Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aftan kanssa menee hermot! Auttaako ne apteekin tuotteet?

Vierailija
09.09.2006 |

Mä olen kärsiny tän mun aftan kanssa koko tämän viikon ja nyt alkaa mennä hermot. On niin sairaan kipee, etten pysty syömään mitään. Siihen kun osuu joku ruuan murunen, niin tuntuu ihan hirveeltä melkein varpaan päissä saakka.

Yleensä niiden kanssa helpottaa muutamassa päivässä, mutta tää on nyt jotenkin superkestävää sorttia.

Auttakaa, ennen kuin hypin seinille!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti ei ole suutulehdus - mulla oli kerran. aarg. jos ei helpota, käy lääkärissä, voit saada semmoista purskuteltavaa juttua.

Vierailija
2/8 |
09.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukkaa ei ole, enkä apteekkiinkaan pääse ennen huomista. Olisko jotain muita kotikonsteja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaöljy! Kokeile heti ja huomaat miten paljon helpompi olo. Afta ei enää hankaa ja olosi helpottuu. Varmasti turvallinen tapa ja toimii. Apteekkiin ei tarvii lähteä.

Sivelet siis vaan aftaan sormella ruokaöljyä. Kokeile ja tuu kertomaan kommenttisi. Näin olen itse tehnyt

Vierailija
4/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesethän hampaasi tahnalla, jossa ei ole lauryylisulfaattia (sodium lauryl sulfate)? Meidän perheen aftailijoilta ovat vaivat loppuneet, kun vaihtoivat hammastahnaa. Esim. Elmexiä voi käyttää, apteekissakin muistaakseni on joku sopiva merkki (oisko Yotuel?).

Kipua voit lievittää tulehduskipulääkkeellä, joitain auttaa myös mahan limakalvoille tarkoitetetut Antepsin tai Alsucral. Suolaliuoksella voi kurlata (1 tl suolaa, 2,5 dl lämmintä vettä), samoin klooriheksidiiiniä sisältävällä suuvedellä. Ja etenkin yötä vasten aftan päälle voi kiinnittää Aftab-tabletin.

Vierailija
5/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpottavat kummasti, tosin mulla kun oli afta pahimmillaan, koko kitalaki täynnä niitä rakkulita niin ei paljoa aftapit hyödyttänyt, kun ei niitä saanut niin vieriviereen.

Mutta siis tuolta luontaistuoitekaupasta ostat tuota havupuu uutejuomaa

Ja aloitat sillä kuurin. Sen kanssa oon pitänyt kurissa niin aftan, kuin herpeksenkin. pahaa se on mutta sitä ei tarvitse ottaa ihan niin paljoa kuin siinä ohjeessa lukee mä oon ottannu vaan pariruokalusikallista päivässä ja jo se on auttanut. Ton avulla mä en ole tarvinnu herppekseen estolääkitystä ja siis mulla normaalisti afta ja hepa useasti kuukauden aikana.

Vierailija
6/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tutkimuksissa, niin saatat päästä niistä kokonaan eroon.

Vierailija
7/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kotoa löytyy viinaa, niin taputtele siihen sitä. Ei siis tarvitse kurlata sillä, vaan kaada korkkiin vähän ja sormella siitä taputtele siihen aftan päälle. Turruttaa ainakin mukavasti sen kivun.

Vierailija
8/8 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka siis on minulla, mutta tulee ne siltikin välillä vaikka kuinka viljaton olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi