Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsen nukkumajärjestely

Vierailija
03.02.2015 |

Minkä ikäisenä teillä lapsi siirtyi omaan huoneeseensa nukkumaan ja miten siirtyminen sujui?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun imettäminen loppu. Järjestely meni hyvin koska ei annettu nukkua aikuisten sängyssä koskaan. Kun tissi ei enää maistunut niin takaisin omaan sänkyyn joka oli aikuisten makuuhuoneessa. Kun imettäminen loppui niin suoraan omaan huoneeseen lapsen sänky ja siittä asti nukkunut ilman ongelmia siellä. Jos on vanhempana yrittänyt tulla aikuisten makuuhuoneeseen niin on viety heti takaisin omaan sänkyyn. Jos lapsi on kipeä ja on vieressä tarvinnut nukkua niin tälläinen on tapahtunut aina lapsen omassa huoneessa. Näin kun tekee niin kaikki ovat tyytyväisiä eikä kenenkään unta häiritä, kaikki ovat virkeitä ja hyvällä tuulella. 

Vierailija
2/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun nukkui ensimmäisen kerran koko yön heräämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden ikäisenä, kun muutettiin isompaan asuntoon, jossa oli mahdollista laittaa eri huoneeseen nukkumaan. Parani sekä minun, että lapsen unet. Vauva tuppasi heräämään herkästi ääniin, niin aina sai kylkeä kääntäessään jännätä herääkö ja minä olin tosi herkkä heräämään pieneenkin inahdukseen.

Vierailija
4/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 1,5-vuotiaana siirrettiin omaan huoneeseen. Sitä ennen oli jo puolisen vuotta nukkunut päiväunia omassa huoneessa. Ihmettelen kakkosen saamia alapeukkuja, ei meilläkään ole koskaan nukutettu lasta vanhempien sängyssä.

Vierailija
5/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minäkään en näe tässä kellään mitään alapeukun ansainnutta kommenttia.
Ap

Vierailija
6/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vkoisesta lähtien, että myös minä pystyin nukkumaan paremmin, kun heräilin koko ajan vauvan ääniin :)

Vierailija
7/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen 2kk ikäisenä, keskimmäinen lähes syntymästään saakka, kolmas vuoden ikäisenä isoveljen huoneeseen. Kaikkien unet, siis ihan koko perheen, paranivat laadultaan huomattavasti kunkin muuton yhteydessä, eli taisi olla oikea aika kullekin.

Vierailija
8/8 |
03.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 16:00"]2vkoisesta lähtien, että myös minä pystyin nukkumaan paremmin, kun heräilin koko ajan vauvan ääniin :)
[/quote]

Mitenkä teillä meni yösyötöt? Heräsitkö aina kun vauva oli vailla vai nukuitko koiranunta ns valmiudessa imettämään?