Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää
Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.
Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!
Kommentit (1158)
Joo, syy on miehissä. Ei missään tapauksessa siellä peilissä. Ehei! N21
Siis minkä takia olet itse valinnut taktiikaksi olla umpirehellinen? Vaikuttaa, että olet lähtenyt peliin ilman minkäänlaista suojaa ja osaamista, ihmisluonnon tuntemista. Ei ihme, että on tullut vain takkiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis minkä takia olet itse valinnut taktiikaksi olla umpirehellinen? Vaikuttaa, että olet lähtenyt peliin ilman minkäänlaista suojaa ja osaamista, ihmisluonnon tuntemista. Ei ihme, että on tullut vain takkiin.
Nykyaikana pitää olla. Aika on rahaa ja ihmiset haluavat käyttää aikansa viisaasti.
Yksi asia mikä miehenä vaikeuttaa naisen löytämistä on se että niin usein naiset joko haluavat lapsia tai sitten niillä on jo lapsia.
Minä en lapsia halua joten se on merkittävä syy omaan ikisinkkuuteeni.
Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia mikä miehenä vaikeuttaa naisen löytämistä on se että niin usein naiset joko haluavat lapsia tai sitten niillä on jo lapsia.
Mun kokemukseni mukaan nimenomaan miehet alkaa mankumaan itkuhälyttimiä. Varsinkin jos on löydetty Se Oikea.
Ite en halua hälytintä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat ja vaativat näissä asioissa todella paljon ja suuttuvat kun asiat ei mene niin kuin hän yksin suunnittelee ja haluaa mutta vika on aina miehissä kun ei tee niin kuin nainen haluaisi. Yleensä kun nainen alentuu puhumaan miehelle se tarkoittaa että miehen pitää omistaa elämänsä tämän naisen palveluun tai saat siltä naiselta vihat niskaan
Alentuu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi lähtisi parisuhteeseen, jossa tulevaisuuden toiveet eivät kohtaa?
Itselläni on yksi lapsi edellisestä avioliitosta. Lisää lapsia mielelläni haluaisin, mutta koska todennäköisyydet tähän pienet, niin elelen mieluummin sitten sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?Miksi lähtisi parisuhteeseen, jossa tulevaisuuden toiveet eivät kohtaa?
Itselläni on yksi lapsi edellisestä avioliitosta. Lisää lapsia mielelläni haluaisin, mutta koska todennäköisyydet tähän pienet, niin elelen mieluummin sitten sinkkuna.
Kuka tässä on käskenytkään mennä parisuhteeseen missä tulevaisuuden toiveet ei kohtaa?
Yksi syy sinkkujen suureen määrän on varmasti se että naiset haluavat lapsia ja melkein kaikilla naisilla jo lukee treffisovelluksissa lapset kohdassa joko "on jo" tai "kyllä vielä joku päivä".
Tuo asia vaikeuttaa monelle sen kumppanin löytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?Miksi lähtisi parisuhteeseen, jossa tulevaisuuden toiveet eivät kohtaa?
Kuka tässä on käskenytkään mennä parisuhteeseen missä tulevaisuuden toiveet ei kohtaa?
Yksi syy sinkkujen suureen määrän on varmasti se että naiset haluavat lapsia ja melkein kaikilla naisilla jo lukee treffisovelluksissa lapset kohdassa joko "on jo" tai "kyllä vielä joku päivä".
Tuo asia vaikeuttaa monelle sen kumppanin löytämistä.
"Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?"
Ei sitä lapsen haluamista napsauteta pois päältä. Itse en lapsettomankaan olisi mennyt yhteen velan kanssa, kun tiesin lapsia haluavani.
dalindea kirjoitti:
Todellakin, I feel you AP ja kaikki muutkin samaa paskaa kokeneet!
Itsestäni: olen n. 40v, vakityössä, lapseton (enkä halua ja teen sen alkuun selväksi, ettei minun kanssa kannata "jumittaa", jos haluaa perheenlisäystä), treenaava, kivannäköinen, hyvä itsetunto.
Lyhyesti omista kokemuksistani: vuosi Tinderissä ja deitti piste netissä.
Viimeisin, syyskuulta: erikoinen mutta tosi kiva kundi, oli superkivat ekat deitit ulkosalla ja hän kiinnostui musta ja minä hänestä. Hän oli aloitteellinen, avoin, rohkea puhumaan, komea, tavallinen (hyvällä tavalla). Tapailtiin kuukausi, oli (mun mielestä ainakin) helppoa, mukavaa, tosi hauskaa. Hän mietti tulevaa, minne haluaa viedä mut treffeille esimerkiksi. Pieniä asioita, mutta selvästi mietti tulevaa yhdessä En vaatinut häneltä mitään, molemmilla oli omat elämät, omat jutut. Täysin yllättäen tuli tekstiviesti, että ei haluakaan enää nähdä, ei näe meillä yhteistä tulevaisuutta, että tulevaisuudessa tulisi ongelmia (hmm hän oli ehkä ennustaja, sitten). Oli mulle paha pettymys enkä ole vielä yli siitä, en ole sen jälkeen deittaillut.
Tätä edeltävä tapaus, kesältä: Yhteiskunnallisesti vaikuttavissa ja vaativissa töissä työskentelevä, todella fiksu, miellyttävä, mukava, kivannäköinen kundi. Helppo olla yhdessä, juttua riitti, oli hauskaa, hyvää huumoria, itseironiaa. Tavattiin kahdesti, superkivat deitit (ulkona), selvästi kiinnostusta ilmassa molemmin puolin. Hän lähti reissuun ja oli puhetta, että nähdään, kun hän palaa. No, hän ei ikinä vastannut viestiini kun kysyin, miten reissu meni. En ole siis tähän päivään mennessä vastausta häneltä, enkä kyllä ole tivannutkaan. Antaa olla.
Nämä molemmat miehet siis helsinkiläisiä, koulutettuja, työssäkäyviä (vaikka ei se mitään takaa, tietenkään...), läheisiä perheidensä kanssa, fiksuja, hyvännäköisiä, pidin heistä molemmista kovasti. Mutta paskaa sain. Ehkä vika on minussa, tottakai mahdollista, voi olla, että olen ikävä tyyppi, enkä vain itse tajua sitä.
Tällaista. Pahalta tuntuu.
Näillä miehillä on vaihtoehtoja, heidän ei tarvitse jäädä roikkumaan yhden ihmisen varaan. Yksi tuttavani hakeutui myös suhteisiin aina näiden täydellisten miesten kanssa jäi jäi tyhjän päälle.
Monelle naiselle kova paikka jossain vaiheessa huomata että ei he olekkaan jokaisen miehen unelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo asia vaikeuttaa monelle sen kumppanin löytämistä."Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?"
Ei sitä lapsen haluamista napsauteta pois päältä. Itse en lapsettomankaan olisi mennyt yhteen velan kanssa, kun tiesin lapsia haluavani.
yhtä hyvin miehet voi alkaa haluta lapsia, ei tarvi olla sinkkuna
Ei ollu nettiä aikoinaan, silti ei ole tämänkään ylipainoisen naisen tarvinut yksin juurikaan oleilla. Kasvotusten kohtaamiset kunniaan jälleen!
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni mukaan 90 % miehistä on profiilissaan merkintä, että joko haluaa tai ehkä haluaa lapsia. Itse en halua, joten en heille vastaa enkä ota itse sellaisiin yhteyttä. Puhuin asiasta kaverini kanssa, joka ei myöskään halua lapsia, mutta tapaa myös niitä joilla tuo merkintä on, koska kuulemma monikaan heistä ei oikeasti halua lapsia! Olin aivan häkeltynyt taas kerran. Älkää miehet valehdelko profiileissanne! Ilmeisesti ajattelette, että kaikki naiset ovat samanlaisia ja esim. haluavat lapsia. Mutta eivät kaikki ole samanlaisia ja valehtelemalla ainoastaan karkotatte ne jotka oikeasti sopisivat teille ja saatte sellaisen joka ei sovi. Itse en ymmärrä ystävänikään toimintaa. Minulle jo profiilissa valehtelu on niin iso turn off, että en halua alkaa ottaa selvää haluaako toinen niitä lapsia oikeasti vai onko kyse valheesta.
I feel you!
Esim. kesällä tapailin kolmektmppistä miestä, eronnut, vaneritehtaalla töissä, ei mikään superrikas tai superkomea mutta mukava ja rehellisen oloinen tyyppi. Tapailtiin, tutustuttiin. Meni 3 kk ja aloin olla todella ihastunut. Sitten pum, mies lähti aamulla luontani töihin, antoi suukon ja olimme puhuneet leffaan menosta seuraavana päivänä.. eikä hänestä kuulunut enää mitään. Luulin ensin että on ollut suunilleen autokolarissa, sitten näin pussailemassa toista naista keskellä kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo asia vaikeuttaa monelle sen kumppanin löytämistä."Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?"
yhtä hyvin miehet voi alkaa haluta lapsia, ei tarvi olla sinkkuna
No minulla itselläni on yksi lapsi ennestään ja lisää lapsia olisin mielelläni halunnut.
Ja mitä on palstajuttuihin uskominen, niin mieluummin elelen sinkkuna kuin yrittäen etsiä jotain, jolle "kelpaan".
On ilahduttavaa, että ihmissuhteissa pwrseily ei ole pelkästään naisten etuoikeus.
Tasa-arvo etenee!
Herkälle/ahdistuvalle ihmiselle treffailu saattaa käydä jopa ihan terveyden päälle.
Oma esimerkkitapaus:
Viime vuonna kävi niin, että pääsin kolmansille treffeille tosi lupaavan oloisen naisen kanssa, treffit taisi olla perjantaina ja kun sunnuntaina kysyin seuraavien treffien perään niin huomasin, että (hän joka yleensä vastasi nopeasti) alkoikin kulumaan tunteja että vastausta ei kuulu. Tässä vaiheessa osasin jo aavistaa mitä sieltä on tulossa ja ahdistus vain kasvoi tunti tunnilta. Sieltähän se sitten tuli "täytyy olla rehellinen ja..."
Seuraava yö meni heikoilla unilla ja kun heräsin maanantaina työpäivään niin huomasin sängystä noustessa, että huimaa ja oksettaa. Menin varmuuden vuoksi kylpyhuoneeseen istuma-asentoon ja soitin pomolle, että en pääse töihin. Siinä istuessa meni sitten seuraavat kaksi tuntia kun tuntui, että jos liikun yhtään niin tulee oksennus. Seuraavat kaksi viikkoa olin pois töistä sairauslomalla.
Pakkohan sitä on jatkaa yrittämistä kun en haluaisi sinkuksi jäädä, mutta mietityttää tuon tapauksen jälkeen entistä enemmän, että miten paljon pakkeja enää kestän vastaanottaa. Niitä on tullut tähän mennessä huolestuttavan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset älkää halutko lapsia niin ehkä sitten löytäisitte miehen helpommin?Oman kokemukseni mukaan 90 % miehistä on profiilissaan merkintä, että joko haluaa tai ehkä haluaa lapsia. Itse en halua, joten en heille vastaa enkä ota itse sellaisiin yhteyttä. Puhuin asiasta kaverini kanssa, joka ei myöskään halua lapsia, mutta tapaa myös niitä joilla tuo merkintä on, koska kuulemma monikaan heistä ei oikeasti halua lapsia! Olin aivan häkeltynyt taas kerran. Älkää miehet valehdelko profiileissanne! Ilmeisesti ajattelette, että kaikki naiset ovat samanlaisia ja esim. haluavat lapsia. Mutta eivät kaikki ole samanlaisia ja valehtelemalla ainoastaan karkotatte ne jotka oikeasti sopisivat teille ja saatte sellaisen joka ei sovi. Itse en ymmärrä ystävänikään toimintaa. Minulle jo profiilissa valehtelu on niin iso turn off, että en halua alkaa ottaa selvää haluaako toinen niitä lapsia oikeasti vai onko kyse valheesta.
Onkohan näissä ollut kyse siitä, että miehet ovat mukauttaneet oman mielipiteensä kaverisi mielipiteeseen? Ovat tienneet ettei hän halua lapsia, joten sanovat sen mitä tietävät hänen haluavan kuulla, vaikka oikeasti ovat toista mieltä. Tätähän jotkut ihmiset tekevät.
Miksi valitat noin pienestä asiasta sillä toiset ei pääse edes treffeille.