Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kadottanut/hävittänyt jonkun asian, jonka katoaminen harmittaa sinua edelleen?

Vierailija
15.11.2021 |

Itselläni on kadonnut mun kihlasormus. Oli vaan sormi löystynyt sen verran, että sormus oli jossain vaiheessa tipahtanut vaan mun sormesta enkä huomannut että minne. Vasta jossain vaiheessa rupesin kokeilemaan mun nimetöntä, että eihän se sormus siinä enää ollutkaan. Minne lie tipahtanut.

Harmittaa kyllä aika lailla. 😕

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kaverin tyttöystävälle huiviani ja he erosivat seuraavana päivänä. Huivi jäi sille tielleen. Se oli minulle rakas, oman kumppanini tekemä.

Vierailija
22/30 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvun kaikki vanhat valokuvat. on todennäköistä että eräs tietty henkilö varasti ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
15.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaksi vuotta sitten uudet sukset ja 30 eurolla niihin sopivia suksivoiteita. Koko viime talven etsin niitä voiteita ja koska elämä oli yhtä isoa rahareikää, en pystynyt hankkimaan uusia. Ensi tilipäivänä korjaan tämän vahingon että pääsee ladulle tänä vuonna.

Ja koska tämä on joku universaali laki, ne vanhat voiteet tulevat löytymään viikko uusien oston jälkeen.

Vierailija
24/30 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
25/30 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaat Adidas-verkkarit, joissa oli siniset raidat. Olivat kivan malliset ja vetoketjutaskut.

Miehesi kiittää Herraa että ne kusiverskat hävisivät. 

Siis jos sinulla olisi mies. 

Vierailija
26/30 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suvun kaikki vanhat valokuvat. on todennäköistä että eräs tietty henkilö varasti ne.

Anna kun arvaan, joku NARSISTI?😆🤣

Vierailija
27/30 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadotin nätin, huumorintajuisen ja mukavan nuoren miehen , sellaisen, joka tuli toimeen kaikkien kanssa, oli urheilullinen ja aikaansaava. Sellainen katosi, tilalla on fyysisesti sairas alkoholisti, joka kiukuttelee kaikesta ja ihmettelee, että kukaan ei tule toimeen hänen kanssaan. Kauneuskin oli katoavaista. Harmittaa hukkaan heitetty elämä.

Kadotin aran ja kaikkia sairaalloisuuteen asti miellyttävän nuoren, joka jossain vaiheessa huomasi olevansa oikeassa, osaa työnsä ja elämänsä. Kadotin pelon olla väärässä. Eikä harmita yhtään.

Ja olen hukannut myös parhaan ikinä 4,5mm alumiinisen virkkuukoukun. Se harmittaa, koska ostamalla sitä ei voi korjata.

Vierailija
28/30 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäniloni. Tosin sitä ei tainnut ikinä ollakaan.

Elämänhaluni. Ei sitäkään tainnut olla.

Onneksi ruokahalu on vielä jäljellä. Tavallaan. Ehkä sekin tässä vielä menee.

Vierailija
29/30 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v sitten karnevaalijuhlasumussa hävisi rippilahjaksi saamani kohtalaisen paksu kultainen kaulaketju. Jossain vaiheessa oli joku tytönpuoli olkapäilläni heilumassa ja se joko irtosi juhlahumussa tai sitten neiti vetäisi sen matkaansa. Enihyy, byy-hyy.

Vierailija
30/30 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ylioppilaslahjaksi Kalevala-sormuksen. En ollut tottunut sormusten pitoon mutta lahja oli erittäin mieluinen ja laitoin sen heti sormeeni. Illalla sitten lähdin kavereiden kanssa lakkia juhlistamaan (emme käyttäneet lainkaan alkoholia) ja käsiä pestessäni unohdin sormuksen lavuaarin reunalle. Tajusin erheeni alle minuutissa ja syöksyin takaisin kyseiseen vessaan - sormus oli jo sujautettu jonkun muun taskuun. Kyselin kyllä olisiko joku antanut sen henkilökunnalle mutta tuloksetta. Kyllä ottaa edelleen päähän ja tästä on 23 vuotta. Sormus oli minulla ehkä 6 tuntia enkä koskaan ole hankkinut samanlaista tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi