Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko kaikki muut oikeasti valehdelleet seksikumppanien määrän

Vierailija
03.02.2015 |

Alaspäin miehillenne? Oonko ihan idiootti kun oon kertonut mun ex-miehelle oikean lukumäärän? Se käytti sitä törkeästi hyväkseen, ei olisi ikinä pitänyt kertoa. :( onko siis normaalia valehdella tällaisista asioista?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä edes pystyisi kertomaan, kun en ole laskenut. 30 olisi lähimpänä omaa arvaustani. More or less.

Vierailija
22/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin totuuden, mutta ei meinannut uskoa, että vaan 2 ennen häntä. Omat taidot ja seksittömät säädöt ehkä hämäs, mutta lopulta ymmärsi, että en pidä yhden yön jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin totuuden ennen ekaa kertaamme sängyssä, koska olisihan mies sen huomannut (olin neitsyt). Mies on kertonut oman lukunsa, mutta mitä väliä (mies 10v vanhempi kuin minä). Yhdessä oltu reilut 30 vuotta.

Vierailija
24/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut tarkkaa

Vierailija
25/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies halusi tietää tarkalleen lukumäärät. Mä vein exän poikuuden ja kaipa tuo jotenkin kiihottui kuunnellessaan juttujani.

Nykyistä miestä ei ole vähempää voinut kiinnostaa seksikumppanieni lukumäärä, eikä minua hänen naistensa lukumäärä. Kumpikin ollaan erottu pitkistä liitoista ja tiedetään että elämää on nähty, tärkeämpää on se mitä on nyt.

Vierailija
26/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan ole, mutta ei siinä mitään valehtelemista olisikaan... Lukumäärä on nolla

Vierailija
27/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman miehen kanssa puhutaan avoimesti kaikesta. Eihän se jokaiselle sovi. Taisi olla noin ensimmäinen viikko tapailua takana, kun selvisi, että itselläni oli entisiä kumppaneita melkein kaksinkertainen määrä. Hänellä taas takana pitkä parisuhde. Eipä tästä tarvinnutkaan kummankaan stressiä ottaa. Olemme lepposaa sakkia.

Vierailija
28/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 18:50"]

Mulle parempi jos on kokemusta. Kaikki sataan saakka on plussaa. Yhden seksikumppanin lahnat ei kiinnosta. Kokeneemmat ovat yleensä luonteeltaankin eloisampia ja ronskimpia.

[/quote]

Tai sitten ovat niin huonoja etteivät saa toimimaan kenenkään kanssa. Minusta tärkeintä ei ole kokemus tai kokemattomuus vaan se että on itse tyytyväinen itseensä ja "asemaansa". Minä hyväksyn kokemattomuuteni ja toivon että toinen arvostaa sitä yhtä paljon kuin minäkin. Ja yhtä lailla jos minä rakastun johonkin ihmiseen, niin eipä tuo historia muuta sitä ihmistä joksikin toiseksi.

Vierailija
29/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole valehdellut. Ei ole koko asiasta edes keskusteltu. Miksi pitäisi? Mitä sillä tiedolla tekee?

Vierailija
30/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat kumppanit korreloivat sukupuolitautien todennäköisyyden kanssa, sen puolesta kumppanille kuuluu asia. Jos häntä tautien riski kiinnostaa.

Vierailija
31/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ollu tarvetta kertoa. Muistaakseni jotkut miehet sen välillä haluavat tietää, vaikka ei ole edes mitään tapailua pidemmällä. Mulla menee maku kun juntit tollasia kyselee... En koe olevani velvollinen vastaamaan noin henk. koht. asiaa yhdellekään, jolle se ei kuulu. Loppupeleissä se asia ei edes kuulu muille.

Vierailija
32/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele mistään. Olen sellainen kuin olen, ota tai jätä. Voin kyllä muuttua, mutta menneisyyttäni en pysty muuttamaan.

Vierailija
33/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:14"]

Useat kumppanit korreloivat sukupuolitautien todennäköisyyden kanssa, sen puolesta kumppanille kuuluu asia. Jos häntä tautien riski kiinnostaa.

[/quote]

No mä käyn testeissä ennen uutta suhdetta.

Vierailija
34/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa kuitenkin useimmat menevät kirkossa naimisiin ja valkoisessa mekossa eli määrä on aika pitkälle sulhasen tiedossa.

Vierailija
35/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut valehdella, kun ei ole kysynyt. Lukumäärä on minun asiani, ei mieheni eli en sitä todellakaan kertoisi, jos tivaisi. Pakonedessä valehtelisin alaspäin.

Vierailija
36/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

No mä käyn testeissä ennen uutta suhdetta.
[/quote]

Kaikki taudit ja hpv ei näy testeissä. Hyvä silti käydä, kaikki eivät käy.

Vierailija
37/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 19:14"] Useat kumppanit korreloivat sukupuolitautien todennäköisyyden kanssa, sen puolesta kumppanille kuuluu asia. Jos häntä tautien riski kiinnostaa. [/quote] No mä käyn testeissä ennen uutta suhdetta. [/quote] Kaikki taudit ja hpv ei näy testeissä. Hyvä silti käydä, kaikki eivät käy.

[/quote]

On totta, että hpv ei näy testeissä. Käsittääkseni tätä hpv:tä kantaa suurin osa ihmisistä oireettomana, joten yksikin kumppani voi riittää tartuntaan. Itse naisena käyn papa-kokeessa ja gynellä vuosittain tarkastuksessa.

Vierailija
38/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli siis ollut 20 kumppania, miehellä yli 600... Ei helvetti miten se sairas p.... on käyttäny mun hyväuskoisuutta hyväkseen... Ei oo kyllä ainoo asia millä se kiusas mua, oli ihan sairas tapaus muutenkin. Se käski mua listaamaan kaikki miehet joiden kaa oon ollut ja uhkaili sillä listalla.
Ap

Vierailija
39/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole laskenut ja mieheni ei ole kysynyt. Mitä sinä menneitä kaivelemaan kummankaan osalta. Turhaa draamaa se vain herättäisi.

Vierailija
40/40 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo valehdellu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän