Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää

Vierailija
15.11.2021 |

Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.

Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!

Kommentit (1158)

Vierailija
761/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja kun lukee niin selvästi naiset treffailee niitä jännämiehiä jotka valehtelee ja pettää. Ja vain koska nainen valitsee ulkonäön perusteella niitä miehiä treffeille. Mitä paremman näköinen, sitä paskempi mies naisten juttujen mukaan.

Vierailija
762/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan kerro mitä ne hakee. Hakeeko suhdetta vai panoseuraa. Naisilta on todella vaikeaa saada vastauksia ja voin sanoo että 95% naisista ei osaa edes komminikoida miehen kanssa. Eivät vastaa suoriin kysymyksiin. Muutaman sanan vastauksia voi tulla jos väkisin vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisetkaan osaa sanoa mitä ne hakee eivätkä vastaa suoriin kysymyksiin. Siinä miehen mielenkiinto sammuu kun ei nainen osaa puhua mitään.

Vierailija
764/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffailusta on tullut aikuisten leikkiä. 

Jos ei jaksa enää leikkiä tai leikki tuntuu julmalta, on aika jättää koko homma.

Luin eräältä keskustelupalstalta nelikymppisten sinkkuuntuneiden miesten kommentteja, ja kyllä he vaikuttivat kovin kyynistyneiltä. Yksikin kuvaili koko treffailua pelkäksi ajanviihdepeliksi, jota voi tehdä vaikka vessassa käydessään tai silloin kun on tylsää kotona (eli pyyhkiä Tinderiä ja laitella viestejä naisille). Mitä useampi nainen vastaa, sitä taitavammaksi on tullut pelissä.

Moni nelikymppinen mies kehui tätä näkökulmaa, ja kertoi pyrkivänsä siihen itsekin. Romanttinen rakkaus ei kiinnosta tai sitä ei jaksa enää tavoitella, aikuisviihde täyttää suurimman osan seks. tarpeista, eikä oikein muutakaan syytä ole naisten tapailuun kuin yksinäisyyden ja tylsyyden karkoitus.

Naiset tekee tuota ihan samaa.

Vierailija
765/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen46 kirjoitti:

Naiset treffailee jännämiehiä, pettäjiä, rikollisia ja alkoholisteja. Turha sun siis itkeä koska itse valitset sellaisia miehiä. Kiltit ja kunnolliset uskolliset miehet ei naisille koskaan kelpaa.

OIKEASTI kiltit ja kunnolliset miehet kelpaavat. Eivät nämä itseään kilttinä ja kunnollisena mainostavat, jotka ovat todellisuudessa ihan jotain muuta.

Vierailija
766/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen46 kirjoitti:

Naiset treffailee jännämiehiä, pettäjiä, rikollisia ja alkoholisteja. Turha sun siis itkeä koska itse valitset sellaisia miehiä. Kiltit ja kunnolliset uskolliset miehet ei naisille koskaan kelpaa.

OIKEASTI kiltit ja kunnolliset miehet kelpaavat. Eivät nämä itseään kilttinä ja kunnollisena mainostavat, jotka ovat todellisuudessa ihan jotain muuta.

Jos kunnollinen mies kelpaisi niin naisten ei tarttis valittaa huonoista miehistä näillä palstoilla.

Vierailija
767/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen46 kirjoitti:

Jos kunnollinen mies kelpaisi niin naisten ei tarttis valittaa huonoista miehistä näillä palstoilla.

Ei kai tuo ole toisensa poissulkevaa. Minä ainakin kuvittelen miehen kunnolliseksi ja se jaksaa sellaista hetken esittää kunnes totuus tulee esille. 

Vierailija
768/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät ja kiltit miehet kelpaa. Valitettavasti niitä huonoja on vaan liikaa, niin niihin ei voi olla törmäämättä.

Vierailija
769/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota itsekin, miksi ei voi kertoa itsestään rehellisesti? Siis ruokamieltymyksiä myöten valehdellaan "kaikki käy", mutta oikeasti ei voi syödä edes purilaista, johon laitettu suolakurkkua väliin (ihan vaan esimerkkinä), mikä käy ilmi sitten joskus myöhemmin ruokaillessa. Tai sanotaan, että "tykkää tietyntyyppisistä leffoista, mutta kaikki käy" ja sitten kun leffaa valitaan niin vain minä taivun katsomaan jotain mitä en yleensä katso, koska tyyppiä ei todellakaan kiinnosta kuin se tietty genre. Miksi?!

Vierailija
770/1158 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies46 kirjoitti:

Ei naisetkaan osaa sanoa mitä ne hakee eivätkä vastaa suoriin kysymyksiin. Siinä miehen mielenkiinto sammuu kun ei nainen osaa puhua mitään.

No se nyt yleensä tarkoittaa ettet sovi ehkä hänen ihanteeseen, mutta ovat treffeillä avoimin mielin.

Vierailija
771/1158 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on todella paljon jotain lapsuudentraumaisia sitoutumisfoobikkoja. Ehkä eivät ole saaneet äidiltään tarpeeksi rakkautta? Naisilla traumat näkyvät enemmän ripustautuvana luonteena. Itse olen ollut nykyisen avioliiton lisäksi kahden kanssa pitkässä suhteessa. Näitä kaikkia miehiä yhdistää se, että ovat rakastavasta perheestä. Kaksi aiempaa olivat jopa suhteellisesti minua paremman näköisiä. Nämä kaksi exää löysivät/etsivät suhteen melko nopeasti eromme jälkeen. Ja kummatkin ovat aika tavallisen tallukan kanssa yhdessä. Normaalissa perheessä kasvaneet miehet eivät kyynisty eroista eivätkä hypi naisesta toiseen. He viihtyvät kumppanin kanssa. Harmi vaan, että tällaiset miehet myös napataan nopeasti pois markkinoilta, siksi niitä vaikuttaa olevan niin vähän tarjolla. Ne samat luuserit pyörivät vuodesta toiseen deittailusovelluksissa ja saiteilla.

1. Naiset ovat kylläkin niitä jotka suhteen useimmiten päättävät. Miehet sitoutuvat.

2. Viihdyn erinomaisesti kumppanin kanssa, ei auta, nainen päättää suhteen.

"Luuseri"

Vierailija
772/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas pakkeja :(

Vierailija
773/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä kans hiljattain.. Muutaman kuukauden tapailun jälkeen toisen tunteet eivät olleetkaan syventyneet tarpeeksi ja myös välimatka toi omat haasteensa. Oli niin omaan makuun sopiva tapaus, että nyt kourii ja syvältä, mutta tuskinpa tilanne olisi muuttunut myöhemminkään niin varmasti parasta näin.

Vierailija
774/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat ja vaativat näissä asioissa todella paljon ja suuttuvat kun asiat ei mene niin kuin hän yksin suunnittelee ja haluaa mutta vika on aina miehissä kun ei tee niin kuin nainen haluaisi. Yleensä kun nainen alentuu puhumaan miehelle se tarkoittaa että miehen pitää omistaa elämänsä tämän naisen palveluun tai saat siltä naiselta vihat niskaan

Voi kuulostaa että trollaan, mutta allekirjoitan tämän...Juuri päättyi 2kk tapailu tällaisen asian takia.

Vierailija
775/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh. Yksi sopiva riittää. Et ole

Löytänyt sitä yhtä juuri sopivaa.

Siihen tarvitaan myös sinun omaa kasvuasi.

Vierailija
776/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa jännämiehiä ja pettäjiä. Siksi aloittajakin on pettynyt miehiin. Nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella ja sitten tulee petetyksi ja kohdelluksi huonosti. Ne komeat miehet pettää koska voivata ja ne saa aina uusia naisia joten on helppo pettää. 

Valitkaa niitä susi rumia miehiä niin sitten voisitte olla onnellisia eikä kukaan petä teitä koska ei rumaa miestä kukaan muutenkaan halua.

Vierailija
777/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat ja vaativat näissä asioissa todella paljon ja suuttuvat kun asiat ei mene niin kuin hän yksin suunnittelee ja haluaa mutta vika on aina miehissä kun ei tee niin kuin nainen haluaisi. Yleensä kun nainen alentuu puhumaan miehelle se tarkoittaa että miehen pitää omistaa elämänsä tämän naisen palveluun tai saat siltä naiselta vihat niskaan

Voi kuulostaa että trollaan, mutta allekirjoitan tämän...Juuri päättyi 2kk tapailu tällaisen asian takia.

Tapailu on kanssa nykytreffikulttuurin käsittämätön ilmiö. On tullut vastaan tyyppejä, jotka selittävät, että päättyi 1,5 vuoden pituinen tapailusuhde. Mitenhän puolentoista vuoden "tapailu" eroaa seurustelusta? Onko jotenkin ihan liian sitovaa sanoa, että seurustelee, huoh!

Vierailija
778/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reiluu, koska naiset yleensä omistavat elämänsä sitten yhteisten lasten palvelulle.

Vierailija
779/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua Olen kolmekymppinen nainen ja seurustellut viimeksi joskus alaikäisenä. Sen jälkeen on ollut muutama epäonnistunut lyhyt tapailusuhde. En käytä tinderiä tai muutakaan vastaavaa, vaan kaikki nämä miehet on tavattu livenä jossain. On ollut välissä vuosia, jolloin en ole deittaillut ketään ollenkaan. Kuitenkin tässä kahden vuoden sisällä on tällaisia kokemuksia:

Mies 1: Minua vähän nuorempi, vaikutti alussa suht. innokkaalta ja kuvittelinkin virheellisesti, että tässä saattaisi nyt olla se oikea. Kuitenkin ekojen treffien jälkeen hänestä ei enää kuulunut mitään. Parin viikon päästä hän alkoi taas ilmoitella itsestään ja typeränä lähdin tähän touhuun mukaan. Tätä on/off-juttua kesti noin vuoden, eli hän kiinnostui uudestaan aina kun otin etäisyyttä, ja treffien jälkeen hän aina itse etääntyi pariksi viikoksi. En edelleenkään ymmärrä miksi lähdin tällaiseen mukaan noin pitkäksi aikaa. Hän yrittää edelleen viestitellä eikä ymmärrä vaikka olen sanonut suoraan ettei kiinnosta tuollainen touhu enää.

Mies 2: Myöskin minua vähän nuorempi. Tutustuin häneen viime kesänä ja juttu lensi heti todella hyvin. Kävimme treffeillä ja sain sitten tietää muuta kautta, että hän oli eronnut ihan samoina päivinä kun olimme tavanneet. Pelkäsin että olen joku laastari, mutta päätin silti antaa mahdollisuuden. Noin kuukauden ajan tapasimme joka päivä ja vietimme lähes kaikki yötkin yhdessä. Hän puhui tulevaisuudesta kanssani ja kaikki olikin aivan liian hyvää ollakseen totta. Ihan yhtäkkiä hän muuttui etäiseksi ja eri ihmiseksi, eikä suostunut ollenkaan kertomaan mikä on vialla. Pari viikkoa vielä katselin sitä touhua kunnes päätin itse lopettaa suhteen. Parin viikon kuluttua kuulin että hän oli alkanut seurustella yhteisen kaverimme kanssa.

Mies 3: Olen nyt tapaillut minua reilusti vanhempaa miestä noin 1,5 kk. Olen tuntenut hänet töiden kautta jo etukäteen muutaman vuoden. Mielestäni asiat ovat menneet tähän mennessä hyvin, mitä nyt pieniä ristiriitaisuuksia on ollut hänen puheissaan tulevaisuuteen liittyen. Pelottaa menneiden kokemusten takia ihan hulluna, että hänkin yhtäkkiä vaan muuttuu eikä suostu kertomaan mikä on vialla, tai löytääkin ihan lennosta jonkun toisen. Näin ne menneet kokemukset vaikuttaa, en osaa olla huolehtimatta tulevaisuudesta ja pelkään ettei minulla hänenkään kanssa ole tulevaisuutta, vaikka toivon todellakin että kaikki menisi vihdoin ja viimein hyvin, ja pääsisin vakavaan parisuhteeseen.

Kuukaudessa-parissa ei vielä tunne toista ihmistä paljonkaan eikä yleensä voi tehdä kummoistakaan tulevaisuudensuunnitelmia. Voi toki sopia, että seurustellaan eksklusiivisesti ja siitä se tutustuminen lähtee. Itse ahdistuisin, jos mies maalailusu yhteistä tulevaisuutta noin nopeasti ja se olisi kyllä iso red flag. Olisin todella varovainen.

Vierailija
780/1158 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen46 kirjoitti:

Kyllä ne kelpaa, sellaiset eivät vaan uskalla lähestyä, k-päät uskaltaa. Ihmettele siinä sitten, miksi kiltit jää rannalle ruikuttamaan.

Että lähestymistä odotellessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä