Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kaikki muut oikeasti valehdelleet seksikumppanien määrän

Vierailija
03.02.2015 |

Alaspäin miehillenne? Oonko ihan idiootti kun oon kertonut mun ex-miehelle oikean lukumäärän? Se käytti sitä törkeästi hyväkseen, ei olisi ikinä pitänyt kertoa. :( onko siis normaalia valehdella tällaisista asioista?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleminen johtaa ongelmiin ja on lapsellista. Parisuhteen onnistumisen takia on tärkeää, että osapuolet ovat yhteensopivia: toinen ei voi olla maannut 100:n kanssa ja toinen yhden, jne. Lukemien olisi hyvä edes jotenkin kohdata.

Vierailija
2/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras sanoa nolla jos on neitsyt ja yksi jos ei oo enaa neitsyt. Ei se oo suuri valhe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tietää mun kaikki aiemmat suhteet, joita on 3. Yksi oli vaan yhdenillanjuttu. 

Vierailija
4/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:14"] Useat kumppanit korreloivat sukupuolitautien todennäköisyyden kanssa, sen puolesta kumppanille kuuluu asia. Jos häntä tautien riski kiinnostaa. [/quote] No mä käyn testeissä ennen uutta suhdetta. [/quote] Kaikki taudit ja hpv ei näy testeissä. Hyvä silti käydä, kaikki eivät käy.

[/quote]

Ihan tyhmää käydä testeissä, kun käyttäytyy vastuullisesti, ei mitään testeissä tarvitse iloiten että käyn testeissä, käydä. Toi siis varsinkin on tyhmää, että kehutaan kun joku vastuuton käy testeissä. Haukkuisit ennemmin vastuuttomuudesta ensin! 

Vierailija
5/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut. Eikä mieheni ole edes kysellyt. Mitä se hänelle kuuluukaan?

Vierailija
6/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valehdellut mutta ylöspäin. Olin "neitsyt" mieheni tavatessa. Olin rikkonut kalvon lelulla mutta sanoin että on ollut kaksi kumppania ennen. Opin siitä kun kerroin muutamalle joiden kanssa kävin useammalla deitillä että olen kokematon ja siihen reagoivat niin että eka nauroivat ja ihmettelivät mikä on vikana kun en ole kelvannut kellekään ja sitten myöhemmin todenneet etteivät halua kokematonta alkaa opettamaan "tavoille". Olin siis 25 kun mieheni tapasin

Vierailija
7/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle kerroin ja se sitten johti loppujen lopuksi eroon. Hänellä oli ollut yksi ennen minua, jälkeenpäin aloin epäillä että oliko sitäkään.. Nykyiselle kerroin myös. Sillä sattui olemaan tismalleen sama luku kuin mulla, eli eipä voi moralisoida :D

Vierailija
8/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ittua ne määrät kelleen kuuluu? Se on tasan minun oma asia.

Vierailija
9/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun entisten seksikumppanien lukumäärä tuli puheenaiheeksi, olimme olleet yhdessä puolisen vuotta. En nähnyt mitään syytä valehdella asiasta, ihan sama ihminen minä miehelleni olin ennen ja jälkeen tämän tiedon. Miehelläni on hyvä itsetunto, ei häntä haitannut että minulla on ollut useampi kuin hänellä.

Vierailija
10/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei miehillä yleensä psyyke kestä kuulla totuutta. Parempi vaan sanoa että yksi tai kaksi on ollut ja olivat pieni munasia joille säälistä annoin. Miehet yleensä valehtelee ylöspäin. Oliko se jotain plus 2-5 lisää oikeaan määrään. Onneksi ite tajusin puhua muunneltua totuutta exälle ja sanoin et muutama ollut mut ne oli kaikki pettäviä lehmiä.
Mies35

Vierailija
11/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä miksi kertoisin luvun puolisolleni. Mitä väliä? Ei minuakaan kiinnosta monenko kanssa mies on ollut. Pääasia että jatkossa olemme toistemme ainoat.

Vierailija
12/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu miehen kanssa kolmisen vuotta yhdessä eikä entisten määristä ole koskaan puhuttu

Vierailija
13/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle parempi jos on kokemusta. Kaikki sataan saakka on plussaa. Yhden seksikumppanin lahnat ei kiinnosta. Kokeneemmat ovat yleensä luonteeltaankin eloisampia ja ronskimpia.

Vierailija
14/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:48"]Juu ei miehillä yleensä psyyke kestä kuulla totuutta. Parempi vaan sanoa että yksi tai kaksi on ollut ja olivat pieni munasia joille säälistä annoin. Miehet yleensä valehtelee ylöspäin. Oliko se jotain plus 2-5 lisää oikeaan määrään. Onneksi ite tajusin puhua muunneltua totuutta exälle ja sanoin et muutama ollut mut ne oli kaikki pettäviä lehmiä.
Mies35
[/quote]Pahinta on just se et on enemmän kun miehellä.

Vierailija
15/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin totuuden. Miehellä oli ollut vähemmän, mutta terve itsetunto ei moisesta ota stressiä.

Oikeasti jos mies kokee naisen olevan jotenkin käytetty tai jakorasia, niin vika on miehen päässä, ei naiset ole mitään esineitä tai rooleja vaan ihan oikeita ihmisiä. 

Vierailija
16/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vlehdellut, ja hyvin on mies kestänyt. Mutta hän ei olekaan mikään sovinistinössö, jota itsrnäiset naiset pelottaisivat.

Vierailija
17/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut, mutten ole kertonutkaan monesti. Todennut vaan "no onhan niitä ollut". Ei kukaan ole tarkkaa lukumäärää tainnut kysyäkään koskaan.

Vierailija
18/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele, koska en kerro asiasta. Asia ei kuulu millään lailla miehelle.

Vierailija
19/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan kysynyt, ja jos joku ääliö tällaista kysyisi, vastaisin varmaan, etten millään jaksa muistaa. Yhdeksän, yksitoista, sataneljä ?

Vierailija
20/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:37"]

Alaspäin miehillenne? Oonko ihan idiootti kun oon kertonut mun ex-miehelle oikean lukumäärän? Se käytti sitä törkeästi hyväkseen, ei olisi ikinä pitänyt kertoa. :( onko siis normaalia valehdella tällaisista asioista?

[/quote]

Naisena on normaalia valehdella ihan mistä vaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä