Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko lopettaa treffailu kun ei itsetunto ja sydän kestä sitä enää

Vierailija
15.11.2021 |

Ala todellakin ymmärtää ihmisiä jotka valitsevat ikuisen sinkkuuden, mieluummin kuin yrittäisi löytää jonkun. Siis tapauksessa jossa ihminen sinänsä voisi sen parisuhteen haluta, mutta ei pysty/halua sitä enää tavoitella.

Olen treffaillut miehiä nyt 2 vuotta. Ihan hirveästi jäänyt käteen vain pahaa mieltä. Selväksi on käynyt että mihinkään, ei MIHINKÄÄN voi enää luottaa. Ei miehen sanoihin, ei miehen taustaan, ei miehen tekoihin. Ei mihinkään. Vaikka kuinka koitat etsiä "green flagejä", antaa asioiden mennä omalla painollaan, olla itse umpirehellinen ja avoin alusta saakka.. ja vaikka mies vaikuttaisi siltä myös. Niin kaikki voi muuttua *PUFF* muutamissa tunneissa ja yhtäkkiä olet taas hylätty ja jätetty ja kaikki mitä on puhuttu tai tehty on täysin merkityksetöntä. En olisi ikinä uskonut että kumppanin etsiminen voi olla näin kamalaa ja vaikeaa!

Kommentit (1158)

Vierailija
281/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

297 jatkaa sen verran vielä, että paljon on kiinni sattumasta. Pari kaveria oli luopumassa tinderistä ja ajattelivat että juttelevat viellä yhden kanssa ja siellä sattuikin olemaan se nykyinen puoliso. Yksi taas oli tinderissä pitkään. Lähti pois välillä ja meni takaisin ja sitten tulikin vastaan nykyinen puoliso.

Eli riippumatta siitä missä puolisonsa tapaa niin sattumalta molempien pitää olla sopivassa elämäntilanteessa samaan aikaan ja kohdata toisensa.

Vierailija
282/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaapajaa. Mistähän löytyisi täysipäinen ei-katkera nainen, joka ei ole pilannut itseään paskoilla miesvalinnoillaan ja karuselliajeluillaan?

-M44, kyllästynyt

Sun ikäinen uskoo karusellijuttuihin?

Mitä tarkoittaa nämä karuselli-viittaukset?

Munakaruselli, nainen hyppää yhden munan päälle ja ratsastaa kunnes löytyy kovemman statuksen omaava muna miehen kaveriseurasta ja hyppii sen päälle aina vain eteenpäin hypergamialla kohti menestystä.

Kohti mitä menestystä? En ymmärrä tätä ajattelua. Jos mä nyt lähden panemaan kaikkia mahdollisia miehiä niin mihin ihmeen menestykseen sillä yllän? Onko miehet tosiaan niin innoissaan munahaukkojen perään, että jos panen mahdollisimman monen kanssa, niin mua odottaa lopussa joku kultamuna?

Tuota etkö muka oikeasti ole huomannut, miten tässä asiassa on hyvin paljon riippuvainen sukupuolesta. On useita naisia halveksia ja pilkkaavia ilmaisuja, joilla osoitetaan halveksintaa ja naisn dissaamista, jos tiedetään tai ainakin halutaan uskoa, että hänellä on ollut useita seksikumppaneita.

Vastaavasti mies, jolla otaksutaan ja halutaan uskoa, että hänellä on ollut useita seksikumppaneita, niin on ihailtu ja arvotettu "naisten sankari" josta kuvitellaan, että hän sekä naisten päiväunien ja unelmuenm kohde ja vastaavasti miesten idoli, jollaisen jokaisen miehen aatellaan haluavan olla.

Totta kai edellinen oli vähän kärjistettyä mutta edelleen tälläkin palstalla kohtaa turhauttava usein kaksinaismoralisima siihen mitä tulee siihen miten suhtaudutaan mm. naisten seksikumppaneiden määrään vs. mikä on suhtautumien miesten seksikumppaneiden määrään.       

Ehkä nuorilla on näin. Meillä keski-ikäisillä nuo miehet ovat pukkeja, gigoloita, playboyta, naistennaurattajia, häntäheikkejä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen syvällisempiä miettimättä totean:

Jos mies ilmoittaa heti perimmäiset halunsa seurustelulle (seksi, paneminen, naiminen…) niin iso naisista torppaa sen heti: sika! Ei käy. SIKA!!! Mitä tekee mies - valehtelee. Saadakseen seksiä. Mitä nainen voisi kenties sitten tehdä tavattuaan mielenkiintoisen miehen?!? Älä ajattele heti vuosikymmenten päähän, että tässä on se tuleva mieheni. Elä hetkessä, nauti. Anna upeaa seksiä. Aamuin, päivin ja illoin. Ehkä se mieskin siitä kypsyy ja haluaa viettää kanssasi ikuisuuden? Mutta ah muista! Et saa lopettaa sen upean seksin antamista, koskaan! Se on petetty lupaus, vaikkei sitä olisi ääneen sanottukaan. Ja hyvä seksi on aina riettautta, syntiä.

Älä myöskään ikinä äläkä varsinkaan koskaan oleta, että mies luopuisi typeristä harrasteistaan takiasi. Sen vaatiminen on myös sopimusrike. Jos hän rassaa autojaan, on lintubongari, haluaa kalareissulle viikoksi kahdesti vuodessa - ne ei muutu. Näin olen omia tyttäriäni opettanut. Itselläni ei ole koskaan merkittäviä harratuksia ollut, joten en perheen takia niistä ole joutunut luopumaan.

Oletko itse kympin nainen? Ulkonäöltäsi, ajatuksiltasi? Vartaloltasi? Jos olet seiska, niin etsi miestä väliltä 6+ 7,5.

Ja sitten viimeisenä todella, todella törkeä asia - en ole opettanut tyttärilleni. Opettele nauttimaan imemisestä. Siis todella, todella nauttimaan, sydämestäsi. Ihan loppuun asti. Älä kiristä, mutta käytä valttikorttina. Kivaa vkonloppua!

Vierailija
284/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä taukoa. Kasva ihmisenä. Kun pidät itseäsi rakkauden arvoisena ja rakastat itseäsi, löydät sen oikean joka jää rinnallesi. Koska olet sen arvoinen.

Täysin jälkeenjäänyt ja jopa vaarallinen väite ja tulkinta. Ei pointti ole se, että ne, jotka ovat olleet ilkeiden miesten pelikenttänä rakkaudessa ja ovat satutettuja, eivät olisi enää rakkauden arvoisia, kunnes rakastavat itseään.

Se pointti on tässä se, että rakasta itseäsi = vedä rajat sille, mitä siedät. Vähitellen oppii olemaan sietämättä ilkeitä ja itsekeskeisiä miehiä. Kun vetää rajat, ei enää ajaudu sellaisiin suhteisiin, jotka aiheuttavat pahaa oloa. Se on totta, että rajojen veto = kasvua ihmisenä.

Satutetun ei tarvitse rakastaa itseään, jotta kelpaisi muille. Mutta pitää tunnistaa k.päämiehet ja sanoa ei kiitos. Ei saa jatkaa suhdetta mieheen, jota ei suosittelisi ystävälleenkään. Olet itsesi paras ja luotettavin ystävä!

Vierailija
285/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

297 jatkaa sen verran vielä, että paljon on kiinni sattumasta. Pari kaveria oli luopumassa tinderistä ja ajattelivat että juttelevat viellä yhden kanssa ja siellä sattuikin olemaan se nykyinen puoliso. Yksi taas oli tinderissä pitkään. Lähti pois välillä ja meni takaisin ja sitten tulikin vastaan nykyinen puoliso.

Eli riippumatta siitä missä puolisonsa tapaa niin sattumalta molempien pitää olla sopivassa elämäntilanteessa samaan aikaan ja kohdata toisensa.

Ei tuota omaani vielä voi puolisoksi kutsua, mutta ajoitus on kyllä oleellinen. Ollaan tunnettu reilu vuosi ennen kuin alettiin tapailla. Ja vaikka olin vähän ihastunut häneen aina, olisin torpannut hänet, jos hän olisi ehdottanut tapailua aiemmin, koska oma tilanteeni oli sellainen etten olisi ollut valmis.

Vierailija
286/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä koskaan tiedä, pettymys voi tulla vaikka kaikki olisikin ns hyvin. Oma tapailu päättyi juuri yhteisen ajan puutteeseen, aikataulut ristissä, mies uupunut työtaakkansa alle. Aika ei vain ollut oikea.

Ja ne kusipäät oppii nopeasti tunnistamaan kyllä, ja kun niitä merkkejä tulee, linjat kiinni kylmästi. Määrittele omat rajasi äläkä anna kenenkään niitä rikkoa. Niitä on itselläkin kohdalle sattunut, ja perään kehtaavat itkeä. Voi kyynel, en ole reagoinut näihin sankareihin.

Vierailija
287/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä deittaile, yritä parisuhdetta vain ihmisen kanssa, jonka jo ennalta tunnet jostakin (harrastus, työ) ja pidemmältä ajalta.

Näin mä löysin hyvän miehen, joka ei esittänyt mitään, kun ei tarvinnut kaverille esittää (enkä minäkään esittänyt hänelle muuta kun mitä olen, samasta syystä). Olin siis jo ennalta nähnyt mm miten hän käyttäytyy stressaantuneena (yhteinen harrastus on kilpailulaji), onko rehellinen, miten käyttää rahaa, miten kohtelee muita ihmisiä (etenkin jotenkin alisteisessa asemassa olevia).

15 v onnellisesti yhdessä. Jos hän nyt kuolisi, joko jäisin tarkoituksella yksin tai etsisin uuden saman harrastuksen parista.

Vierailija
288/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä selkärankaisia ja rehellisiäkin miehiä vielä olemassa. Naisia ei vain näy missään, kun eivät ne kotoa tule hakemaan.

Olisitko sitä sitten kuitenkaan lopulta, jos niitä naisia alkaisi tulla ovista ja ikkunoista? Sinäkin puhut naisista, että yhdestä naisesta. Moni mies ei osaa olla uskollinen, kun tarjonta lisääntyy.

Suomalainen kulttuuri ei taas vaadi suhteessa pysymistä edes perheen ja maineen takia. Joten kun niitä naisia alkaisi sinua kotoa hakemaan, sieltä kyllä lähdettäisiin joka kerta eri naisen kanssa. Ei aina sen saman.

Vierailija
289/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bodypositiivinen nainen ( 160cm / 176kg). Saan seuraa halutessani. Ulkomaalaiset miehet käyvät kuumana reheviin, antaviin ladyihin. Ikäkään ei ole este.

Seksiseuraa saa ihan kaikki, pullukat ja solakat, tässä puhuttiinkin parisuhteesta.

Vierailija
290/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itsekään oikein kelpaa tai ainakaan heille joille haluaisin ja joista itse viehätyn. Vikoja on itsessäkin ja yritän niitä hioa ja ajatella että emme vain olleet sopivia. Ja osa syistähän on ihan oikeita esteitä halulle rakentaa ihmissuhdetta. Ja onneksi on oikeus päättää kenestä on suhdemielessä kiinnostunut ja kenestä ei. Kyse on paljolti kohtaanto-ongelmasta. Ja tasoteorioilla voi toki yrittää asioita selittää mutta mielestäni se on kömpelö yritys perustella asioita ja vaikuttaa puhtaalta projektiolta. Ja mielestäni moisella "teorialla" voi pyyhkiä vaikka hanurinsa

Minusta se on hyvin paikkansa pitävä selitys joka kuvaa pariutumisen lainalaisuuksia, toki vain yhtä osaa siitä mutta tärkeää sellaista. Täsmää kyllä tähän maailmaan, jota olen elämäni tässä katsellut.

Mutta ei väliä, se toimii silti vaikka sitä ei tiedosta tai hyväksy. Kuten vaikka painovoima.

Vierailija
291/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jep. Monesti vaikuttaa siltä, että miehen pitää olla jotenkin vähän renttu tai ikävä ihminen, että naiset pystyvät kiinnostumaan miehestä ja pysymään kiinnostuneena ja päinvastoin tuntuu usein siltä, että miehen kiltteys ja hyväsydämisyys näkyy naisille nössöytenä tai tylsyytenä.

Ehkä tämä liittyy jotenkin siihen, että nainen haluaa tulla alistetuksi eikä koe sitä kiltin miehen kanssa."

Ei päde väite naisen halusta tulla alistetuksi(!?) ainakaan minun kohdalla!!! Itse haluan miehen joka huolehtii myös mun turvallisuudesta. Ulkomuoto saisi olla minua kookkaampi mutta urheilullinen. Luulen että nössömpi jättäis tiukan paikan tullen naisen yksin, oli kyse millasesta uhasta tahasa henkinen taikka fyysinen.

Nykymaailmassa kun ei enää eletä viidakossa ja savannilla,  se uhka tulee useimmiten parisuhteen sisällä, ja uhkaaja on nimenoimaan se roteva ja jännittävä mies.

Vierailija
292/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitäs noi green flagit ovat? Missä olet näihin miehiin tutustunut?

No vaikka että on helppo olla ja jutella toisen kanssa, asioista on pystytty keskustelemaan avoimesti (myös erimielisyyksistä), että toinen on johdonmukainen teoissaan ja sanoissaan, että ei tartte miettiä missä toinen on tai mitä se tekee vaan alusta saakka vallitsee sellainen luottamus ja hyvä fiilis toisesta, eikä toinen myöskään koko ajan kyttää ja kyylää sinua, että on yhteisiä arvoja ja tulevaisuudensuunnitelmia, että toinen kunnioittaa sinun lisäksi myös muita ihmisiä (miten puhuu toisista ja kohtelee toisia).. jne. Eli ihan tuollaisia tavallisia asioita, mitkä ei kuitenkaan selkeästi ole monenkaan kanssa itsestäänselvyyksiä (niiden kanssa en siis sitten olekkaan tapaillut sen enempää).

Se on todella hajottava tunne kun luulet että kaikki on hyvin ja olet jo vähintäänkin ihastunut, niin sitten toinen kääntää kelkkaa ja pudottaa jonkun pommin ja sit juttu onkin siinä. Pahimmillaan käynyt niin että aamulla halitaan ja pussaillaan heipat ja hyvät työpäivät. Tapailtu useampi kuukausi. Ja sit samana iltana klo. 20 minut on jätetty tekstiviestillä. Olen henkisesti melko vahva (etenkin nyt kun aattelen mitä olen joutunut käymään läpi), mutta kuinka monta kertaa ihmisen psyyke kestää tuollaista? Ihan uskomatonta p*skaaaaaaaa.

ap

Tapailet liian tasokkaita miehiä/pelimiehiä. Tottakai ne antaa ymmärtää kuvan yhteisestä tulevaisuudesta, että pääsevät sänkyysi. Etsisin sinuna nyt ihan eri tyyppisiä miehiä, jos kaava on aina sama.

Vierailija
293/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä deittaile, yritä parisuhdetta vain ihmisen kanssa, jonka jo ennalta tunnet jostakin (harrastus, työ) ja pidemmältä ajalta.

Näin mä löysin hyvän miehen, joka ei esittänyt mitään, kun ei tarvinnut kaverille esittää (enkä minäkään esittänyt hänelle muuta kun mitä olen, samasta syystä). Olin siis jo ennalta nähnyt mm miten hän käyttäytyy stressaantuneena (yhteinen harrastus on kilpailulaji), onko rehellinen, miten käyttää rahaa, miten kohtelee muita ihmisiä (etenkin jotenkin alisteisessa asemassa olevia).

15 v onnellisesti yhdessä. Jos hän nyt kuolisi, joko jäisin tarkoituksella yksin tai etsisin uuden saman harrastuksen parista.

Kaikki eivät työn harrastusten tai yhteisten kavereiden kautta tapaa itseään kiinnostavia miehiä/naisia. 

Vierailija
294/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v parisuhteessa kirjoitti:

Jos mies ilmoittaa heti perimmäiset halunsa seurustelulle (seksi, paneminen, naiminen…) niin iso naisista torppaa sen heti: sika! Ei käy. SIKA!!! Mitä tekee mies - valehtelee. Saadakseen seksiä. Mitä nainen voisi kenties sitten tehdä tavattuaan mielenkiintoisen miehen?!? Älä ajattele heti vuosikymmenten päähän, että tässä on se tuleva mieheni. Elä hetkessä, nauti. Anna upeaa seksiä. Aamuin, päivin ja illoin. Ehkä se mieskin siitä kypsyy ja haluaa viettää kanssasi ikuisuuden? Mutta ah muista! Et saa lopettaa sen upean seksin antamista, koskaan! Se on petetty lupaus, vaikkei sitä olisi ääneen sanottukaan. Ja hyvä seksi on aina riettautta, syntiä.

Älä myöskään ikinä äläkä varsinkaan koskaan oleta, että mies luopuisi typeristä harrasteistaan takiasi. Sen vaatiminen on myös sopimusrike. Jos hän rassaa autojaan, on lintubongari, haluaa kalareissulle viikoksi kahdesti vuodessa - ne ei muutu. Näin olen omia tyttäriäni opettanut. Itselläni ei ole koskaan merkittäviä harratuksia ollut, joten en perheen takia niistä ole joutunut luopumaan.

Oletko itse kympin nainen? Ulkonäöltäsi, ajatuksiltasi? Vartaloltasi? Jos olet seiska, niin etsi miestä väliltä 6+ 7,5.

Ja sitten viimeisenä todella, todella törkeä asia - en ole opettanut tyttärilleni. Opettele nauttimaan imemisestä. Siis todella, todella nauttimaan, sydämestäsi. Ihan loppuun asti. Älä kiristä, mutta käytä valttikorttina. Kivaa vkonloppua!

En nyt tuohon provotekstiisi kommentoi muuten, mutta missä on taulukko, mistö voi tarkistaa onko itse kympin nainen, seiska vai jotain siltä väliltä? Ja oletetaan, että olen vaikka kasi - mistä tiedän, ketkä miehet ovat 7+ - 8,5? Itse en nimittöin suinkaan osaa sanoa jostain random miehestä, mikä hänen tasonumeronsa on. Jos itse olen rakastunut, minusta se toinen on aina 10+, koska silloin hän tuntuu parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta, ja kaikki muut oikeastaan siinä tilanteessa mahdottomilta. Muuten en osaa rankata ketään.

Vierailija
295/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vaikka että on helppo olla ja jutella toisen kanssa, asioista on pystytty keskustelemaan avoimesti (myös erimielisyyksistä), että toinen on johdonmukainen teoissaan ja sanoissaan, että ei tartte miettiä missä toinen on tai mitä se tekee vaan alusta saakka vallitsee sellainen luottamus ja hyvä fiilis toisesta, eikä toinen myöskään koko ajan kyttää ja kyylää sinua, että on yhteisiä arvoja ja tulevaisuudensuunnitelmia, että toinen kunnioittaa sinun lisäksi myös muita ihmisiä (miten puhuu toisista ja kohtelee toisia).. jne. Eli ihan tuollaisia tavallisia asioita, mitkä ei kuitenkaan selkeästi ole monenkaan kanssa itsestäänselvyyksiä (niiden kanssa en siis sitten olekkaan tapaillut sen enempää).

Se on todella hajottava tunne kun luulet että kaikki on hyvin ja olet jo vähintäänkin ihastunut, niin sitten toinen kääntää kelkkaa ja pudottaa jonkun pommin ja sit juttu onkin siinä. Pahimmillaan käynyt niin että aamulla halitaan ja pussaillaan heipat ja hyvät työpäivät. Tapailtu useampi kuukausi. Ja sit samana iltana klo. 20 minut on jätetty tekstiviestillä. Olen henkisesti melko vahva (etenkin nyt kun aattelen mitä olen joutunut käymään läpi), mutta kuinka monta kertaa ihmisen psyyke kestää tuollaista? Ihan uskomatonta p*skaaaaaaaa.

ap

Tapailet liian tasokkaita miehiä/pelimiehiä. Tottakai ne antaa ymmärtää kuvan yhteisestä tulevaisuudesta, että pääsevät sänkyysi. Etsisin sinuna nyt ihan eri tyyppisiä miehiä, jos kaava on aina sama.

Itse en voi tapailla kuin sentyyppisiä miehiä joihin tunnen vetoa ja joilla on määrätyntasoinen sosiaalinen kyvykkyys.

Tai tietenkin voin, jos vain halua olla kaveri. Mutta aina annetaan tämä ohje: tapaile muuntyyppisiä, laske rimaa, älä odota kipinää, ystävyys voi muuttua rakkaudeksi, älä odota heti tunteita tai ohita epämieluisa piirre miehessä jne...

Joillekin naisille tämä ehkä onnistuu, mutta suurimmalla osalla on joku tietty piirre miehessä joka vetoaa. Jos tämä piirre puuttuu niin vetovoimaa ei vain synny.

Kyse ei ole miehen liiasta tasokuudesta tms. Vaan ihan tavallinen ihmine voi olla, mutta jokin hänessä vetoaa.

En usko, että kovinkaan moni voi vaan järjen kautta päättämällä muuttaa sitä mihin mies- tai nais-tyyppiin ihastuu. Kun on kuitenkin kyse tunteista, ei järjestä.

Tietenkin järkeä täytyy sillätavoin käyttää, että osaa välttää ihan poissuljettavat tai vahingolliset ihmistyypit.

Vierailija
296/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Itkuhan tässä tulee, kun lukee tekstiä joka voisi olla minun kirjoittama. Täysin samat kokemukset vaikka olen mies. Niin monta kertaa vielä tapahtunut etten enää jaksa.

En tiedä mikä on syynä, jos naiselle käy aina noin, mutta itseni kohdalla koen vain olevani loppupelissä liian tylsä, koska olen 100% rehellinen ja luotettava. Miehessä pitäisi olla enemmän särmää ja vastusta naiselle. Tapailemani naisethan ovat olleet juuri kaltaisiasi ja olen heihin luottanut ja lupauksiin uskonut, mutta väärässä olen ollut joka ikinen kerta.

Joo, tuo luotettavuus on myrkkyä naisen kipinälle. Minullakin edellisen parisuhteen loppusuoralla tuli naiselta outo kommentti, kun olin tulossa naisen luokse niin hän kommentoi kauempaa minut nähdessään, että "sieltä se taas kerran tulee, yhtä luotettavasti kuin aina". En vastannut mitään, mutta mielessäni vähän ihmettelin että olipa outo kommentti. Silloin en vielä tiennyt, että nainen miettii suhteen katkaisemista.

Vierailija
297/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos lopettaisit niiden top 1% miesten jahtaamisen, ja huomaisit ne tavallisemmatkin miehet?

Ja ei, en sano että pitäisi mitään olmia tai puliukkoa ottaa, vaan ihan normaali, mukava ja työssäkäyvä mies.

Suomessa on 70 000 miestä enemmän kuin naista ikäluokassa 20-39, joten kyllä taitaa melkoiset naisten markkinat olla.

Jokainen ap:n tavalla ul_iseva takuuvarmasti jahtaa niitä kaikkein halutumpia miehiä, joilla on varaa valita.

Eikä niiden 1% ulkopuolella olisi ketään, joka ei olisi niin tavallinen? Vaikea kiinnostua ihmisistä, jotka huokuvat tavallisuutta, mutta persoonallinen, omaperäinen, epätavallinen ja epänormatiivinen kyllä kuulostaisi hyvältä. 

Vierailija
298/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät työn harrastusten tai yhteisten kavereiden kautta tapaa itseään kiinnostavia miehiä/naisia. 

Tämä on totta. Sehän olisikin helppoa kun voisi aina kun haluaa suhteen niin napata omasta elinpiiristäån sopivan miehen. Jos tämä suhde loppuu niin taas alkaa tsekata olisiko joku muu tuttu mies sopiva jne.

Itsellä esimerkiksi ei tule yhtään sopivaa tuttua tuttua miestä mieleen. Suurin osa ikäisistäni on perheellisiä tai muussa parisuhteessa. Osa on poikamiehiä ja sentyyppisiä joihin en tunne vetoa.

Loput ovat niin tuttuja tai neutraaleja ettei vaan millään voi edes kuvitella tapailua romanttisissa merkeissä.

Olen tätä ajatusleikkiä monesti tehnytkin kun moni kertoo vastaavaa, että on kivan miehen löytänyt juuri jostain ennestään tutusta ihmisestä.

Myös en ystävien tai kaverien ex-miehiä osaa ajatella potentiaalisina itselleni.

Vierailija
299/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä kunnollisia ja toiset huomioivia ihmisiä. Mutta eihän naisia sellaiset kiinnosta. Aina lyövät päänsä mäntyyn ja sama valitus.

Naiset ihan oikeasti uskovat, että he saavat mittatilauskena juuri sellaisen täydellisen miehen jota ovat kuvitelleet. Eivät sitten anna mahdollisuuksia kenellekään, jonka kanssa joutuisi tekemään kompromisseja tai työstämään suhdetta, ja lankeavat puhe- ja valehtelutaitoisiin heikkeihin ja sitten ihmettelevät kun taaskaan se illuusio täydellisyydestä ei ollutkaan totta. Sitten kirotaan kaikki miehet, tai oikeastaan kirotaan sitä että täydellistä ei ole saatavilla vaan pitää joustaa itsekin ja nähdä vähän vaivaa.

Vierailija
300/1158 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30v parisuhteessa kirjoitti:

En nyt tuohon provotekstiisi kommentoi muuten, mutta missä on taulukko, mistö voi tarkistaa onko itse kympin nainen, seiska vai jotain siltä väliltä? Ja oletetaan, että olen vaikka kasi - mistä tiedän, ketkä miehet ovat 7+ - 8,5? Itse en nimittöin suinkaan osaa sanoa jostain random miehestä, mikä hänen tasonumeronsa on. Jos itse olen rakastunut, minusta se toinen on aina 10+, koska silloin hän tuntuu parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta, ja kaikki muut oikeastaan siinä tilanteessa mahdottomilta. Muuten en osaa rankata ketään.

Eihän ihmisiä voi rankata mitenkään yleispätevästi, koska jokaisella on omat mieltymyksensä. Joillekin olen näkymätön nolla ja joillekin kymppi ja kaikkea siltä väliltä. Ja samaten se mun vastakappale. Mulle se on just hyvä, mutta ei sen tyylistä kaikki tykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi