Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
kuivaatko tiskialtaan käytön jälkeen?
03.02.2015 |
Itse kuulun näihin kiillottajiin. Hirvittävä määrä kuluu talouspaperia meidän taloudessa...
Kommentit (3)
Rätillä pyyhkäsen ympäristön, en itse allasta. Yleensä kyllä tiskit hoitaa kone niin allas ainakin näyttää puhtaalta. Paperilla otan toki tähteet pois jos sellaisia jää esim padan pesusta.
M32
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No en todellakaan ja jos sen tekisin, niin kunnon mikrokuitupyyhettä käyttäisin enkä mitään talouspaperia. Käy sinäkin ostamassa ammattiliikkeestä muutama ammattilaisten käyttämä kunnollinen mikrokuitupyyhe, vaikka Viledan nanotech ja viimeistele sillä lavuaari. Parhaan näköiseksi saat lavuaarit ja hanat Universal stonella.
Alue: Aihe vapaa
juu. pesen myös altaan ennen tiskausta ja sen jälkeen.