Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon olet miehesi kanssa yhteyksissä päivän aikana?

Vierailija
03.02.2015 |

Kiinnostaisi tietää, miten paljon pidätte miehenne kanssa yhteyttä esim. työpäivän aikana. Tuleeko laitettua muutama viesti päivän aikana vai vietättekö silloin hiljaiseloa? Asutteko yhdessä? Entä kauanko olette olleet yhdessä? Entä jos toinen on reissussa tms, tuleeko soitettua päivittäin? Kyselen, koska minusta pariskunnat jotka voivat olla 2-3 päivääkin olematta yhteyksissä, ovat outoja :D

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla työpäivien aikana yhteyksissä, ei ole aikaa eikä tarvetta. Työ- ja pitkillä viikonloppumatkoillakin 'no news is good news' on aina ollut normi, paitsi nykyään mies laittaa hyvän yön viestin. Yhdessä 25 vuotta.

Vierailija
22/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko tuoreessa suhteessa ja meillä on ollut vähän erimielisyyksiä tästä aiheesta. Itse olen aiemmissa suhteissani tottunut siihen, että joka päivä ollaan jollakin tavalla yhteyksissä. Otan myös aika paljon mallia oman äitini ja isäpuoleni suhteesta: äitini reissaa työn takia paljon ja tällöin soittelevat muutaman kerran päivässä ja laittavat viestejä vain toisiaan piristäen. Ja vaikka äitini tekisikin vain 4-6h työpäivän ihan kotimaassa niin siltikin soittavat toisilleen lounastauolla tms. Minusta tällainen on ihanaa ja osoittaa välittämistä, joten olen mieltänyt sen normaaliksi parisuhdekäyttäytymiseksi.

Nyt kuitenkin uuden mieheni (olemme reilu parikymppisiä) mielestä on normaalia, että päivän aikana ei olla yhteyksissä. Iltaisin jompi kumpi laittaa hyvän yön viestin ja yhteydenpito joidenkin päivien osalta on ollut sinä. Otin asian puheeksi ja mies sanoi, että ei johdu sitä että ei kiinnostaisi mitä minulle kuuluu. Vaan haluaa kuulemma puhua samat asiat kasvotusten. Minä taas kerron usein viestillä heti, jos päivän aikana sattuu jotain hauskaa ja muutenkin. Onneksi tähän asian on löydetty kompromissi ja enää ei ole päiviä, jolloin emme ole lainkaan yhteyksissä päivän aikana :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta yhdessä. Minä lapsen kanssa kotona, mies töissä. Toisinaan viestitellään päivän aikana, toisinaan taas ei, riippuu hyvin paljon päivästä :). Kun aloimme seurustella, en uskaltanut/viitsinyt häiritä miehen työpäivää, ja soitin/viestitin vasta kun hän oli päässyt töistä.

Jos mies on reissutöissä, silloin soittelemme vasta illalla, päivällä saatan joskus kertoa kuulumisia kuvien kera :).

Vierailija
24/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v yhdessä. Kyllä saatetaan soittaa kerran pari työpäivän aikana, jos toinen kotona lasten kanssa (molemmilla vuorotyö). Joskus on niin kiire ettei ehdi, mutta ehkä sit kotimatkalta..

Kyl soitellaan aika paljon. Välillä ärsyttää, kun mies lähtee käymään jossain ja heti soi puhelin ja mieshän se siellä soittelee :D

Vierailija
25/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myynyt aikani työnantajalle ma-pe 8-16 eikä sitä aikaa käytetä halihalipusuviestittelyyn. Jos on asiaa laitetaan yleensä meiliä. Mies reissaa paljon työkseen eikä sillonkaan päivittäin soitella. Ehtiihän tuota nähdä ja kuulla kotonakin

Vierailija
26/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eri asia jos ei asu yhdessä/tuore suhde. Silloin kyllä päivittäinen yhteydenpito kuuluu asiaan, ei hyvänyönviesti riittäis mulle..
Me asutaan yhdessä, niin eipä oo tarvetta jutella työpäivän aikana (sama työaika meillä), jutellaan kotona heti kun nähdään. Soitetaan/viestitetään just kauppa-asiat tms. jos tarvetta.
Vaikka ollaan tosi sosiaalisia, ni ei meillä edes riitä asiaa niin paljoo, et roikuttais puhelimessa töissä ja sit vielä kotona keskustelua. Nii ja töissä tehdään TÖITÄ :)
12

Vierailija
27/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:54"]

8v yhdessä. Kyllä saatetaan soittaa kerran pari työpäivän aikana, jos toinen kotona lasten kanssa (molemmilla vuorotyö). Joskus on niin kiire ettei ehdi, mutta ehkä sit kotimatkalta..

Kyl soitellaan aika paljon. Välillä ärsyttää, kun mies lähtee käymään jossain ja heti soi puhelin ja mieshän se siellä soittelee :D

[/quote]

Olisit onnellinen, että mies soittelee :)

Vierailija
28/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soiteta, jos ei ole tärkeää asiaa; töissä kun molemmilla on töitä tehtävänä ja puhelin voi päivän aikana soida paljon työasioiden takia.

Jos toinen on reissussa niin yleensä soitellaan joka päivä, mutta jos ei ehdi niin ei se ole katastrofi.

Jos toinen on omissa menoissaan niin silloin soitetaan, jos on jotain asiaa, mutta ei todellakaan tarvitse soitella "hyvänyöntoivotuksia", kun viettää aikaa kavereiden kanssa tms. Ja itse asiassa on aika ihana nähdä vaikka sunnuntai-iltana, kun toinen on ollut viikonlopun jossakin eikä olla juteltu kertaakaan pariin päivään. :)

Yhdessä 6 vuotta ja +30- vuotiaita. Onneksi ajatellaan samoin omasta ajasta ja yhteydenpidosta. Meillä ei myöskään tarvitse kysyä "lupaa", jos haluaa lähteä illalla ulos. 

Vierailija
29/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään yhteyttä joka päivä. Paitsi silloin jos mies on juomassa tai jossain reissussa tai tarvitsee muuten aikaa. Minun mielestäni on kiva jutella miehen kanssa, tulen iloiseksi.

Vierailija
30/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhessä ollaan oltu 8 kk ja asttu yhessä 7 kk. Töissä ei voi olla koko ajan känny kädessä, mutta aina tauoilla viestitellään. Muutenkin ollaa tosi paljon yhteydessä kun toinen koulussa ja toinen kotona esim. Ehkä liikaa jonkun mielestä, usein koko kotimatkakin menee viestittelyssä. Osasyy ehkä se, että ollaan siihen totuttu kun meillä oli kesällä 5 viikkoa etäsuhde, jonka aikana jatkuvasti skypetettiin ja viestiteltii.

Vierailija
31/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä 5v. Joka päivä pidetään yhteyttä niin paljon kuin vain: tehdään etätöitä tai viesteillään/soitellaan/chattaillaan usein. Kun mies on reissutöissä, soitellaan monta kertaa päivässä. Yhteydenpito on joko lyhyitä asioita, söpistelyä ja hellittelyä tai pitkiä keskusteluja. Molemmat tykkäävät tästä tavasta! <3

Vierailija
32/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta vuotta etäsuhde meneillään, joten joku 30 viestiä Whatsappissa päivässä on varmaan aika keskiarvo. Ei kaikki siis työajalla.

Vierailija
33/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä, minä lasten kanssa kotona. Viestiä laitetaan silloin tällöin työpäivän aikana, soitan tai hän soittaa yleensä ruokatunnilla "kuulumisia".

Vierailija
34/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta yhdessä, 4 vuotta asuttu yhdessä ja kyllä joka päivä muutama viesti/yksi puhelu tulee päivän aikana tehtyä.

Vierailija
35/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v yhdessä. Useita viestejä päivän aikana watsappissa. Ja kuviakin laitan jos lapset keksivät jotain hauskaa. Mies tekee 12 tunnin vuoroa joten eipä työpäivinä ehditä oikein jutellakaan ku työmatkatkin vie suuntaansa tunnin. Kotona oon siis lasten kanssa.

Vierailija
36/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä ainakin muutamia viestejä lähettelemme. Ihan asiaa ja sitten hassuttelua tai romanttisia viestejä. Yhdessä 16 vuotta, naimisissa, lapsia.

Vierailija
37/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei me kyllä arkena ehditä työaikana viestittelemään. Yhdessä ollaan oltu kohta 9 vuotta.

Vierailija
38/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa olla niin kiinni toisessa, ettei pysty olla edes työpäivää erossa? Itse en pysty olemaan töissä puhelimellani enkä edes muista kotiasioita kun on niin kiire. Jos on asiaa esim. kaupassakäynti, niin sitten laitan viestiä esim töiden jälkeen.

Viikon työreissulla silloin tällöin. Riippuuu aikaerostakin paljon. Toinen nukkuu kun mä hereillä kotona.

Vierailija
39/39 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 23:37"]Minusta on outoa olla niin kiinni toisessa, ettei pysty olla edes työpäivää erossa? Itse en pysty olemaan töissä puhelimellani enkä edes muista kotiasioita kun on niin kiire. Jos on asiaa esim. kaupassakäynti, niin sitten laitan viestiä esim töiden jälkeen.

Viikon työreissulla silloin tällöin. Riippuuu aikaerostakin paljon. Toinen nukkuu kun mä hereillä kotona.
[/quote]

Samaa mieltä! Eikä mun mies - sen enempää kuin minäkään tykkäis että jatkuvasti puhelin piippais.
Mun miehellä on ihan perus nokialainen eikä ees whatsuppia siinä ole. Muutenkin se TOSI harvoin soittelee tai tekstailee. Eikä kyllä haittaa pätkääkään. :D
Kauppa-asioita ja muuta esim. lasten asioita saatetaan viestitellä/soittaa.