Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko leveä lantio naisella vastenmielinen?

Vierailija
03.02.2015 |

olen aina kadehtinut pienipeppuisia, kapealanteisia naisia..ei minulla nyt mikään megapylly ole, muttei pienikään ja sitten tämä lantio..! nyt alan tosin olla sinut asian kanssa, ku lahduttanut & saanut jonkinlaisen vyötärön.

mutta silti.. miehet, mitä mieltä olette lanteikkaasta naisesta?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mua ei vois vähempää kiinnostaa miesten mielipide. Eikö tärkeintä oo se mistä itse tykkäät?

Vierailija
62/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä vammainen humble brag -kysymys kuin se, että mies kysyisi naisilta, että ovatko leveät hartiat miehellä vastenmieliset.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa nyt sitten yläpeukutetaan leveitä lantioita ja pyöreitä pyllyjä, mutta eilen kimpassa haukuttiin "nuoria naisia joilla on suhteettomat jättitakamukset, yök yök". En ymmärrä.

No sitten olivat naiset eilen asialla. Ei miehillä ole tapana haukkua naisia porukalla noin spesifisesti. Jos mies haukkuu, niin se on leveliä "ruma", "huåra", "lauta" jne. Ei mitenkään "nuori nainen, jolla on suhteeton jättitakamus, yök".

Vierailija
64/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mittani ovat

rinta 96

Vyötärö 74

Lantio 105

Olen siis selkeä päärynä.. mutta tykkään kyllä isosta lantiosta ja pepustani, mieskin on aivan liekeissä isopyllyisiin naisiin :)

Uuh...

Vierailija
65/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kämppikseni oli lääkäriksi opiskeleva ja hänellä oli tietynlaista "ammatillista otetta" naisten fyysisille mitoille.

Niinpä hän kerran tokaisi meikäläiselle, saatettuani jälleen kerran yhdenyön hoitoni tiehensä : "mistä ihmeestä sä onnistut aina hommaamaan noita täydellisen synnyttäjälantion omaavia typyköitä? järjestäen jokaiselle herkullisen leveät lanteet..." :D

Ja oh boy sitä yhtä exää, jolla oli upean leveä ja kaareva lantio. Kun hän kävi nelinkontin eteeni hitaasti takamustaan keinutellen ja kysyi olkapään yli vilkaisten kiusoittelevasti "tuletko..." niin siinä ei enää järki pelannut kun kaikki veri pakkautui kankeen :D

(vaimollanikin on ex-kämppikseni mukaan anatomisesti oikeaoppinen lantio...)

Leveän näköinen lantio ei todellakaan ole automaattisesti mikään synnyttäjänlantio. Itse olen suht kapealanteisena ja sirona (ulkoa päin siis...) tuosta vaan synnyttänyt 4,5kg painavan vauvan ja leveälanteinen (ulkoa päin) kaveri joutui sektioon kun huomattiin ettei vauva lantiosta mahdukaan (vauva oli himpun alle 4kg). Joten se miltä lantio ulkoisesti näyttää ei kyllä kerro mitään, joten aivan naurettavaa puhua jostain synnyttäjänlantiosta 😂.

Vierailija
66/72 |
25.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mittani ovat

rinta 96

Vyötärö 74

Lantio 105

Olen siis selkeä päärynä.. mutta tykkään kyllä isosta lantiosta ja pepustani, mieskin on aivan liekeissä isopyllyisiin naisiin :)

Aamuerektio nostaa jälleen päätään, mitkähän sun mitat on nyt 4v myöhemmin?

Vierailija
67/72 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vyötärö 69 ja lantio 100 rinnat 99joskus vaatteita vähän vaikea löytää.

Vierailija
68/72 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahtavaa naida leveälantioista hoikkaa naista takaapäin perseeseen :P

Kyllä, polvet vielä yhdessä ja selkä notkolla niin leveä lantio vielä korostuu ihanasti. Pitkät jalat kruunaa kaiken.

Vierailija
69/72 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melko leveälantioinen ja päärynä, mutta hoikka ja kiinteä, ei siis löydy saddlebageja tai jenkkakahvoja. Pukeutumisoppaissa neuvotaan aina piilottamaan leveä lantio, miksi ihmeessä? Minä päinvastoin haluan korostaa leveää lantiota, vaikka se onkin isompi kuin povi ja olen päärynä enkä tiimalasi.

Pukeutumisoppaat on varmaan jäänne jostain dinosaurusajalta. Nykyään pitäis ymmärtää erilaisten vartaloiden arvo ja jättää yksilön päätettäväksi mitä haluaa korostaa, ja mitä verhota. Perseestä ovat kaavamaiset ohjeet.

Vierailija
70/72 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluusti leveän lantion. Mulla on poikamaisen kapea lantio ja keskikroppa tasapaksu, rinnat sentään on, muuten näyttäisin mieheltä. 

Vierailija
71/72 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oo ikinä lämmenny leveälle lantiolle. Täysin turha kysymys, joku tykkää ja toinen ei.

Tohon asiaan vaikuttaa moni muukin asia (=kokonaisuus), eikä yksityiskohtia voi selittää kirjallisesti. Pitäis nähdä kuva, jotta voi sanoa, että haittaako se vai ei.

Lopulta tollakaan kysymyksellä ei oo laajemmin mitään merkitystä, koska kaikkien ei tartte tykätä susta. Parinvalinnassa riittää, että 1 sopiva lämpee kerrallaan.

Vierailija
72/72 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi