Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivooko naiset tyttöä ja miehet poikaa?

Vierailija
03.02.2015 |

Siis noin niinkuin YLEISESTI ottaen? Vasta tätä palstaa lukiessani olen ollut havaitsevinani näin. Nyt kun oman hankinta alkaa olla ajankohtainen, niin lähtökohtaisesti toivon raskautta, en tyttöä tai poikaa :)

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijassa olen toivonut aina elossa syntyvää ja tervettä lasta, mutta ajatuksena tyttövauva on tuntunut läheisemmältä. Mies on toivonut mielessään poikaa. Molempia on tullut ja yhtä ihania ja rakkaita ovat. 

Vierailija
42/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lapset ovat aikuisia, tunnustan että ne kaverini joilla on tyttölapsia ovat tekemisissä lastensa kanssa enemmän. Pojat ovat kunnollisia ja kaikin puolin onnistuneita. Sitä sosiaalisuutta kaipaisin enemmän. Yksi avominiä ei hyväksy edes että soitellaan pojalle tai lapsenlapsille.  Onko tämä edes normaalia.?..No pidän pojan kanssa yhtä muulla tavalla. Meillä isä  ei vaivaudua sitten edes soittamaan, kun se on niin vaikeata. Kaiken taloudellisen avun miniä kyllä ottaa mielellään vastaan.  Muitten perheitten kanssa on lämpimämmät välit. Haluaisimme olla enemmän lastenlasten kanssa. Välillä olen niin surullinen ettei meillä ole tyttölapsia., joiden kanssa voisi " rupatella ", tai käydä vaikka pikkureissuilla. Tyttären perheet lähipiirissä käyvät enemmän kylässä. Yhtä lastenlapsista nään ehkä pari kertaa vuodessa. Samassa kaupungissa asutaan. Taidan laittaa ne rahahanat myös sitten kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raskautuisin, toivoisin enemmän poikaa. Naisten elämä on monin tavoin hankalampaa.

Vierailija
44/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ensimmäisestä toivoin poikaa, koska olin hoitanut lapsena paljon poikia, ja siitä juontaa rakkaus pieniin poikiin. 😍 Toisella ei ollut väliä, mutta toisen pojan sain.

Vierailija
45/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen ja toivottiin molemmat poikaa. Tyttö tuli. No pettymys oli suuri. Kyllä sen kanssa sitten oppi elämään.

Vierailija
46/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja toivon pelkkiä poikia... Sukumme naisilla on ollut paljon rintasyöpää, enkä toivo lapsilleni samaa

hups, etkö tiedä, että rintasyöpä on myös miesten sairaus?

Vierailija
47/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja toivon pelkkiä poikia... Sukumme naisilla on ollut paljon rintasyöpää, enkä toivo lapsilleni samaa

Fun fact, mies voi myös saada rintasyövän.

nimim suvussa rintasyöpää naisilla ja miehillä

Vierailija
48/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen olen ja toivottiin molemmat poikaa. Tyttö tuli. No pettymys oli suuri. Kyllä sen kanssa sitten oppi elämään.

Säälittää teidän tyttö, kun on noin typerät vanhemmat.

Vierailija
49/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä toivoin lähinnä siksi että tyttöjen maailma on minulle läheisempi; pystyn samaistumaan, tukemaan ja neuvomaan kuukautisista, murrosiästä, seksuaalisuudesta yms. Pojan vastaaviin asioihin minulla ei naisena ole luontevia neuvoja, se maailma tuntuu vieraammalta.

Vierailija
50/50 |
03.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on usein toisin päin: miehet toivoo tyttöä ja naiset poikaa. Itsellä yksi lapsi ja toivoin kumpaa vaan, mies toivoi tyttöä vaikka toki pojastakin olisi ollut onnellinen. Tyttö tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi