Olenko rasisti?
Olen parikymppinen nainen. Ensimmäisen kerran jouduin maahanmuuttajan ahdistelemaksi 14-vuotiaana. Siitä lähtien sitä ahdistelua onkin sitten ollut tasaiseen tahtiin about kerran kuukaudessa, joskus jopa monta kertaa viikossa. Sanon aina selvästi etten olen kiinnostunut, niin suomeksi, englanniksi kuin eleellisestikkin, mutta ei. Siltikään he eivät ikinä usko ensimmäisellä kerralla, tai no ehkä kerran on käynyt niin että yhden kerran sanominen on riittänyt. Pahimmassa tapauksessa he ovat lähteneet seuraamaan ja käyneet jopa iholle. Kerran eräs maahanmuuttaja lähti seuraamaan minua Itäkeskuksesta keskustaan metrolla, toisen kerran eräs maahanmuuttaja ajoi ohitseni eräällä metsätiellä ja jätti autonsa sivuun minut nähtyään jonka jälkeen hän seurasi minua pienelle metsäpolulle eikä meinannut millään uskoa etten ole kiinnostunut. Voisin listata näitä tapauksia vaikka kuinka, mutta jokainen varmaan ymmärsi pointtini. Jokaisen tällaisen kerran jälkeen olen ollut äärettömän ahdistunut ja voinut jopa pahoin. Vastavuoroisesti minulla on todella vähän hyviä kokemuksia maahanmuuttajista. Olenko siis rasisti jos sanon etten pidä maahanmuuttajista? Paremminkin jopa pelkään heitä
Kommentit (10)
Yhteinen tekijä näille kaikile on ollut mies. Miehet ovat raiskanneet ja ryöstäneet heikompiaan kaikkina aikoina. Vielä nykyäänkin mies voi raiskata ja ryöstää sekä pahoinpidellä, jos kukaan ei katso.
Kuuluu miesten biologiaan.
Et todellakaan ole. Tuollainen käyttäytyminen on aivan sairasta, mielenvikaista ja jokaisen moraalin mukaan väärin. Joutas jokainen mutiainen takaisin omaan maahansa. Ensikerralla otat suoraan yhteyden poliisiin. Pitää niidenkin tajuta mitä täällä ei saa tehdä.
Tuollaisia ne miehet todellisuudessa on ilman yhteiskuntaa ja järjestystä.
Ainoa asia mikä pitää miehet aisoissa on poliisi ja laki. Muutoin tekisivät mitä haluaisivat. Näin se vain menee naiset. Miehet hallitsevat maailmaa ja ottavat sen minkä haluavat edelleen (rahalla).
Et oo rasisti. Oot terveen järjen omaava nuori nainen, ole ylpeä siitä. Nuo mutakuonot ne vaan on sairaita eivätkä ansaitse elää Suomessa!
Kappas kun mulle tai kenellekkään mun tutuista ei ole koskaan käynyt tollaista? Ja asun Malmilla, käyn Itiksessä vähintään kerran viikossa ja olen erittäin mamupainotteisissa kouluissa opiskellut.
Ja olet rasisti, JOS leimaat kaikki maahanmuuttajat sen perusteella mitä muutama on tehnyt. Tietenkin tosi ikävää, että sulle on sattunut tuollaisia tilanteita. Kyllä moni suomalaismies toimii ihan samalla tavalla, mutta kun on suomalaismies kyseessä, niin sehän on vaan yksittäistapaus eiks niin?
Mies on hyvin äkkipikainen ja riskejä ottava ominaisuuksiltaan. Monesti miehet metsästävät ja puolustavat "heimoaan" väkivaltaisesti.
Miehillä on lahjoja tälläisiin tekoihin. Näitä tekoja ei nykyään osata vain arvostaa. Harva kykenee teloittamaan teuraseläimen kylmästi tai iskemään väkivaltaisesti kallon halki saadakseen mehukkaat aivot vuorikauriilta. Ennen naiset kirkuivat onnesta, jos pääsivät osille vuorikauriin aivoista.
Miehiä ei nykyän osata arvostaa.
Ap pukeutuu liian tyrkysti ja miehet kuvittelevat maksulliseksi.
Mut raiskasi ulkomaalainen mies kun olin 13. Olin lapsi! Koen olevani enemmänkin traumatisoitunut kuin rasisti. En tahdo olla missään tekemisissä ruskettuneempien ihmisten kanssa ja mielestäni se on täysin oikeutettua.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 20:25"]
Mut raiskasi ulkomaalainen mies kun olin 13. Olin lapsi! Koen olevani enemmänkin traumatisoitunut kuin rasisti. En tahdo olla missään tekemisissä ruskettuneempien ihmisten kanssa ja mielestäni se on täysin oikeutettua.
[/quote]
Ikävää että sulle kävi noin. Mutta jos raiskaaja olisi ollut valkoihoinen kantasuomalainen, niin sanoisitko ettet halua olla vaaleampien kanssa tekemisissä? Et varmasti.
Sama