] Mies halusi tosi paljon. ap [/quote] Ja sulla ei ole omia mielipiteitä? Lapsestasi tulee varmaan tosi onnellinen kun kuulee että syntyi vain koska äiti halusi miellyttää isää...

[/quote]

Aika moni lapsi syntyy vain siksi, että nainen halusi lapsen (ja ehkäisy petti...). Sitten syytellään lapsen isää, kun tämä ei halua pitää yhteyttä lapseen, jota ei olisi koskaan halunnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:13"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:11"]Vaikutat jotenkin vastenmieliseltä ihmiseltä enkä ole ollenkaan varma noiden juttujesi perusteella onko sinusta sitoutumaan äitiyteen jossei isot tukijoukotkaan riitä. Oletko jäänyt jossain määrin lapsen tasolle? Jos vauvan isä on yhtään vakaampi persoona niin jätä suosiolla lapsi hänen hoitoonsa ja tyydy etän rooliin. Lapsi alkaa olla siinä iässä että todella kärsii jos häntä heitellään vanhemmalta toiselle. Lapsi tarvitsee pysyvyyttä, eikä miesten perässä juokseva teini-ikäisen pitkäjänteisyydellä varustettu viininlipittäjä ole sitä lähimainkaan. [/quote] Jahas. Kiitos. Juuri nyt mä en kaipaa tuollaista. ap

[/quote]

Siskosi tuskin kaipasi että nussit hänen poikaystäväänsä, miehesi tuskin kaipasi että petät häntä useaan otteeseen. Lapsesi ei aivan varmasti kaipaa heittopussina oloa.

Jännä miten et koskaan ota vastuuta mistään. Lässytät vain kuinka oli lieventäviä asianhaaroja, ollut rankkaa, etkä ole itsesi. Kasva jo aikuiseksi. Isäsi olisi kyllä hyvä laittaa jo rahahanat kiinni.
[/quote]

Me oltiin teinityttö ja aikuinen mies! Ja olen mäkin joutunut pettymään tässä parisuhteessani.

ap

Vierailija
84/140 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:59"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:47"]Miksi sää päätit hankkia sen lapsen vai oliko vahinko? [/quote] Mies halusi tosi paljon. ap [/quote] Ja sulla ei ole omia mielipiteitä? Lapsestasi tulee varmaan tosi onnellinen kun kuulee että syntyi vain koska äiti halusi miellyttää isää...

[/quote]

Aika moni lapsi syntyy vain siksi, että nainen halusi lapsen (ja ehkäisy petti...). Sitten syytellään lapsen isää, kun tämä ei halua pitää yhteyttä lapseen, jota ei olisi koskaan halunnut.
[/quote]

Mä en ole hylkäämässä lastani. En ikinä.

ap

Vierailija
85/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei lähtenyt isisin kanssa

Vierailija
86/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:13"]

[/quote]

[/quote]

Me oltiin teinityttö ja aikuinen mies! Ja olen mäkin joutunut pettymään tässä parisuhteessani.

ap
[/quote]

Miten tarkalleen olet pettynyt?

Vierailija
87/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Tajusin juuri, että luin ensimmäiset muru-ketjut keväällä 2012. Kohta kolme vuotta sitten!

Vierailija
88/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Tekisinkö vauvan nyt, näillä kokemuksilla? En. Kadunko vauvan hankkimista? En! Menisinkö naimisiin? En. Seurustelisin väljästi.

Miehen into mennä naimisiin ja saada perhe mun kanssani olivat päämotiivit kaikelle. Mä menin imuun mukaan. Kuinkahan moni on tehnyt saman, mutta pitää suunsa kiinni? Ja nyt mä olen tässä. Kaiken pitäisi olla hyvin, mutta ei ole. Mulla itsellä on, mutta tämä kuvio ei ole.

ap

Vierailija
89/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:37"]

mä tässä aloin miettimään Murun taustoja. Muru ilmeisestikin hyvin varakkaasta perheestä. voisiko olla niin, että Murun vanhemmat toki rakastaneet tyttöä mutta rakkaus osoitettu aina rahalla. saanut aina kaiken mitä vaan halunnut, eli pilalle hemmoteltu pikku prinsessa. mutta koska Muru ei oikeaa rakkautta saanut, ei Muru tiedä mitä on rakastaminen ja välittäminen. siksi Muru ei nyt osaa itsekkään rakastaa tai välittää kenestäkään.

[/quote]

Murun isähän petti murun äitiä mennen tullen ja Muru tiesi tästä. Isukki taisi ostaa Murun hiljaiseksi. Ei ole ihme, ettei Muru pysty rakastamaan ketään tai ymmärrä mitä on parisuhde. Hän haluaa vain huomiota.

Vierailija
90/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 14:37"]

mä tässä aloin miettimään Murun taustoja. Muru ilmeisestikin hyvin varakkaasta perheestä. voisiko olla niin, että Murun vanhemmat toki rakastaneet tyttöä mutta rakkaus osoitettu aina rahalla. saanut aina kaiken mitä vaan halunnut, eli pilalle hemmoteltu pikku prinsessa. mutta koska Muru ei oikeaa rakkautta saanut, ei Muru tiedä mitä on rakastaminen ja välittäminen. siksi Muru ei nyt osaa itsekkään rakastaa tai välittää kenestäkään.

[/quote]

Murun isähän petti murun äitiä mennen tullen ja Muru tiesi tästä. Isukki taisi ostaa Murun hiljaiseksi. Ei ole ihme, ettei Muru pysty rakastamaan ketään tai ymmärrä mitä on parisuhde. Hän haluaa vain huomiota.
[/quote]

Mä rakastan mun vauvaani ja miestäni, vanhempiani ja rakkaimpia ystäviäni.

ap

Vierailija
91/140 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:40"]

[/quote] Mä rakastan mun vauvaani ja miestäni, vanhempiani ja rakkaimpia ystäviäni. ap

[/quote]

No ehkä olet oppinut omituisen tavan näyttää rakkautesi.

Normaalit rakastavat äidit eivät jätä vauvaansa ja lähde eri maahan reissutöihin ellei ole todellinen pakko. Murulla ei ollut rahallista pakkoa mutta kun se työ oli niin mielenkiintoista jne.

Normaalit rakastavat vaimot eivät petä miestään vähän väliä "vahingossa" ja ajaudu usein sellaisiin tilanteisiin jossa on helppo pettää.

Normaalit rakastavat siskot eivät pane siskon poikakaveria.

Normaalit ihmiset eivät laita kaikkia mokiaan muiden syyksi. Tai odota että kaikki kehuisivat ja olisivat samaa mieltä jos toinen on tekemässä tyhmiä.

jne.

Oikeastaaan ainoa asia mikä säälittää on vauva ja hänen tulevaisuutensa. Muru on omat ongelmansa hankkinut tekemällä oman päänsä mukaan asioita jotka eivät välttämättä olisi ollut järkeviä. Mutta vauva on syytön kaikkeen siihen mitä nyt joutuu sitten muiden päähänpistojen takia kestämään (vaihtuvat hoitajat, vanhemmat joita kiinnostaa ulkomaantyökeikat, huumeet ym enemmän kuin vauva),

Vierailija
92/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
93/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiopaatti tai narsisti...vai sellainen:D

ap

Vierailija
94/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 01:04"]

Bestis lupasi olla sen yön mun kanssani.

ap

[/quote]

Surkea yritys provota vielä yöllä nostamalla ketjua puoli tuntia viimeisen viestin jälkeen. Huoh.

Vierailija
95/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tarina on jo vähän liian ennalta-arvattava...

Vierailija
96/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon vaavin kanssa pitää välillä touhuta. Valitettavasti tulee tosiaan taukoja viesteihin...

ap

Vierailija
97/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
98/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muru ole totta koska mitään henkistä kehitystä ei tapahdu ja näitä juttuja lukiessa tulee mieleen itsekäs ja kypsymätön teini joka on jäänyt elämässä ilman hoivaa ja rakkautta ja kumisee nyt tyhjyyttään. 

Yksikään melkein 30v. nainen ei voi olla näin lapsellinen niin monella tasolla edes papan lomakon turvin. Jos Muru olisi aito niin hänellä olisi joku oikea vika päässä...sosiopaatti tai narsisti tai joku henkinen kehitysvamma. Luulihan se yksikin hullu akka mielisairaalassa olevansa oikea prinsessa ;)

Vierailija
99/140 |
05.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 19:02"]Ei muru ole totta koska mitään henkistä kehitystä ei tapahdu ja näitä juttuja lukiessa tulee mieleen itsekäs ja kypsymätön teini joka on jäänyt elämässä ilman hoivaa ja rakkautta ja kumisee nyt tyhjyyttään. 

Yksikään melkein 30v. nainen ei voi olla näin lapsellinen niin monella tasolla edes papan lomakon turvin. Jos Muru olisi aito niin hänellä olisi joku oikea vika päässä...sosiopaatti tai narsisti tai joku henkinen kehitysvamma. Luulihan se yksikin hullu akka mielisairaalassa olevansa oikea prinsessa ;)
[/quote]

Nooh, paljonkohan sitä itse kukaan kehittyy.....
Kirjat on kehityskertomuksia, ihmiset pysyy aika raakileina.

Vierailija
100/140 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:37"]

Tuon vaavin kanssa pitää välillä touhuta. Valitettavasti tulee tosiaan taukoja viesteihin... ap

[/quote]

Noo, kohta ei tarvi... Joko ne muuten lähti?