Hei sinä "kouluttautumaton", missä olet töissä?
Viihdytkö työssäsi? :) Vai haaveiletko jostain korkeasti koulutetummasta ammatista?
Kommentit (12)
Kadulla bebaa myymässä. Joskus viihdyn joskus en.
Kaupassa pari tuttua, toinen lukion jälkeen meni ja on myymäläpäällikkö nykyään ja toinen on menossa firman sisäiseen koulutusohjelmaan, mitä kautta pääsee sit myymäläpäälliköksi. Hyvät palkat noissa hommissa tuntuu olevan.
En tiedä missä menee kouluttamattoman raja, mutta en joka tapauksessa käy töissä. Ehkä kouluttaudun vielä lisää, mutta töihin en kuitenkaan mene.
Ärrällä. Viihdyn ja en viihdy. Onneksi tämä on vain väliaikaista. Olen opiskelija matkalla hyvään ammattiin.
Raksalla olin joskus, mutta kyllästyin tekemään niitä paskahommia ja opiskelen nykyään.
Satamassa ahtaajana. Viihdyn oikein hyvin työssäni.
Minulla on oma kuljetusfirma ja sijoituksia. Tienasin viime vuonna vajaa 100K,e sitä edellisenä reilut 100K. Tänä vuonna 120K mahdollista.
Tarjoilijana. En viihdy, toivon pääseväni opiskelemaan.
Peruskoulu. Teen siivoojan työtä, olen tehnyt jo kuusi vuotta. Tienaan 31 000e/v, eli keskivertosiivoojaa paremmin. Olen tässä puuhastellessani iltaopiskellut ylioppilastutkinnon, joka on valmis nyt keväällä ja haen 2016 yliopistoon.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:02"] Minulla on oma kuljetusfirma ja sijoituksia. Tienasin viime vuonna vajaa 100K,e sitä edellisenä reilut 100K. Tänä vuonna 120K mahdollista.
[/quote]
Mitä sä aiot tehdä kaikilla Koilla?
up