Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää

Vierailija
15.11.2021 |

Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.

Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!

Kommentit (1158)

Vierailija
681/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergei Fedorov kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten tasoteoria mielestäsi kuuluu? Eikö se menekään niin kuin on opetettu: ihmisen taso määräytyy sen mukaan, minkä tasoisen hän onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen? Tai Sloman & Slomania lainaten; "

Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)

Mutta sinä ilmeisesti olet laittanut sen uusiksi?

En suosittele uskomaan noita tasoteorioita. Ne on ihan puhtaasti vapaamuurarien kynästä tullutta skeidaa, kun ne yrittävät pakottaa kaikki siihen omaan 33 portaiseen hierarkiaansa.

Henkka lässykin on vapaamuurari, että tiedoksi vaan teille, kuten myös rapuhirarkiaa mainostava Jordan Peterson. Hierarkian huipullahan on aina tämä äiti-persoonallisuus, eli omnipotentti psykopaatti. Kertovat, että hierarkian huipulla tulee lucifer.

Jumalauta sinä olet sekaisin.

Vierailija
682/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinainen komistus kirjoitti:

mulla on se ongelma kun naiset on mielestäni suurin osa melkoisen rumia olentoja. jotkut meikeillä saavat naamansa näyttämään edes pantavan näköiseltä, mutta odotas kun meikit pesee pois, niin karkuun ja hemmetin lujaa. olen niin nirso, että ei kiitos kaikille rumille akoille.

Itselläni sama ongelma miesten suhteen. Tosin olen biseksuaali, että ei onneksi tarvitse vain miesten joukosta etsiäkään, ja itse taas koen, että naisissa on vähän enemmän hyvännäköisiä kuin miehissä. Mutta sinun kohdallasi ei auta lopulta muu kuin itsellänikin: valikoi sitten siitä vähemmistöstä, jonka ulkonäkö miellyttää. Niin itse teen. Mitä väliä sillä lopulta on, jos suurin osa ei miellytä? Toki sitten, jos koet naiset yleisesti ottaen luotaantyöntävän näköisiksi, on toki mahdollista, etteivät naiset olekaan sinun juttusi. En tiedä, mikä olisi - saatat silti olla hetero, joka ei vain viehätykään naisista, ja silloin ei auta muu kuin keksiä muuta sisältöä elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas ikisinkkumiehenä ihmettelen omaa kelpaamattomuuttani ja ihmettelen myös naisten miesmakua. Jostain syystä minussa on jokin asia tai asioita jonka takia en kelpaa ja jostain syystä ne epäluotettavat miehet naisille kuitenkin kelpaavat?

Joskus nainen sanoi ääneen treffeillä että hän yleensä "löytää vain varattuja tai seksin perässä olevia miehiä". Silti antoi mulle "en nyt näe että tästä tulisi mitään"-pakit vaikka olin tosissaan parisuhteen perässä. Joo parempihan se on jatkaa niiden varattujen pánómiesten kanssa. Ei ollut kyse siitä että nainen löytäisi vain tuollaisia miehiä, oli kyse siitä että vain he täyttävät naisen kriteerit, mitä sitten lie olleet.

Tämä se jaksaa hämmästyttää. Treffailin ennen nykyisen, pidemmän, parisuhteen löytymistä jonkin aikaa parin naisen kanssa, joista molemmilla oli ainakin omien sanojensa mukaan vaikea edellinen parisuhde, jossa oli mitätöimistä ja haukkumista, siis lähinnä henkistä väkivaltaa. Meillä synkkasi henkisesti hyvin, molemmat kehuivat minua jopa komeaksi ja uskoisin, että he ymmärsivät heti että minä en ole sellainen kuin eksänsä. Olen myös vakitöissä, fyysisesti kunnossa, ei ylipainoa jne., mutta molemmissa noissa em. tapauksissa naisen kiinnostus vain lopahti jostain syystä ihan yhtäkkiä, ilman mitään järkevää syytä tai selitystä. Kaiken maailman kusipäillä ja "luusereilla" on lapsia, mutta itse en kelvannut siinä iässä yhdellekään naiselle... väkisinkin tulee mieleen, että joku vikahan minussakin on oltava.

Jep. Monesti vaikuttaa siltä, että miehen pitää olla jotenkin vähän renttu tai ikävä ihminen, että naiset pystyvät kiinnostumaan miehestä ja pysymään kiinnostuneena ja päinvastoin tuntuu usein siltä, että miehen kiltteys ja hyväsydämisyys näkyy naisille nössöytenä tai tylsyytenä.

Ehkä tämä liittyy jotenkin siihen, että nainen haluaa tulla alistetuksi eikä koe sitä kiltin miehen kanssa.

Minullakin ihan samanlainen kokemus takana ja olen miettinyt ihan samaa. Vaikuttaa siltä että kun nainen on tottunut edellisessä suhteessa kontrolloivaan ja alistavaan mieheen, hän ei enää osaa sitten syttyä rennommasta miehestä. Alussa kaikki on tosi upeaa ja ihmetellään että tällaisiakin miehiä on, mutta pidemmän päälle se sitten lopahtaa. Tällaiselle naiselle kipinä syntyy siitä jatkuvasta draamasta ja vuoristoradasta ja sen varmaankin aivot tulkitsevat jotenkin leiskuavana rakkautena tai jotain vastaavaa.

Eihän rikkinäistä ihmistä pysty toinen korjaamaan, vaikka kuinka haluaisi. Jatkossa täytyy vain uskoa kun viisaammat varoittelevat että se on red flag, jos naisen aiempi suhde on ollut rankka. Jos siihen lähtee, niin ottaa tietoisen riskin.

Huutelen tähän väliin näin puskista: kaikille niille miehille, jotka haluaisivat yrittää ymmärtää näin käyttäytyvien naisten mahdollisia ajatus- ja käytöskuvioita, voin suositella terapeutti Ginger Deanin IG-tiliä @lovingmeafterwe. Siellä on toinen toistaan valaisevampia esimerkkejä siitä, miksi esim. rentuista syttyvät naiset "tarvitsevat" draamaa, no siksi, että draama tuntuu heistä turvalliselta, ja taas tasaisuus ja ennustettavuus paradoksaalisesti hyvin turvattomalta.

Ja jos joku nainen havahtuu miettimään että miksi sitä tuleekaan aina tehtyjä sellaisia valintoja joista saa vain siipeensä, niin heillekin voin tiliä suositella.

Siis jos vain englanti riittävän hyvin luontuu.

Ja tosiaan, ainakin omalta kohdaltani pariutuminen oli aivan hilkulla tulla haudatuksi (olin +25-vuotias nainen ilman ensimmäistäkään lähestymisyritystä ja itse vähintään 10 pakit saaneena) kunnes kohtalo kirjaimellisesti käveli vastaan. Eli haluan vahvistaa senkin mitä jotkut edellä kirjoittivat: sattumalla on usein myös aivan käsittämätön merkitys. Välillä ihan karmii kun ajattelen, että jos en sinä iltana olisikaan lähtenyt kävelylle kaupungille, niin olisinko edelleen niin kirvelevän yksin kuin mitä olin...

Tajuatko, että ne rentuista innostuvat on marginaalisen pieni ilmiö, ei kaikki naiset? Tuskin.

Paha poikaa kiehtoo ehkä esiteininä, sitten tulee järkeä. Jos aikuisena liikkuu piireissä joissa rentut ja rikolliset on suosittuja, on pahasti syrjäytynyt.

Vaikka eihän inzell oikeasti missään liiku, kunhan esittää välillä naista.

Kyllä se myös kolmekymppisenä menee niin, että kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ei ikinä ole sitä jotain selittämätöntä kipinää, mutta renttujen ja pelimiesten kanssa mystisesti on.

Itse olen jo vuosia etsinyt parisuhdetta ja käynyt asiallisesti treffeillä vain saadakseni aina pakit vaikka olisi kyseessä jo 3. tai 4.treffit.

Kuten tuo ylhäällä näkyvä nainen on kirjoittanut että "löytää vain seksin perässä olevia miehiä" niin miksiköhän itse sitten saan vain pakit kun etsin parisuhdetta. Joskus on kasvokkainkin valitettu samaa minulle ja silti saanut pakit.

Tuossa on totta vain se, että palstapeikko etsii turhaan naista. Viestinnästä vain 7 % on sanallista, sen naisviha näkyy kehonkielestä ja on juuri sitä "puuttuvaa kemiaa". Ei tarvitse tietää että ruikutat täällä, se näkyy päällepäin.

Tässä taas hyvä esimerkki ei-niin-tasokkaiden miesten demonisoinnista. Nainen etsii tarvittavat tekosyyt olla kiinnostumatta kiltistä ja kunnollisesta miehestä jotta voi oikeuttaa itselleen sen, että valitsee välinpitämättömän pánómíéhen. Naisviha on pelkästään teidän naisten mielikuvituksessa.

Edelleenkään nainen ei tarvitse tekosyitä. Ihan täysi vapaus on kiinnostua tai olla kiinnostumatta eikä sitä tarvitse kenellekään selitellä eikä puolustella.

Miksi te sitten selittelette ja puolustelette, miksette sano suoraan että kiltti ja kunnollinen ei sytytä?

-eri

Kiltti ja kunnollinen ei sytytä. 

En itsekään kutsuisi itseäni kiltiksi ja kunnolliseksi, joten miksipä etsisin niin erilaista ihmistä kumppaniksi. 

Vierailija
684/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin hemmetin negatiivisiä. Itketään ja valitetaan kun ei kenellekkään kelpaa ja miehet sitä ja naiset tätä. Käydään kaksilla treffeillä ja jos toinen ei kolmansia halua niin se on kamala pettymys, maailmanloppu ja taas vajotaan itsesääliin. Toisilla lukee jo profiilitekstissä tyyliin että tuskin täältä mitään löytyy. No miksi roikut sitten siellä tinderissä.

Itse tunnen monta paria jotka tavanneet tinderissä. Kaksi mennyt naimisiin, kolmas pari odottaa jo toista lasta. Siskoni tapasi vuosi sitten tinderistä kivan miehen. Itsekin löysin mieheni sieltä. Kaikki ollaan ihan tavallisia tallukoita, on lyhyttä pitkää, laihaa ja pullukkaa, duunareita ja akateemisia. Eivät ole mitään instamalleja tai jykevä leukaisia lääkäreitä ja niin vaan on kumppani löytynyt. Ei kaikilla heti napannut ja osa piti taukoa kun alkoi kyllästyttämään mutta silti ovat aina olleet positiivisia ja treffailleet iloisin mielin.

Avainsana on juuri se, että treffeille, treffeille ja vielä kerran treffeille. Jos jotain ei millään tahdo saada treffeille niin poista se ja ota seuraava. Pelkkiä matchejä keräilemällä ei saa yhtään mitään.

Niinkö? Minulla aikoinaan oli ihan eri strategia kun oli yhdessä e-systeemissä. Katselin minulle sopiksi laitettujen miesten profiilit - siis luonneanalyysit - hyvin tarkasti. Kirjoittelin muutaman kanssa. yhden kanssa kirjoittelu lähti heti lentoon, olimme selkeästi samalla aaltopituudella ja haimme samoja asioita. Hänen kanssaan tapasin - ja nyt yhdessä ja naimisissa, onnellisesti jo yli kymmenen vuotta. Minusta avain on omissa nahkoissa viihtyminen ja taju millainen kumppani itselle sopii, noilla spekseillä löytää itselleen kumppanin nopeastikin.

Noin kai se ideaalisti toimisi, minulla vain tuppaa käymään niin että sitten livenä naisen into lässähtääkin. Mikä lie sitten syynä, ulkomuodossani tai olemisessani sen täytyy jotenkin olla.

Ne naiset huomaa, että olet vauvapalstamies, katkerikko. Siinä ei auta rahat eikä isot leuat.

Miten huomaisivat, en edes ole katkera. Kunhan ihmettelen. Ei viitsisi jauhaa aina tätä samaa paskaa, jooko? Keksi minulle jotain ihan uusia ominaisuuksia, anna mielikuvituksen lentää. Kaikki käy koska todellisesta minusta et tiedä yhtään mitään.

Toinen vaihtoehto olisi sitten, että pohdittaisin yhdessä että mikä minun treffeissäni ihan oikeasti voi olla se syy, miksi menee pieleen. Anyone?

Millaiset sosiaaliset taidot sinulla yleisesti ottaen on? Viihtyvätkö ihmiset seurassasi? Onko sinulla ystäviä, myös naispuolisia?

Entä näkeekö nainen sinusta, että olet hänestä todella kiinnostunut? Vai oletko ylipäänsä "head over heels" vai onko jokainen nainen yhtä potentiaalinen parisuhdekumppani? Halaatko, kosketatko luontevasti (käsivarteen, olkapäähän, selkään - tilanteesta riippuen esimerkiksi huomion saamiseksi)?

Millaisia treffejä yleensä harrastat; kahville, kaljalle, kävelylle? Jos menette kahville tai kaljalle, istutko naista vastapäätä vai 90 asteen kulmassa häneen? Vastapäätä istuminen on aina epämiellyttävää ellei toinen ole todella rento ja hauska tyyppi.

Soljuuko juttu, nauraako nainen, onko teillä hauskaa? Vai muistuttaako tilanne haastattelua? Tuleeko hiljaisia hetkiä?

Olen kyllä seurustellut neljä kertaa ja lapsikin löytyy, joten aina ei ole dumpattu alkumetreillä. En siis ole mikään ikuinen neitsytmies, ihmetyttää vain nyt Tinderissä tämä valtava kontrasti etänä ja livenä että mikä siinä sitten tulee. Kuvat ovat hyvin selkeät ilman filttereitä ja kikkailua ja pituuskin on profiilissa mainittu.

Vierailija
685/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen vaihtoehto olisi sitten, että pohdittaisin yhdessä että mikä minun treffeissäni ihan oikeasti voi olla se syy, miksi menee pieleen. Anyone?

Mitä järkeä sitä on täällä foorumilla pohtia, kun ei me tunneta sua millään tavalla? Miksi se sua muutenkaan kiinnostaa. Itse lopetin naisten kanssa touhuilun, kun alkoi homma käymään vaaralliseksi. Ei ole nyt 10 vuoteen tullut mitään kiinnostusta jatkaa naisiin tutustumista. Ei ole mitään tarvetta pohtia, miksi treffit ei suju...

Paljon mielenkiintoisempiakin asioita on maailmassa, kuin naisten ja seksuaalirikollisten väliset treffailut. Torstaina alkaa telkkarista 10 suomalaista sarjamurhaajaa. Voittaa naiset mennen tullen.

No voihan sitä yleisellä tasolla pohtia, täällä voi saada ajatuksia kymmeniltä eri ihmisiltä niin sieltä voi saada jotain osumaakin tai vähintään ajateltavaa.

Ei kai tällaisilla palstoilla muuten mitään arvoa olisikaan.

Vierailija
686/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah ne top 10 miehet.. on ne niin ihania, mutta petollisia . Tuon siitä saa kun kurkottaa kuuseen.

Tuollainen puhe pitäis mielestäni kriminalisoida. Tuo johtaa naiset vaan pahempaan syöksykierteeseen. Ongelmahan on se, että naiset juoksee rikollisten, päihdeongelmaisten, psykopaattien ja narsistien perässä. Nuo miehet saa naisia sillä pahapoikuudellaan ja toisaalta sillä, että niillä on paljon naisia jo ennestään. Nainen ajattelee, että miehen on oltava todella hyvä, jos sillä on paljon naisia. Tätähän feministitkin on nyt julistaneet viimeiset 10 vuotta. Mies on joko syli täynnä naisia oleva narkomaani, tai sitten "uhka naisille".

Sitten tulee kehiin nämä molokit, joiden mukaan ongelma on niissä "top 10 miehissä". Näiden molokkien jutuista nämä naiset saavat vaan lisää pontta istua näiden narkomaanien sylissä, kun kaikki vika on niissä kunnollisissa "top 10 miehissä".

Ongelma voi olla tuo mainitsemasi, ainakin osittain. Naisten ongelma on että rikollisten, päihdeongelmaisten, psykopaattien ja narsistien yhteinen piirre on osata tehokkaasti peittää vikansa ja valehdella suut ja silmät täyteen ettei ongelman laatu paljastuisi ja vielä päälle käyttäytyä mahdollisimman mukavasti, jotta kumppaniehdokas tarttuu täkyyn. Ei kukaan halua juoppoa miestä, mutta ihminen osaa peitellä juomistaan tapailun alkuvaiheessa. Ei kukaan halua rikollista, mutta ei rikolliset seuraa hakiessa listaa tekojaan. Ei kukaan halua narsistia tai psykopaattia, mutta ei noista kumpikaan ole myöntämässä edes itselleen saati sille seurustelukumppanilleen, että heillä on ongelma. Turha naisia on syyllistää miesten harhaanjohtavasta käytöksestä tapailun alkuvaiheessa. Ja en vielä ole tavannut naista, joka pitää miehen panojen tai exien suurta määrää hyvänä asiana ainakaan parisuhdetta harkitessaan.

Lisäksi tuntuu, että miehet täällä suu vaahdossa kateellisina ja katkerina itkevät, että vika on siinä top x% miehistä, joka vie kaikki naiset. Naisten ongelma on ylipäätään miehissä, jotka eivät ole sitä mitä antavat olettaa, olivatpa sitten top tai jotain muuta.

Onko nainen sitten täsyni alapään vietävissä, eikö missään vaiheessa järki sano että tämä kaveri vaikuttaa nyt vähän liian hyvältä ollakseen totta. Myytti täydellisestä miehestä elää vahvana ja kaikki jotka eivät peittele pieniä puutteitaan karsitaan pois heti alkuunsa?

Ihmiset nyt yleensä mieluummin uskovat kuin heti epäilevät. Kun miehet kohtaavat valehtelijoita ja sepittelijöitä, he pääsevät rahoistaan. Minkä lie osan vietävissä sitten ovat. Et kai ole etsimässä oikeutusta hiukan fuskata?

Miten minä sellaista hakisin jos nimenomaan ihmettelen miksi ihmiset haksahtavat näihin? Mutta kai naiset sitten vain ovat jo tehtaalta asti sinisilmäisiä, siksi heidän poliittiset mielipiteensäkin heijastavat yleensä sitä. Kaikessa nähdään vain ruusuja ja auringonpaisteta, ei mitään uhkia ja ongelmia. Ennen kuin ne puraisevat omasta perseestä niin että tuntuu.

Vierailija
687/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah ne top 10 miehet.. on ne niin ihania, mutta petollisia . Tuon siitä saa kun kurkottaa kuuseen.

Tuollainen puhe pitäis mielestäni kriminalisoida. Tuo johtaa naiset vaan pahempaan syöksykierteeseen. Ongelmahan on se, että naiset juoksee rikollisten, päihdeongelmaisten, psykopaattien ja narsistien perässä. Nuo miehet saa naisia sillä pahapoikuudellaan ja toisaalta sillä, että niillä on paljon naisia jo ennestään. Nainen ajattelee, että miehen on oltava todella hyvä, jos sillä on paljon naisia. Tätähän feministitkin on nyt julistaneet viimeiset 10 vuotta. Mies on joko syli täynnä naisia oleva narkomaani, tai sitten "uhka naisille".

Sitten tulee kehiin nämä molokit, joiden mukaan ongelma on niissä "top 10 miehissä". Näiden molokkien jutuista nämä naiset saavat vaan lisää pontta istua näiden narkomaanien sylissä, kun kaikki vika on niissä kunnollisissa "top 10 miehissä".

Ongelma voi olla tuo mainitsemasi, ainakin osittain. Naisten ongelma on että rikollisten, päihdeongelmaisten, psykopaattien ja narsistien yhteinen piirre on osata tehokkaasti peittää vikansa ja valehdella suut ja silmät täyteen ettei ongelman laatu paljastuisi ja vielä päälle käyttäytyä mahdollisimman mukavasti, jotta kumppaniehdokas tarttuu täkyyn. Ei kukaan halua juoppoa miestä, mutta ihminen osaa peitellä juomistaan tapailun alkuvaiheessa. Ei kukaan halua rikollista, mutta ei rikolliset seuraa hakiessa listaa tekojaan. Ei kukaan halua narsistia tai psykopaattia, mutta ei noista kumpikaan ole myöntämässä edes itselleen saati sille seurustelukumppanilleen, että heillä on ongelma. Turha naisia on syyllistää miesten harhaanjohtavasta käytöksestä tapailun alkuvaiheessa. Ja en vielä ole tavannut naista, joka pitää miehen panojen tai exien suurta määrää hyvänä asiana ainakaan parisuhdetta harkitessaan.

Lisäksi tuntuu, että miehet täällä suu vaahdossa kateellisina ja katkerina itkevät, että vika on siinä top x% miehistä, joka vie kaikki naiset. Naisten ongelma on ylipäätään miehissä, jotka eivät ole sitä mitä antavat olettaa, olivatpa sitten top tai jotain muuta.

Onko nainen sitten täsyni alapään vietävissä, eikö missään vaiheessa järki sano että tämä kaveri vaikuttaa nyt vähän liian hyvältä ollakseen totta. Myytti täydellisestä miehestä elää vahvana ja kaikki jotka eivät peittele pieniä puutteitaan karsitaan pois heti alkuunsa?

Onko mies täysin alapäänsä vietävissä, kun tapaa kivan oloisen nätin naisen ja myöhemmin paljastuu, että naisella on mt-ongelmia mutta nainen osaa feikata iloista ja pirteää aina sen aikaa kun tapaatte? Tai että naisella on pari kolme miestä kierrossa, mutta tämä selviää usean kuukauden jälkeen? Tai alkoholi maistuu paremmalta kuin parisuhde, mutta tätä ei huomaa ennen kuin ollaan oltu yhdessä pidempään ja nähty millainen tilanne todellisuudessa on? Ei. Miestä on petetty, hänelle on uskoteltu toista ja hän on uskonut, koska toivoo suhteen onnistuvan ja niitä hälytysmerkkejä ei ole vielä tullut esille tai ne ovat olleet tarpeeksi harmittomia, jotta niihin kiinnitettäisiin tarpeeksi huomiota. Myös naiset ovat huijattavissa ja menevät näihin ansoihin ja osa ihmisistä jaksaa pelata näitä huijauspelejään pitkäänkin. Kyllä nuo huijarit sitten aikanaan karsiutuvat pois, mutta vahinkoa on silloin jo tapahtunut. Ja koska alapäästä puhuit, niin miten pitkään tulisi odottaa että harrastaa seksiä lupaavan oloisen kumppanin kanssa? Ei se ole rikos, vaikka joskus kumppanista paljastuukin jotain, mitä ei voi sivuuttaa. Jos nyt jätetään huomiotta ihmiset, jotka muutenkin hyppäävät viimeistään kolmannella tapaamisella vällyihin, niin luulisi että sinne kuitenkin ajaudutaan lopulta. Se, mitä toisesta silloin ei tiedetä jää selvitettäväksi sen seksin jälkeiseen elämään.

Miehille harvemmin käy noin, koska naiset tekevät paljon vähemmän kaikenlaisia paskahommia. Sepä se onkin, luulisi olevan tiedossa että miehistä on vaikka minkälaiseen. Ja muutenkin se asenne olisi ihan teveellinen, että kukaan ei ole täydellinen joten sen sijaan että jahtaan loputtomasti näitä täydellisiä prinssejä jotka koskaan eivät sitä ole, voisin antaa mahdollisuuden sille kaverille jolla ei esimerkiksi ole maailman isoimmat tulot tai joka pukeutuu huonosti tai mitä tahansa vastaavaa, mutta on heikkouksineen kuitenkin aito ja hyvä mies.

Vierailija
688/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon olevani kaunis kun niin on sanonut moni. Olen myös naisellinen.

Saan kärpäsparven perääni ja jotku ui liiveihin.

Olen kuitenkin huonolla itsetunnolla varustettu, jos joku mies haluaa tutustua kunnolla, hän saa yrittää pitkään jotta pääsee kuoreni sisälle.

Mulle on annettu väärä kasvatus, pitäisi vain miellyttää esim miehiä!

Ensin hainkin vanhempia miehiä esim n. 40v. Eli isäni ikäisiä. Kärsin omasta isästäni, syytä en kerro.

Haluan omia lapsia, olen lapsirakas.

Mulla on feministi ystävä 43v joka kertoi että ei löydä ketään, koska pitää itseään eri tasolla kuin yksikään mies.

Ei myöskään pidä lapsista, kokee olevansa yksinäinen.

Vierailija
689/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat niin hemmetin negatiivisiä. Itketään ja valitetaan kun ei kenellekkään kelpaa ja miehet sitä ja naiset tätä. Käydään kaksilla treffeillä ja jos toinen ei kolmansia halua niin se on kamala pettymys, maailmanloppu ja taas vajotaan itsesääliin. Toisilla lukee jo profiilitekstissä tyyliin että tuskin täältä mitään löytyy. No miksi roikut sitten siellä tinderissä.

Itse tunnen monta paria jotka tavanneet tinderissä. Kaksi mennyt naimisiin, kolmas pari odottaa jo toista lasta. Siskoni tapasi vuosi sitten tinderistä kivan miehen. Itsekin löysin mieheni sieltä. Kaikki ollaan ihan tavallisia tallukoita, on lyhyttä pitkää, laihaa ja pullukkaa, duunareita ja akateemisia. Eivät ole mitään instamalleja tai jykevä leukaisia lääkäreitä ja niin vaan on kumppani löytynyt. Ei kaikilla heti napannut ja osa piti taukoa kun alkoi kyllästyttämään mutta silti ovat aina olleet positiivisia ja treffailleet iloisin mielin.

Avainsana on juuri se, että treffeille, treffeille ja vielä kerran treffeille. Jos jotain ei millään tahdo saada treffeille niin poista se ja ota seuraava. Pelkkiä matchejä keräilemällä ei saa yhtään mitään.

Niinkö? Minulla aikoinaan oli ihan eri strategia kun oli yhdessä e-systeemissä. Katselin minulle sopiksi laitettujen miesten profiilit - siis luonneanalyysit - hyvin tarkasti. Kirjoittelin muutaman kanssa. yhden kanssa kirjoittelu lähti heti lentoon, olimme selkeästi samalla aaltopituudella ja haimme samoja asioita. Hänen kanssaan tapasin - ja nyt yhdessä ja naimisissa, onnellisesti jo yli kymmenen vuotta. Minusta avain on omissa nahkoissa viihtyminen ja taju millainen kumppani itselle sopii, noilla spekseillä löytää itselleen kumppanin nopeastikin.

Noin kai se ideaalisti toimisi, minulla vain tuppaa käymään niin että sitten livenä naisen into lässähtääkin. Mikä lie sitten syynä, ulkomuodossani tai olemisessani sen täytyy jotenkin olla.

Ne naiset huomaa, että olet vauvapalstamies, katkerikko. Siinä ei auta rahat eikä isot leuat.

Miten huomaisivat, en edes ole katkera. Kunhan ihmettelen. Ei viitsisi jauhaa aina tätä samaa paskaa, jooko? Keksi minulle jotain ihan uusia ominaisuuksia, anna mielikuvituksen lentää. Kaikki käy koska todellisesta minusta et tiedä yhtään mitään.

Millaiset sosiaaliset taidot sinulla yleisesti ottaen on? Viihtyvätkö ihmiset seurassasi? Onko sinulla ystäviä, myös naispuolisia?

Entä näkeekö nainen sinusta, että olet hänestä todella kiinnostunut? Vai oletko ylipäänsä "head over heels" vai onko jokainen nainen yhtä potentiaalinen parisuhdekumppani? Halaatko, kosketatko luontevasti (käsivarteen, olkapäähän, selkään - tilanteesta riippuen esimerkiksi huomion saamiseksi)?

Millaisia treffejä yleensä harrastat; kahville, kaljalle, kävelylle? Jos menette kahville tai kaljalle, istutko naista vastapäätä vai 90 asteen kulmassa häneen? Vastapäätä istuminen on aina epämiellyttävää ellei toinen ole todella rento ja hauska tyyppi.

Soljuuko juttu, nauraako nainen, onko teillä hauskaa? Vai muistuttaako tilanne haastattelua? Tuleeko hiljaisia hetkiä?

Olen kyllä seurustellut neljä kertaa ja lapsikin löytyy, joten aina ei ole dumpattu alkumetreillä. En siis ole mikään ikuinen neitsytmies, ihmetyttää vain nyt Tinderissä tämä valtava kontrasti etänä ja livenä että mikä siinä sitten tulee. Kuvat ovat hyvin selkeät ilman filttereitä ja kikkailua ja pituuskin on profiilissa mainittu.

Olen naisena huomannut saman, livenä saan lähestymisiä ihan kivoilta tavallisilta miehiltä.

Tinderissä tykkäyksiä tuli lähinnä sellaisilta joiden kanssa en halunnut edes tavata (heilutaan kuvissa kaljapullojen kanssa, ilmaistaan että huumeet kiinnostaa ym). Oli siis Gold joten näin tykkäykset ilman että tarvitsi itse tykätä heistä.

Jotenkin "taso" tai mikä ikinä onkaan on ilmeisesti Tinderissä hyvin erilainen kuin oikeassa elämässä

Vierailija
690/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tartun vain tuohon viimeiseen: ”Osasi kuulemma ihan toisella lailla huomioida naisen, kuin kukaan muu mies.”

Jotkut todella häiriintyneet miehet osaavat aivan oikeasti huomioida naisen ihan eri tavoin kuin keskivertomies. Tämä johtuu siitä, että persoona heillä on hyvin jäsentymätön ja kehittymätön. Aivan pienenä äiti on voinut olla huonosti saatavilla ja arvaamaton -> äiti on pitänyt sisäistää. Tämä naisellinen puoli on sitten valmiina käyttöön, jos joku sopiva nainen sattuu vaikutuspiiriin. Nämä samat miehet ovat sitten myös alussa hyvin tarvitsevia ja pyrkivät aktiivisesti seuraan. Sinänsä ironista, että naisenkin mielestä nainen on ihanampi.

Samalla tavalla ongemaisia yksilöitä on tietysti naisissakin, menevät miesten keskuudessa kuin kuumille kiville.

Vaikeissa persoonallisuushäiriöissä, kuten psykopatia, sosiopatia ja esim. narsistinen ja sadistinen, tämä henkilö on tosiaan se äiti itse. Rajatilan terveemmässä päässä ja vaikeammissa luonneneurooseissa se henkilö on taas niin kuin lapsi. Monesti nämä äiti -ja lapsi -persoonat muodostavat keskenään suhteen, mutta vaikeasti persoonallisuushäiriöinenkin nainen haluaa kumppaniksi yleensä vaikeasti persoonallisuushäiriöisen miehen, koska se äiti -persoona on omnipotentti ja tämä nainen kokee muunlaiset miehet luusereiksi ja nössöiksi, sekä heikoiksi.

Olen huomannut, että naisilla on nykyään paljon varsinkin epävakaata persoonallisuutta ja huomionhakuisen rajatilamuotoa. Näille mies on joko se lapsi, tai äiti. Jos mies ei ole tämä äiti -persoona, se on silloin lapsi ja lapsi on aina heikko ja paha ja se täytyy uhrata äidin kaikkivoipaisuuden eteen. Tämä onkin heijastunut näihin juttuihin, että meillä tyyliin supo jahtaa sinkkumiehiä potentiaalisina uhkatekijöinä, koska myös yhteiskunta kokee miehen täksi lapseksi, jos se ei ole se omnipotentti äiti.

Hmm, tämä tukee sitä mistä olen itse puhunut vähän eri sanoilla. Että naisien kanssa ei voi olla tasavertainen, vaan pitää olla joko alistaja tai sitten täysin alistunut. Muuten nainen hämmentyy ja lähtee menemään, ei löydä rooliaan tasavertaisessa suhteessa.

Miten sekaisin voi olla? Miesten juttu nämä alistamiset ja alistumiset, naiset ei edes ajattele tuollaisia. Terveessä suhteessa ollaan tasaveroisia, ei alisteta eikä alistuta. Mutta mitäpä sinä tiedät terveestä, tai edes suhteesta, niin ufoa tekstiä.

Mitäpä sinä tiedät terveestä suhteesta? Tätä fantasiapeliä voi pelata kuka vain, en vain näe siinä mitään hyötyä että negataan tuntemattomia ihmisiä. No, heitän vielä pari tähän, eli sinä olet pedofiili ja mielenterveysongelmainen. Jippii, kivaa.

Vierailija
691/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se ongelma kun naiset on mielestäni suurin osa melkoisen rumia olentoja. jotkut meikeillä saavat naamansa näyttämään edes pantavan näköiseltä, mutta odotas kun meikit pesee pois, niin karkuun ja hemmetin lujaa. olen niin nirso, että ei kiitos kaikille rumille akoille.

Tuo "pantava" paljasti kylmät ajatuksesi. Missä lämpö ja luonne, ihminen ihmiselle, arvot ja haaveet, rakkautta ja tuttuutta pimeneviin iltoihin? Ei tartte olla panot vain mielessä. Parisuhteeseen vaaditaan paljon muutakin, arjen- ja pierunsietoa.

Vierailija
692/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas ikisinkkumiehenä ihmettelen omaa kelpaamattomuuttani ja ihmettelen myös naisten miesmakua. Jostain syystä minussa on jokin asia tai asioita jonka takia en kelpaa ja jostain syystä ne epäluotettavat miehet naisille kuitenkin kelpaavat?

Joskus nainen sanoi ääneen treffeillä että hän yleensä "löytää vain varattuja tai seksin perässä olevia miehiä". Silti antoi mulle "en nyt näe että tästä tulisi mitään"-pakit vaikka olin tosissaan parisuhteen perässä. Joo parempihan se on jatkaa niiden varattujen pánómiesten kanssa. Ei ollut kyse siitä että nainen löytäisi vain tuollaisia miehiä, oli kyse siitä että vain he täyttävät naisen kriteerit, mitä sitten lie olleet.

Tämä se jaksaa hämmästyttää. Treffailin ennen nykyisen, pidemmän, parisuhteen löytymistä jonkin aikaa parin naisen kanssa, joista molemmilla oli ainakin omien sanojensa mukaan vaikea edellinen parisuhde, jossa oli mitätöimistä ja haukkumista, siis lähinnä henkistä väkivaltaa. Meillä synkkasi henkisesti hyvin, molemmat kehuivat minua jopa komeaksi ja uskoisin, että he ymmärsivät heti että minä en ole sellainen kuin eksänsä. Olen myös vakitöissä, fyysisesti kunnossa, ei ylipainoa jne., mutta molemmissa noissa em. tapauksissa naisen kiinnostus vain lopahti jostain syystä ihan yhtäkkiä, ilman mitään järkevää syytä tai selitystä. Kaiken maailman kusipäillä ja "luusereilla" on lapsia, mutta itse en kelvannut siinä iässä yhdellekään naiselle... väkisinkin tulee mieleen, että joku vikahan minussakin on oltava.

Jep. Monesti vaikuttaa siltä, että miehen pitää olla jotenkin vähän renttu tai ikävä ihminen, että naiset pystyvät kiinnostumaan miehestä ja pysymään kiinnostuneena ja päinvastoin tuntuu usein siltä, että miehen kiltteys ja hyväsydämisyys näkyy naisille nössöytenä tai tylsyytenä.

Ehkä tämä liittyy jotenkin siihen, että nainen haluaa tulla alistetuksi eikä koe sitä kiltin miehen kanssa.

Minullakin ihan samanlainen kokemus takana ja olen miettinyt ihan samaa. Vaikuttaa siltä että kun nainen on tottunut edellisessä suhteessa kontrolloivaan ja alistavaan mieheen, hän ei enää osaa sitten syttyä rennommasta miehestä. Alussa kaikki on tosi upeaa ja ihmetellään että tällaisiakin miehiä on, mutta pidemmän päälle se sitten lopahtaa. Tällaiselle naiselle kipinä syntyy siitä jatkuvasta draamasta ja vuoristoradasta ja sen varmaankin aivot tulkitsevat jotenkin leiskuavana rakkautena tai jotain vastaavaa.

Eihän rikkinäistä ihmistä pysty toinen korjaamaan, vaikka kuinka haluaisi. Jatkossa täytyy vain uskoa kun viisaammat varoittelevat että se on red flag, jos naisen aiempi suhde on ollut rankka. Jos siihen lähtee, niin ottaa tietoisen riskin.

Huutelen tähän väliin näin puskista: kaikille niille miehille, jotka haluaisivat yrittää ymmärtää näin käyttäytyvien naisten mahdollisia ajatus- ja käytöskuvioita, voin suositella terapeutti Ginger Deanin IG-tiliä @lovingmeafterwe. Siellä on toinen toistaan valaisevampia esimerkkejä siitä, miksi esim. rentuista syttyvät naiset "tarvitsevat" draamaa, no siksi, että draama tuntuu heistä turvalliselta, ja taas tasaisuus ja ennustettavuus paradoksaalisesti hyvin turvattomalta.

Ja jos joku nainen havahtuu miettimään että miksi sitä tuleekaan aina tehtyjä sellaisia valintoja joista saa vain siipeensä, niin heillekin voin tiliä suositella.

Ja tosiaan, ainakin omalta kohdaltani pariutuminen oli aivan hilkulla tulla haudatuksi (olin +25-vuotias nainen ilman ensimmäistäkään lähestymisyritystä ja itse vähintään 10 pakit saaneena) kunnes kohtalo kirjaimellisesti käveli vastaan. Eli haluan vahvistaa senkin mitä jotkut edellä kirjoittivat: sattumalla on usein myös aivan käsittämätön merkitys. Välillä ihan karmii kun ajattelen, että jos en sinä iltana olisikaan lähtenyt kävelylle kaupungille, niin olisinko edelleen niin kirvelevän yksin kuin mitä olin...

Tajuatko, että ne rentuista innostuvat on marginaalisen pieni ilmiö, ei kaikki naiset? Tuskin.

Paha poikaa kiehtoo ehkä esiteininä, sitten tulee järkeä. Jos aikuisena liikkuu piireissä joissa rentut ja rikolliset on suosittuja, on pahasti syrjäytynyt.

Kyllä se myös kolmekymppisenä menee niin, että kiltin ja kunnollisen miehen kanssa ei ikinä ole sitä jotain selittämätöntä kipinää, mutta renttujen ja pelimiesten kanssa mystisesti on.

Itse olen jo vuosia etsinyt parisuhdetta ja käynyt asiallisesti treffeillä vain saadakseni aina pakit vaikka olisi kyseessä jo 3. tai 4.treffit.

Kuten tuo ylhäällä näkyvä nainen on kirjoittanut että "löytää vain seksin perässä olevia miehiä" niin miksiköhän itse sitten saan vain pakit kun etsin parisuhdetta. Joskus on kasvokkainkin valitettu samaa minulle ja silti saanut pakit.

Tuossa on totta vain se, että palstapeikko etsii turhaan naista. Viestinnästä vain 7 % on sanallista, sen naisviha näkyy kehonkielestä ja on juuri sitä "puuttuvaa kemiaa". Ei tarvitse tietää että ruikutat täällä, se näkyy päällepäin.

Tässä taas hyvä esimerkki ei-niin-tasokkaiden miesten demonisoinnista. Nainen etsii tarvittavat tekosyyt olla kiinnostumatta kiltistä ja kunnollisesta miehestä jotta voi oikeuttaa itselleen sen, että valitsee välinpitämättömän pánómíéhen. Naisviha on pelkästään teidän naisten mielikuvituksessa.

Edelleenkään nainen ei tarvitse tekosyitä. Ihan täysi vapaus on kiinnostua tai olla kiinnostumatta eikä sitä tarvitse kenellekään selitellä eikä puolustella.

Miksi te sitten selittelette ja puolustelette, miksette sano suoraan että kiltti ja kunnollinen ei sytytä?

-eri

Kun sinä et ole kumpaakaan. Nössöys ja arkuus ei ole kiltteyttä.

Okei, no sinä olet vaikka läski ja ruma.

Palataanko nyt keskusteluun, vai jatketaanko mielikuvitusleikkiä?

Vierailija
693/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi huonot miehet aina luulevat olevansa hyviä, tai vähintään keskivertoja? Eikö se krooninen naisettomuus ihan tarkkaan kerro, kuinka haluttu on?

Elämme maailmassa jossa väkivaltarikollisilla, tappajilla ja hulluilla on aina naisia. Mistä se kertoo?

Vierailija
694/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kenelle minun pitää se sanoa? Olen sanonut lukemattomia kertoja tällä palstalla, että lapset ja koirat voivat olla kilttejä, mutta itseään kiltiksi kutsuva mies on friikki. Friikit eivät sytytä.

Sen sijaan niin puolisoni kuin ensimmäinen poikaystäväni teini-iässä ovat olleet kunnollisia, tavallisia suomalaisia miehiä.

No jos haluat jumittua semantiikkaan, ehdota jotain sanaa joka kertoo sen että mies ei ole kusipää. Se on se mitä sillä tarkoitetaan. Sinulla on aika outo käsitys kiltistä, jos friikki tulee ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
695/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huonot miehet aina luulevat olevansa hyviä, tai vähintään keskivertoja? Eikö se krooninen naisettomuus ihan tarkkaan kerro, kuinka haluttu on?

Sanot siis että mies joka nussii joka viikonloppu eri naista on hyvä, koska se on haluttu?

Entäs se joka hakkaa vaimonsa, ja rakastava vaimo palaa kotiin pyytäen anteeksi käytöstään jolla ajoi miehen taas hulluuteen?

Hyvä mies epäilemättä, onhan se haluttu.

On se parempi kuin se mies, joka joks viikonloppu nussisi eri naista jos pystyisi, muttei pysty .

Haluttu mies on haluttu parisuhteeseen, irtopanoista puhut vain sinä.

Harmi että naiset eivät ymmärrä sitä eroa että milloin he kelpaavat panoon ja milloin parisuhteeseen.

-eri

Vierailija
696/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kenelle minun pitää se sanoa? Olen sanonut lukemattomia kertoja tällä palstalla, että lapset ja koirat voivat olla kilttejä, mutta itseään kiltiksi kutsuva mies on friikki. Friikit eivät sytytä.

Sen sijaan niin puolisoni kuin ensimmäinen poikaystäväni teini-iässä ovat olleet kunnollisia, tavallisia suomalaisia miehiä.

Niin varmaan tällä palstalla ovatkin friikkejä kenties. Mutta tiedän "oikeasta elämästä" monia ihmisiä, niin miehiä kuin naisia, jotka luonnehtivat itseään (tai jota kuta tuntemaansa ihmistä) kiltiksi ja tarkoittavat sillä sitä, mitä ko adjektiivi useimmiten tarkoittaakin, eli hyväntahtoista, lämminsydämistä, lempeää ja toiset huomioivaa ihmistä.

-eri

Tällä palstallakaan miehet eivät ole sitä mitä te itse päässänne keksitte, pelkästään sen takia että he sanovat jotain mistä te ette pidä. Sellainen on lapsen ajatusmaailma.

Vierailija
697/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot siis että mies joka nussii joka viikonloppu eri naista on hyvä, koska se on haluttu?

Entäs se joka hakkaa vaimonsa, ja rakastava vaimo palaa kotiin pyytäen anteeksi käytöstään jolla ajoi miehen taas hulluuteen?

On se parempi kuin se mies, joka joks viikonloppu nussisi eri naista jos pystyisi, muttei pysty .

Haluttu mies on haluttu parisuhteeseen, irtopanoista puhut vain sinä.

Harmi että naiset eivät ymmärrä sitä eroa että milloin he kelpaavat panoon ja milloin parisuhteeseen.

-eri

No kun sinä sen näyt ymmärtävän, niin kerro meille muillekin. Ja kerro samalla, miten ne vain seksiä haluavat karsitaan pois silloin, kun he väittävät haluavansa vaikka ja mitä muutakin sen naisen kanssa jotta ne jalat saadaan levälleen. Suurin osa tässäkin keskustelussa esiin tulleista pettymyksistä oltaisiin voitu välttää, kun tämä info olisi ollut selkeää.

Vierailija
698/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen evolutiivinen tulkinta on se, että mitä enemmän miehellä pyörii naisia ympärillä, sitä laadukkaampia geenejä hän jakelee. Ja näinhän se myös menee toki.

Tällaisten asioiden armoillahan me kaikki olemme, vaikka sitä harva edes tiedostaa. Meillä on niin hienosti rakennetut selitykset omille valinnoillemme omissa päissämme. Älykkään lajin kirous.

Toki hyviä strategioita on muitakin kuin metsästää niitä samoja valioyksilöitä muiden naisten kanssa, aikaa myöten suurin osa huomaa että parempi ottaa itselle joku ei niin valio mutta riittävän hyvä, jota ei tarvitse jakaa muiden kanssa.

Vierailija
699/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin kuinka surkeasti muut miehet kohtelevat naisia. Loppujen lopuksi kaikki jäävät yksin ja kaikilla on paha mieli! Paitsi minulla kun nauran naisten deittikokemuksille :D

Olen aina kummeksunut ihmisiä, jotka saavat tyydytystä siitä kun muilla menee surkeasti. - Itse koen lähinnä turhautumista tai voimattomuutta kun kohtaan kirjoituksia tai joskus harvoin live:na kun mies kohtelee naista loukkaavasti (tai toisinpäin).

Yleensä naisten ongelmat heidän itsensä aiheuttaneet, mutta ette te sitä myönnä!

Sinun kaikki ongelmat on muiden aiheuttamia, tämä on tullut selväksi.

Vierailija
700/1158 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän siulta sieltä paljastuu, kun naaman pesee pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi