Onko kukaan jo saanut uusinta äitiyspakkausta?
Milloinkohan uskaltaa laittaa hakemuksen, jotta saa varmasti uuden pakkauksen?
Kommentit (7)
Mitä väliä sillä on onko pakkaus tämän vai viime vuoden mallia? Itse sain viime vuonna v 2013 pakkauksen enkä ikinä ymmärtänyt sitä vouhotusta.
Hain omani maanantaina ja oli vanha paketti. :)
Kun kaikki ajattelee kuin sinä, niin menee vielä kauan ennen kuin joku saa uutta laatikkoa. Varmaan vasta syksyllä kun kaikki kesälapset ovat syntyneet, ja äitien oli vain pakko laittaa hakemus jotta ehtis ajoissa.
Mä en kans tajua mitä väliä sillä on kumpi sieltä tulee? Kuka oikeasti on noin ryysyjen perään että niiden pitää olla just jotain tiettyä mallia?
En elättelisi toiveita uudesta laatikosta, jos vauva on kohta syntymäisillään. Kaikki odottelee maksimiajan ja laatikot kuluu hitaasti. Ehkä näin elokuun odottajana on toiveita saada uusi boksi.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:32"]Mitä väliä sillä on onko pakkaus tämän vai viime vuoden mallia? Itse sain viime vuonna v 2013 pakkauksen enkä ikinä ymmärtänyt sitä vouhotusta.
[/quote]
Sama täällä. Laskettu aika oli huhtikuussa enkä enää kuollaksenikaan muista, milloin pakkausta haettiin, mutta ei tullut mieleenkään kikkailla sillä. 2013 pakkauksen sain, tarpeellisia ja epätarpeellisia tavaroita siinä oli, uskoisin että kaikissa pakkauksissa.
En laittaisi vielä muutamaan viikkoon jos aikaa on..